Kirjoitin

lv

tuolla edellisellä palstalla, että Suomessa on käsittääkseni sananvapaus. Iltapäivälehdet ja muutamat viikkolehdet voivat kirjoittaa ihmisistä mitä tahansa, mutta näillä palstoilla ei saa sanoa mitään.

Minun tekstini ovat hävitetty, vaikka niissä ei ole ketään henkilöä loukattu, eikä nimiä tai nimimerkkejä mainittu.

32

717

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ----

      palstoihin ja niiden käytäntöihin jankkaamisen vaihtoehtona?

      Missään ei muuten ole täydellistä sananvapautta, täällä yhtenä sitä valvovat ylläpitäjän säännöt.

      Laita Googleen 'sananvapaus', ja lue!

      • lv

        mitä se on? Olenko tällä palstalla jankannut?


      • .
        lv kirjoitti:

        mitä se on? Olenko tällä palstalla jankannut?

        hypellä palstalta toiselle, vai enkö muka saa?


      • lv
        . kirjoitti:

        hypellä palstalta toiselle, vai enkö muka saa?

        vaikka kumipallona, pompitaan vaikka yhdessä, heh.


      • .
        lv kirjoitti:

        vaikka kumipallona, pompitaan vaikka yhdessä, heh.

        luokses pompin vaan. :))


      • . kirjoitti:

        hypellä palstalta toiselle, vai enkö muka saa?

        saako livahtaa riman ali?


      • .
        piikkiö kirjoitti:

        saako livahtaa riman ali?

        pöydän alle seisomaan, muttei makaamaan.


      • piikkiö kirjoitti:

        saako livahtaa riman ali?

        Ai niinku limbota vai?
        Ensin hulahula vanteella notkeeks ja sitten limbolla ali :)


      • lv
        . kirjoitti:

        luokses pompin vaan. :))

        pompin, pumps, oho, törmäsinkö sinuun? Anteeksi,


      • llv
        piikkiö kirjoitti:

        saako livahtaa riman ali?

        limboa alle 50 cm, hih.


      • .

      • tulisilla kirjoitti:

        Ai niinku limbota vai?
        Ensin hulahula vanteella notkeeks ja sitten limbolla ali :)

        sopiva nikki,lämpöä kaivataan.
        Ei näin kankee limpoomaan pysty mut katseen välttäessä voin livahtaa.
        mun hulavanne oli ain nilkoissa siin oli joku tekovika.


      • piikkiö kirjoitti:

        sopiva nikki,lämpöä kaivataan.
        Ei näin kankee limpoomaan pysty mut katseen välttäessä voin livahtaa.
        mun hulavanne oli ain nilkoissa siin oli joku tekovika.

        Tänään oli outo valoilmiö taivaalla, liekö joku uhvo.
        Piti ihan rantaan mennä katselemaan. Siellä istui muutama ihminen jäällä sellaisen reiän ääressä ihan paikoillaan kun olisivat jähmettyneet :)
        Mullakaan ei meinannut hulavanne ylhäällä pysyä mutta kun ahkerasti harjoitteli niin sitten oppi löytämään paikkansa (vähäksi aikaa)


    • henrjii

      se on Suomi 24. 50, ja lakeijana joku korven hukka

    • lv

      Ei tästä nyt mitään vihajuttua pitänyt tulla, mutta tuli kuitenkin....

      Mua ahdistaa........mä en halua ahdistua, joten lopettakaa.

      • -tiina

        vihajuttuja aina jonkun perässä roikutaan ilkeilemässä jos en minä niin sinä räkytetään pois pois pois kaikki palstat rauhottuu kun just minä tai sinä poistutaan palstalta eikä mikään kumminkaan rauhotu aina on joku suurennuslasin alla.


    • Ralph Getmore

      50-tuvassa arvostelit nimimerkkiä tai sitten sefua... ei näillä palstoilla sättäillä jonkun tietyn nimimerkin kanssa, sitä varten on toi sätti (chat).
      Ja tota, sefuarvosteölut voi ja kuuluukin laittaa palautteen kautta ylläpitoon.
      Sun kaikkia juttui ei poistettu, sielä niitä näkyy vieläkin.
      Älä tee ittestäs marttyyria... kattele noi keskustelun säännöt ja ikke vasta sitten jos huomaat että toimiessasi sääntöjen mukaan sua silti vainotaan :)
      No varmaan sä ny saat hyvän mielen kun täällä sefu ei jaksa kaikkeen puuttua :) L:).. eiku :D

    • lueskeleva

      oli maailmanmenossa keskustelu koirista. Kommentoin yhtä mielestäni melko "räävitöntä" kirjoitusta. Pastalle ilmestyi noin tunnin sisällä kymmenisen kirjoitusta, jotka kaikki oli kirjoitettu käyttämälläni nimimerkillä ja kaikissa oli jotenkin muunneltu kommenttiani. Vastasin kyseiselle kirjoittajalle(oletan kysymyksessä olevan vain yksi henkilö) ja pyysin, että hän ei vääristelisi kirjoitustani. Seuraavana aamuna kommenttini oli poistettu ja vääristelijäni oli kirjoittanut palstalle pyytäneensä poistoa. Hän kehoitti minua painumaan v- alkuiseen paikkaan häntä kainalossa ja oli käyttänyt nimimerkkiä ap. Tämän perusteella oletan, että ylläpito ei suuremmin tutki poistopyyntöjä, vaan poistaa, jos joku on sitä pyytänyt. Minun viestissäni ei ainakaan ollut mitään, joka olisi voinut ketään loukata. Kysymyksessä oli pelkkä mielipide, joka provosoi erään henkilön häiriköimään minua. Oletettavasti joku saa sellaisestakin iloa elämäänsä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      825
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe