Olen hakenu yhdistyksen pentuvälityksestä ei pentuja ei astutuksia, mihin ne on hävinneet.
Eikö enää tehdä jalostustoimikunnan hyväksymiä yhdistelmistä. Ennen kauhea parku jos joku yritti myydä
pentujaan jossain muualla. Mikä vika niissä on kun eivät kelpaa pentuvälitykseen, kuitenkin niitä tehdään
olis vaan kiva kuulla miks se on menny tähän. Vastatkaa jotka olette viisaampia.
ihmetys
irto karva
1
481
Vastaukset 1
- 18+6
Jos ne pennut ei ole rotumääritelmän mukaisia tai yhdistelmä ei ole terve/ hyväksytty, eikö ole luonnollista ettei yhdistys niitä halua välittää? Vaikea rotu terveyden takia, siksi vanhempien täytyy olla terveystarkastettuja ja rodun mukainen ulkonäkö on koiranäyttelytuomarin arvioima.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911497
- 831032
- 67927
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361871Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t176864- 92783
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61605- 63576
- 36531
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta128517