Tietääkö kukaan voiko silmälaseihin vaihtaa kehykset? Entiset hajoamassa, ruuvit putoilee.... Linsseillä vielä tulen toimeen, monitehot.
Silmälasikehykset
7
1346
Vastaukset
- Leidi90
kannattaa varmaan ottaa yhteyttä liikkeeseen mistä ostit kehykset. Olen kysynyt vanhoihin kehyksiin vaihdettavaksi uusia linssejä, niin se maksaisi kuulema 80 e, kun joutuvat lähettämään englantiin vaihdettavaksi :o
- eljii
> ruuvit putoilee.... Linsseillä vielä tulen toimeen
jokaiseen kehykseen leikataan omanmuotoisensa osa isosta linssikiekosta (samalla huolehtien että keskiöväli vastaa silmien etäisyyttä toisistaan). Voisi kuvitella että entistä linssiä voisi PIENENTÄÄ uuteen sopivaan kehykseen. Mutta raha kai ratkaisee, myyvät mieluummin uutta
mistähän saisi rillikokoa olevia pitempiä ruuveja muttereineen? Ruuvit tosiaan putoilevat kun ovat niin heppoista tekoa. Ainakin sangan sisäkierteet kuluvat pois :-( Mutta kiristäähän voisi ruuvi mutteri -yhdistelmällä- Anonyymi
sattuuko joku tietämään, miten lukita silmälasien kehysruuvit, kun ne tuppaavat löystymään,
olisko pikaliima jotain ?? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sattuuko joku tietämään, miten lukita silmälasien kehysruuvit, kun ne tuppaavat löystymään,
olisko pikaliima jotain ??Juu, pikaliima toimii
- Jossunen+++
Omat linssini vaihdettiin joskus toisiin kehyksiin, kun vanhat kehykset hajosivat. Ainoa kriteeri oli, että kehysten piti olla edellisiä pienemmät.
- pokat
pokat meni joskus rikki niin menin liikkeeseen j akysyin onko samaa mallia vielä ja oli
- Anonyymi
Minulle kävi samoin ja ilmaiseksi sain uudet kehykset kun löytyi samanlaiset. Vuoden kerkesi uudet lasit olla kun kehykset katkesi linssejä putsatessa vaikka niitä en taivutellut mitenkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2512053- 841238
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171055- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 122779
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701