Tietääkö kukaan voiko silmälaseihin vaihtaa kehykset? Entiset hajoamassa, ruuvit putoilee.... Linsseillä vielä tulen toimeen, monitehot.
Silmälasikehykset
7
1345
Vastaukset
- Leidi90
kannattaa varmaan ottaa yhteyttä liikkeeseen mistä ostit kehykset. Olen kysynyt vanhoihin kehyksiin vaihdettavaksi uusia linssejä, niin se maksaisi kuulema 80 e, kun joutuvat lähettämään englantiin vaihdettavaksi :o
- eljii
> ruuvit putoilee.... Linsseillä vielä tulen toimeen
jokaiseen kehykseen leikataan omanmuotoisensa osa isosta linssikiekosta (samalla huolehtien että keskiöväli vastaa silmien etäisyyttä toisistaan). Voisi kuvitella että entistä linssiä voisi PIENENTÄÄ uuteen sopivaan kehykseen. Mutta raha kai ratkaisee, myyvät mieluummin uutta
mistähän saisi rillikokoa olevia pitempiä ruuveja muttereineen? Ruuvit tosiaan putoilevat kun ovat niin heppoista tekoa. Ainakin sangan sisäkierteet kuluvat pois :-( Mutta kiristäähän voisi ruuvi mutteri -yhdistelmällä- Anonyymi
sattuuko joku tietämään, miten lukita silmälasien kehysruuvit, kun ne tuppaavat löystymään,
olisko pikaliima jotain ?? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sattuuko joku tietämään, miten lukita silmälasien kehysruuvit, kun ne tuppaavat löystymään,
olisko pikaliima jotain ??Juu, pikaliima toimii
- Jossunen+++
Omat linssini vaihdettiin joskus toisiin kehyksiin, kun vanhat kehykset hajosivat. Ainoa kriteeri oli, että kehysten piti olla edellisiä pienemmät.
- pokat
pokat meni joskus rikki niin menin liikkeeseen j akysyin onko samaa mallia vielä ja oli
- Anonyymi
Minulle kävi samoin ja ilmaiseksi sain uudet kehykset kun löytyi samanlaiset. Vuoden kerkesi uudet lasit olla kun kehykset katkesi linssejä putsatessa vaikka niitä en taivutellut mitenkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743258
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!161182- 891048
- 103971
- 50933
- 96814
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35811Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap89698Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27680- 48625