Etelän nainen oli lapissa vaeltelemassa,ja sattui tulemaan erakon lapinmiehen mökille. Nainen haastatteli
miestä lapin ankeista olosuhteista. Tietysti häntä kiinnosti myös kuinka mies saa seksualiset halunsa
tyydytettyä? Mies sanoi että hänellä on tossa pihalla kelo johon tikka on naputellut sopivan kolon.
Naisella oli puutostila pitkän vaelluksen jälkeen ja hän kysyi eikös hän kelpaisi. Kyllä vaan vastas mies.
Nainen asettui porontaljalle kontalleen pylly pystyssä ja tavara valmiina.Mies tuli.ja potkasi pyllyyn.
Nainen kysy mitänyt eikö hän kelpaakaan? Kyllä vaan, mutta hänel on ollu tapana varmistaa ettei tikka
ole kolossa.
Näin Tuntureilla!
Lapin mies.
1
1223
Vastaukset
Menhän methän vethän käthen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059