Kreikasta?

Apua tarvitseva.

Olemme tässä suunnitelleet lähtöä Kreikkaan. Meitä olisi varmaankin kolme tai kaksi aikuista ja yksi 13-vuotias. Jos olette käyneet joskus Kreikassa, niin voisitteko neuvoa, että mihin paikkaan siellä olisi parasta mennä, tietoa hotelleista ja mikä matkatoimisto olisi paras. (esim. Arinkomatkat, Finnmatkat, jne.) Kertokaa myös hyviä ja huonoja puolia maasta. =)

6

452

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • reikkafanix
    • päpsy

Hei!
      En tiedä menettekö kreikkaan vai saarille. Saarista on todella edullinen Rhodos. Lapsiystävällinen ja pienet etäisyydet. Toimistoista ehdottomasti Finnamatkat. Jäätiin keväällä tuhkapilven alle ja meidät hoidettiin upeasti lentäen kotiin.

• Miten on?

kohteissa olleena en nyt niin ehdottomana sanoisi Rodosta. Riippuu tietysti, jos ei muualla ole ollut.

• Älähtäjä
        Miten on? kirjoitti:

kohteissa olleena en nyt niin ehdottomana sanoisi Rodosta. Riippuu tietysti, jos ei muualla ole ollut.

Miten on, miten on? Oletko todella tustustunut saareen, vai kököttänyt vaan niissä turistimestoissa siellä, tai pelkästään kaupungissa? Rodos on yllättävän monipuolinen ja upea saari, kun vähän jaksaa kierrellä ympäriinsä. Parhaat palat kokee itsenäisesti kierrellen, kaikkiin paikkoihin ei busseilla pääse. Itse yllätyin Rodoksesta todella positiivisesti. Yksikään paikka missä olen käynyt, ei ole ollut pettymys, mutta yleensä hotellit ovat aika tylsissä turistikylissä, joten parhaat palat saa, kun lähtee kiertelemään muualle, tämä pätee varmaan kaikkialla. Kaikki matkanjärjestäjät on ihan ok. Kohde täytyy valita sitten sen mukaan mitä matkalta odottaa, tässä matkatoimistot osaavat neuvoa, mikä heidän kohteistaan sopisi aloittajalle.

• Vielä katseltavaa
        Älähtäjä kirjoitti:

Miten on, miten on? Oletko todella tustustunut saareen, vai kököttänyt vaan niissä turistimestoissa siellä, tai pelkästään kaupungissa? Rodos on yllättävän monipuolinen ja upea saari, kun vähän jaksaa kierrellä ympäriinsä. Parhaat palat kokee itsenäisesti kierrellen, kaikkiin paikkoihin ei busseilla pääse. Itse yllätyin Rodoksesta todella positiivisesti. Yksikään paikka missä olen käynyt, ei ole ollut pettymys, mutta yleensä hotellit ovat aika tylsissä turistikylissä, joten parhaat palat saa, kun lähtee kiertelemään muualle, tämä pätee varmaan kaikkialla. Kaikki matkanjärjestäjät on ihan ok. Kohde täytyy valita sitten sen mukaan mitä matkalta odottaa, tässä matkatoimistot osaavat neuvoa, mikä heidän kohteistaan sopisi aloittajalle.

monipuolinen. En ole sitä väittänytkään. Mutta niin on Kreeta tai Samos tai joku muu.Tarkoitin vain sitä, että paha sanoa että joku on EHDOTTOMASTI paras paikka Kreikassa. Niin ja kenelle?

• ihastunut Pargaan

Suosittelen lämpimästi Pargaa lomapaikaksi. Tjäreborg (edullisempi vaihtoehto) ja Aurinkomatkat ainakin vie sinne. Kaunis, edullisempi kuin monet muut Kreikan kohteet. Aitoa Kreikkaa, puhtaat vedet. Pieni, mutta viihtyisä rantakaupunki. Ei mikään ostosparatiisi, mutta putiikkeja löytyy, ihania pieniä kujia ja hyvä ravintolatarjonta. Ihastuimme täysin siihen paikkaan, mukana oli myös 13v. lapsi. Veneretket kannattaa ostaa paikallisilta satamasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      82
      5872
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      129
      3965
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      46
      3919
    4. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      66
      3594
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2948
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      7
      2497
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      27
      2214
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      204
      2121
    9. 33
      2109
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      445
      1823
    Aihe