Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

best western villa franca pienen lapsen kanssa

toinen kerta roomas

Hei kaikki rooman kävijät! Tarkoituksena olisi lähteä Roomaan toukokuussa, jolloin lapsemme on juuri täyttänyt 1.v. Olimme mieheni kanssa roomassa vuosi sitten häämatkalla ja hotelli oli tuolloin best western canada. Hotellista jäi ihan positiivinen kuva, mutta emme ajatelleet nyt kuitenkaan mennä samaan hotelliin. Olemme siis katsoneet tuota villa francaa.. Millainen aamupala hotellissa on? Ja onko huoneissa parisänkyä tai ammetta? Lapsemme todennäköisesti nukkuu reissussa samassa sängyssä, kun kyseessä on vieras paikka. Luin jostain että hotellia olisi ainakin osittain remontoitu, onko huoneet remontoitu?? Muukin info hotellista pieni lapsi huomioiden olisi tervetullutta!!! Kiitos asiallisista vastauksista!!!

12

548

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1+2
      • kun ei tiedä

        en tiedä villafrancasta (vielä). olen menossa sinne maaliskuussa jos uskallan:). Olen eka kertaa Roomassa ja olisin halunnut hotellin lännemmästä mutta kysynkin tuosta teidän hotellistanne, se on mulle toinen vaihtoehto jollei villafrancaan. Mua epäilyttää siis toi Terminin läheisyys --- onko siinä mitään "pelättävää." Tarkoitan, ettan vaan halua ehdoin tahdoin majoittua kahelille seudulle ja onhan se aika kaukana esim. Vatikaanista. Ja kyllä toi etäisyys merkkaa, esim. Pariisissa otin latinalaiskorttelista huoneen ja vaikka se oli ihan kiva alue, niin aina sielä ns. piti lähteä nähtävyyksille. Eli: miten on toi Terminin alue ja toi canada?


      • palstan lukija
        kun ei tiedä kirjoitti:

        en tiedä villafrancasta (vielä). olen menossa sinne maaliskuussa jos uskallan:). Olen eka kertaa Roomassa ja olisin halunnut hotellin lännemmästä mutta kysynkin tuosta teidän hotellistanne, se on mulle toinen vaihtoehto jollei villafrancaan. Mua epäilyttää siis toi Terminin läheisyys --- onko siinä mitään "pelättävää." Tarkoitan, ettan vaan halua ehdoin tahdoin majoittua kahelille seudulle ja onhan se aika kaukana esim. Vatikaanista. Ja kyllä toi etäisyys merkkaa, esim. Pariisissa otin latinalaiskorttelista huoneen ja vaikka se oli ihan kiva alue, niin aina sielä ns. piti lähteä nähtävyyksille. Eli: miten on toi Terminin alue ja toi canada?

        Terminin aluetta on pohdittu useasti. Hieman vaivannäköä kehiin!


      • kun ei tiedä
        palstan lukija kirjoitti:

        Terminin aluetta on pohdittu useasti. Hieman vaivannäköä kehiin!

        NO niin on Terminin aluetta pohdittu useasti myös täällä. Tämä on eräänlainen paradoksi, mutta JUURI sen vuoksi sitä kysyinkin kun siitä on niin monenlaista kokemusta. Jos sitä ei pohdittaisi niin siinä ei varmaan olisi mitään "epäselvää." Juu, olen kahlannut monia ketjuja ja opaskirjoja yms. läpi. Ketähän se haittaa jos heitän yhden kysärin tänne? Mutta oman päätöksen tein: En lähtenyt Roomaan nyt keväällä koska ainoa hotelli olisi ollut Terminin alueella (en jaksa selittää, miksi ainoa). Lähteä täytyy vasta kesäkuussa sesongin aikana ja sitä ennen ehdin etsiä hotellin jostain toiselta alueelta. Sen sijaan sain viiden tähden hotellista huoneen Brysselistä hyvältä alueelta joten suuntaan sinne. Ja itse asiassa tämähän oli loistojuttu: Käyn ensin Euroopan nykyisessä "pääkaupungissa" ja sen jälkeen Euroopan entisessä "pääkaupungissa."
        Ja sitä "vaivanäköä" muita pohtijoita varten: Itse en lähtisi majoittumaan Terminin alueelle koska haluan asua lännempänä Roomaa enkä tahdo ottaa turhia riskejä matkoillani.


      • satunnainen matkaili
        kun ei tiedä kirjoitti:

        NO niin on Terminin aluetta pohdittu useasti myös täällä. Tämä on eräänlainen paradoksi, mutta JUURI sen vuoksi sitä kysyinkin kun siitä on niin monenlaista kokemusta. Jos sitä ei pohdittaisi niin siinä ei varmaan olisi mitään "epäselvää." Juu, olen kahlannut monia ketjuja ja opaskirjoja yms. läpi. Ketähän se haittaa jos heitän yhden kysärin tänne? Mutta oman päätöksen tein: En lähtenyt Roomaan nyt keväällä koska ainoa hotelli olisi ollut Terminin alueella (en jaksa selittää, miksi ainoa). Lähteä täytyy vasta kesäkuussa sesongin aikana ja sitä ennen ehdin etsiä hotellin jostain toiselta alueelta. Sen sijaan sain viiden tähden hotellista huoneen Brysselistä hyvältä alueelta joten suuntaan sinne. Ja itse asiassa tämähän oli loistojuttu: Käyn ensin Euroopan nykyisessä "pääkaupungissa" ja sen jälkeen Euroopan entisessä "pääkaupungissa."
        Ja sitä "vaivanäköä" muita pohtijoita varten: Itse en lähtisi majoittumaan Terminin alueelle koska haluan asua lännempänä Roomaa enkä tahdo ottaa turhia riskejä matkoillani.

        sama on ollut mielessä, kun näitä ristiriitaisia kommentteja oon lueskellut.
        Aurinkomatkojen majoituspaikat on kaikki ko rautatieaseman lähellä, vaikka sitä monesti mainitaan jopa alamaailman/huumejengien keskeiseksi päivystysalueeksi.
        Toisen matkatoimiston, jolla ei omia pakettimatkapaikkoja ole lainkaan, varoitti nimenomaan omaan Termiinin läheisyydestä. Virkailijalla hyvä Rooman tuntemus.

        Meidän perhe hakee paikkaa mieluummin jonkun etäisyyden päästä ko rautatieasemasta.


      • uskotkos
        kun ei tiedä kirjoitti:

        NO niin on Terminin aluetta pohdittu useasti myös täällä. Tämä on eräänlainen paradoksi, mutta JUURI sen vuoksi sitä kysyinkin kun siitä on niin monenlaista kokemusta. Jos sitä ei pohdittaisi niin siinä ei varmaan olisi mitään "epäselvää." Juu, olen kahlannut monia ketjuja ja opaskirjoja yms. läpi. Ketähän se haittaa jos heitän yhden kysärin tänne? Mutta oman päätöksen tein: En lähtenyt Roomaan nyt keväällä koska ainoa hotelli olisi ollut Terminin alueella (en jaksa selittää, miksi ainoa). Lähteä täytyy vasta kesäkuussa sesongin aikana ja sitä ennen ehdin etsiä hotellin jostain toiselta alueelta. Sen sijaan sain viiden tähden hotellista huoneen Brysselistä hyvältä alueelta joten suuntaan sinne. Ja itse asiassa tämähän oli loistojuttu: Käyn ensin Euroopan nykyisessä "pääkaupungissa" ja sen jälkeen Euroopan entisessä "pääkaupungissa."
        Ja sitä "vaivanäköä" muita pohtijoita varten: Itse en lähtisi majoittumaan Terminin alueelle koska haluan asua lännempänä Roomaa enkä tahdo ottaa turhia riskejä matkoillani.

        aina löytyy aihetta pelätä jotain, sielläkin "lännempänä"


      • Olenko väärässä?
        palstan lukija kirjoitti:

        Terminin aluetta on pohdittu useasti. Hieman vaivannäköä kehiin!

        On aika tylsä vastaus. Hieman vaivannäköä itsellesikin; kyllä tänne tuillaan kysymään samoja asioita ihan tosimielessä - vai pitäisikö kaikkien alkaa kaivaa jotain sadan vuoden takaisia juttuja. Ja mitä niistä hyödytääN? Aika kuluu ja siat muuttuvat, kysyjät ymmärtääkseni haluavat tämän hetken tietoja ja kokemuksia. Tiedät sen kyllä itsekin.


    • Taas Roomaan!!

      Meille annettiin 7.kerroksessa (ylin) huone parivuoteella ja ranskalaisella parvekkeella. Meille sopi hyvin. Parvekkeessa lasiset pariovet ja parveke noin kolmen laatan levyinen ja pituutta pari metriä. Näkymä terminille päin, ja kultainen jeesuspatsas oli näköalana. Iltapäivällä siesta-aikaan aurinko paistoi suoraan ikkunasta vuoteelle, jossa lokoilimme aurinkoa ottaena aamupäivän kävelyn ja ihanan lounaan jälkeen. Tämä oli huhtikuun loppua. Yhtenä iltana ja yöllä oli kova myrsky ja kylpyhuoneen katon levyt pomppivat. Isäntä korjaili ne sitten; olivat vain kevyesti ripojen päällä.
      Aamiainen hyvä: monenlaista leipää, juustoa, kinkkua, tomaattia, muistaakseni jugurttiakin, munkokkelia makkaroita, muroja mysliä, pullia ja kakkuja; tosin kahvi automaatista ja tee pusseista. Aamiaishuone oli ahdas ja viikonloppuna myöhemmin heränneet joutuivat jonottamaan sinne pääsyä. Lähistöllä ravintoloita ja aukion laidassa supemarket. Joillekin tuotiin baarista vasta keitettyä kahvia; sai kai tilata eri maksusta?
      Huoneessa telkkari ja jääkaappi ja netti. Huone aika pieni, mutta kylppäri tilava. Vaatekaappeja myös tarpeeksi. Tallelokero kaapissa. kokolattiamatto.

    • I Tre Moschettieri
      • uudestaan menossa

        On se turhan kalliskin. Ei siellä hotellissa tule oltua paljoakaan, muuta kuin kamalan väsyneenä haluaa päästä nukkumaan.

        Me oltiin Gesthouse Bye Rome nimisessä paikassa, Via Principe Amadeo 80. Oltiin erittäin tyytyväisiä ja aiotaan mennä sinne uudestaankin. Aivan mahtava paikka kerta kaikkiaan. Roomassa on hirvittävän paljon nähtävää, eikä yksi elämä riitä nähdä kaikkea. Mutta yrittäähän voi.

        http://www.rome30.com/2513/rome-bed-and-breakfast-1445-guesthouse-bye-rome.html


    • uudestaan menossa

      Tässä vielä lisää

      http://www.hotelguide.com/hotel/italy/rome/bandb_bye_rome/6921352_en.html

      Kannattaa varata huone johon kuuluu oma kylppäri.
      Aaamiainen maksaa erikseen 3 euroa ja sen saa läheisestä kahvilasta. Ei ihmeellinen aamialinen mutta ihan ok silti.
      Siinä on parikin erittäin hyvää supermercadoa lähellä.
      Alueella liikkuu paljon kiinalaisia ja muita aasialaisia. Heillä on myymlöitä ja ravintoloja näillä kaduilla.

    • kirjsisliijäs

      Scalinata di spagna tjsp:)
      Anteeksi etukäteen jos tästä hotellista on täällä ollut kommentteja. Me emme ole läytäneet niitä vielä. Arvioinnit mitä olemme löytäneet ovat ollet kohtalaisia, sijainti tietysti hyvä mutta jotain puutteitakin, no ehkä niitä on aina. Mutta jos joku olisi lähiaikoina tässä hotellissa ollut, niin kehtaisitko kertoilla?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1995
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1614
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1390
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      58
      1297
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1272
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1263
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1254
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1217
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1191
    Aihe