Suunnitelmissa olisi lähteä ystävän luo Poriin. Junamatkustelu on aika hankalaa tuolla välillä, joten ajattelin hypätä auton rattiin. Nyt vaan mietin, että mikä olisi paras reitti? Netistä olen katsonut eri reittihakujen kautta, mutta aika paljon tulee vaihtoehtoja! Pää pyörällä siitä, että mikä olisi se paras ja viisain vaihtoehto. Eräs reittihaku antoi tuloksen että rannikon kautta. Mutta suurin osa tarjoaa eri vaihtoehtoja sisämaan pikkukaupunkien kautta.
Olisiko linjoilla siis jotain jolla olisi kokemusta Kajaani-Pori reitistä?
Kiitän jo etukäteen asiallisista vastauksista.
Paras reitti Kajaani-Pori
5
688
Vastaukset
- aivan suoraan
mutta aika matka sinne on...Kajaani-Iisalmi-Kuopio-Jyväskylä-Keuruu-Petäjävesi-Pori..taitaa tulla n. reilut 500 km.
- ertyuivbn
Omakohtaisesta kokemuksesta reittiä Kokkola-Vaasa-Pori :)
- Karolus51
Kajaanista Poriin ei ole viisasta reittiä. Viisaus on matkustajan päässä, ehkä useimmille viisaus on yhtä kuin säästetty matka-aika tai polttoainekulu ja tämä on ahdasta ajattelua. Jos minulta kysyt, en edes miettisi vaan ajaisin sen rannikkoreitin, Kokkolasta Närpiöön ja pisimpään varmaan viivähtäisin Kristiinankaupungissa sillä jos kaupungissa on Kissanpiiskaajankuja, sitä ei voi sivuuttaa noin vain, se minikauppakeskuksen kahvila on sitäpaitsi ihana. Tässä vastauksessa ei ole vähääkään ironiaa, juuri näin miellän Kajaani-Porireitin ja olen sen näin ainakin kerran myös ajanut.
- ajelija2
reitti Kajaani-Iisalmi-Pielavesi-Viitasaari-Saarijärvi-Ähtäri-Virrat-Parkano-Pori. Kauniita paikkoja, vesistöjä, pikkuteitä, Suomen luontoa parhaimmillaan ja Ähtärissä ehdottomasti pysähtyisin Eläinpuistossa. :) Majoituspaikkojakin löytyy sieltä kivoja. Itse olen tuota reittiä ajanut kymmenet kerrat.
- Anonyymi
Telia, joka ei tunnista kuin Kaupungin, Kajaani Kärsämäki ei ole välittänyt korjata Telian sivuja, Telia on yleinen puhelin numero mielen terveys lääkkeitä tähän myyvät Miilu rannan reitti Kärsämäki, paketin posti Turku. hautausmaalle edes takaisin.
Kuten myös Frantsila ym
Kajaani välitä
On käytössä pois edestä väkivallan poliisi sivut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 962156
- 1021750
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee141721Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen931336Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole31186Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1781177- 64926
- 56906
- 76890
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi123868