Suunnitelmissa olisi lähteä ystävän luo Poriin. Junamatkustelu on aika hankalaa tuolla välillä, joten ajattelin hypätä auton rattiin. Nyt vaan mietin, että mikä olisi paras reitti? Netistä olen katsonut eri reittihakujen kautta, mutta aika paljon tulee vaihtoehtoja! Pää pyörällä siitä, että mikä olisi se paras ja viisain vaihtoehto. Eräs reittihaku antoi tuloksen että rannikon kautta. Mutta suurin osa tarjoaa eri vaihtoehtoja sisämaan pikkukaupunkien kautta.
Olisiko linjoilla siis jotain jolla olisi kokemusta Kajaani-Pori reitistä?
Kiitän jo etukäteen asiallisista vastauksista.
Paras reitti Kajaani-Pori
5
668
Vastaukset
- aivan suoraan
mutta aika matka sinne on...Kajaani-Iisalmi-Kuopio-Jyväskylä-Keuruu-Petäjävesi-Pori..taitaa tulla n. reilut 500 km.
- ertyuivbn
Omakohtaisesta kokemuksesta reittiä Kokkola-Vaasa-Pori :)
- Karolus51
Kajaanista Poriin ei ole viisasta reittiä. Viisaus on matkustajan päässä, ehkä useimmille viisaus on yhtä kuin säästetty matka-aika tai polttoainekulu ja tämä on ahdasta ajattelua. Jos minulta kysyt, en edes miettisi vaan ajaisin sen rannikkoreitin, Kokkolasta Närpiöön ja pisimpään varmaan viivähtäisin Kristiinankaupungissa sillä jos kaupungissa on Kissanpiiskaajankuja, sitä ei voi sivuuttaa noin vain, se minikauppakeskuksen kahvila on sitäpaitsi ihana. Tässä vastauksessa ei ole vähääkään ironiaa, juuri näin miellän Kajaani-Porireitin ja olen sen näin ainakin kerran myös ajanut.
- ajelija2
reitti Kajaani-Iisalmi-Pielavesi-Viitasaari-Saarijärvi-Ähtäri-Virrat-Parkano-Pori. Kauniita paikkoja, vesistöjä, pikkuteitä, Suomen luontoa parhaimmillaan ja Ähtärissä ehdottomasti pysähtyisin Eläinpuistossa. :) Majoituspaikkojakin löytyy sieltä kivoja. Itse olen tuota reittiä ajanut kymmenet kerrat.
- Anonyymi
Telia, joka ei tunnista kuin Kaupungin, Kajaani Kärsämäki ei ole välittänyt korjata Telian sivuja, Telia on yleinen puhelin numero mielen terveys lääkkeitä tähän myyvät Miilu rannan reitti Kärsämäki, paketin posti Turku. hautausmaalle edes takaisin.
Kuten myös Frantsila ym
Kajaani välitä
On käytössä pois edestä väkivallan poliisi sivut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .633983Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493040Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631312981Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3882064Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111173Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101166- 731162
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde29994- 58972
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että110954