RAY ON RIGGED

ujytdjd

Siellä peruskuvio on sama kuin muillakin saiteilla,eli alkutalletuksen jälkeen kassa n. 5 kertaiseksi ja sen jälkeen ei onnistu mikään kassa nollille jne.

70

2164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin se menee

      Noin juuri kävi minullekin.Olisikin mukava tietää,onko muillakin käynyt samalla tavalla nimenomaan ray:llä.Että onko tämä peruskuvio.Kirjoittakaa vaikka tähän ketjuun.

      • Pistin vähän rahaa raylle. Mitään kovin erikoista en huomannut, ellei sitten sitä, että pelaajat ovat aika heikkotasoisia, softaa on hankala käyttää ja pelaaminen on suorastaan kamalaa - siis käyttöliittymän takia.

        Tuolla voisi varmaan tehdä helposti rahaa, mutta niin ikävä oli kokemus, että nostan rahani takaisin, kunhan kerään sen verran intoa, että käväisen tutkimassa mistä moisen tempun voisi tehdä.


      • sadfdfasfasd
        The_Rat kirjoitti:

        Pistin vähän rahaa raylle. Mitään kovin erikoista en huomannut, ellei sitten sitä, että pelaajat ovat aika heikkotasoisia, softaa on hankala käyttää ja pelaaminen on suorastaan kamalaa - siis käyttöliittymän takia.

        Tuolla voisi varmaan tehdä helposti rahaa, mutta niin ikävä oli kokemus, että nostan rahani takaisin, kunhan kerään sen verran intoa, että käväisen tutkimassa mistä moisen tempun voisi tehdä.

        Et sinä ole pokerista voitolla. Mikrotasojen harja, joka ei suostu hyväksymään kuin oman mielipiteensä, kaikkien toisten ollessa aina ja ikuisesti väärässä - jos mielipide poikkeaa omastasi. Kerrotko nimimerkkisi eri pokerihuoneilla, kun sinulla kerta on pokkaa tuomita kaikki toiset pelaajat.


      • sadfdfasfasd kirjoitti:

        Et sinä ole pokerista voitolla. Mikrotasojen harja, joka ei suostu hyväksymään kuin oman mielipiteensä, kaikkien toisten ollessa aina ja ikuisesti väärässä - jos mielipide poikkeaa omastasi. Kerrotko nimimerkkisi eri pokerihuoneilla, kun sinulla kerta on pokkaa tuomita kaikki toiset pelaajat.

        Olet monessa kohtaa aivan oikeassa. Minä todellakaan en ole pokerista voitolla. Pelaan aika tarkkaan /- 0 -peliä, kuten olen monta kertaa täällä sanonutkin. Voin jopa olla pari kymppiä tappiolla (hui!).

        Minä kyllä hyväksyn muita mielipiteitä, kunhan ne on perusteltu jotenkin järkevästi. Se, mitä olen kiihkeästi kieltäytynyt hyväksymästä täällä, ovat nämä naurettavat "rigged" -väitteet. Ja sattumalta kun puhutaan kerrankin alasta, jolla minä ihan aikuisten oikeasti olen asiantuntija (ei siis pokeri), niin saanen vähän yrittää perätäkin niitä perusteluja. :)

        En siis näe mitään hyöytä siitä, että kertoisin nimimerkkiäni. Pyrin pelaamaan täällä esittämieni sääntöjen mukaisesti. Aina en onnistu siinä, mikä yleensä johtaa ripeään tappiokierteeseen. Tappioita tulee myös ihan luonnollisesta varianssista johtuen - tasoittuvat sitten niillä voitoilla.

        Sanotaan se siis vielä: mitä pokeriin ja pokerin teoriaan tulee, pidän itseäni hieman keskimääräistä fisua pätevämpänä pelaajana. Sellaiset termit kuin ICM eivät pelota, vaikken jaksakaan tarkkoja laskutoimituksia aiheen tienoilta tehdä sen enempää täällä kuin turnauspöydässäkään. Olen varmasti analyysissäni joskus väärässä, mutta usein oikeassa.

        Suomi24 on siinä mielessä huono foorumi, että täällä keskustellessa tulee vahvasti tunne, että on *jokaisen* alan asiantuntija. Ei siksi, että olisi oikeasti, vaan siksi että suurin osa keskustelukumppaneista on älykkyydeltään jossain ameeban tasolla... :)

        Pitäisi varmaan opetella vähän nöyryyttä, mutta se on kovin vaikeaa. Pitänee vaihtaa foorumia (mutta sitten ei ole niin kivaa, kun on jatkuvasti oikeammassa ja tietää sen :D).


      • RidgeRigged
        The_Rat kirjoitti:

        Olet monessa kohtaa aivan oikeassa. Minä todellakaan en ole pokerista voitolla. Pelaan aika tarkkaan /- 0 -peliä, kuten olen monta kertaa täällä sanonutkin. Voin jopa olla pari kymppiä tappiolla (hui!).

        Minä kyllä hyväksyn muita mielipiteitä, kunhan ne on perusteltu jotenkin järkevästi. Se, mitä olen kiihkeästi kieltäytynyt hyväksymästä täällä, ovat nämä naurettavat "rigged" -väitteet. Ja sattumalta kun puhutaan kerrankin alasta, jolla minä ihan aikuisten oikeasti olen asiantuntija (ei siis pokeri), niin saanen vähän yrittää perätäkin niitä perusteluja. :)

        En siis näe mitään hyöytä siitä, että kertoisin nimimerkkiäni. Pyrin pelaamaan täällä esittämieni sääntöjen mukaisesti. Aina en onnistu siinä, mikä yleensä johtaa ripeään tappiokierteeseen. Tappioita tulee myös ihan luonnollisesta varianssista johtuen - tasoittuvat sitten niillä voitoilla.

        Sanotaan se siis vielä: mitä pokeriin ja pokerin teoriaan tulee, pidän itseäni hieman keskimääräistä fisua pätevämpänä pelaajana. Sellaiset termit kuin ICM eivät pelota, vaikken jaksakaan tarkkoja laskutoimituksia aiheen tienoilta tehdä sen enempää täällä kuin turnauspöydässäkään. Olen varmasti analyysissäni joskus väärässä, mutta usein oikeassa.

        Suomi24 on siinä mielessä huono foorumi, että täällä keskustellessa tulee vahvasti tunne, että on *jokaisen* alan asiantuntija. Ei siksi, että olisi oikeasti, vaan siksi että suurin osa keskustelukumppaneista on älykkyydeltään jossain ameeban tasolla... :)

        Pitäisi varmaan opetella vähän nöyryyttä, mutta se on kovin vaikeaa. Pitänee vaihtaa foorumia (mutta sitten ei ole niin kivaa, kun on jatkuvasti oikeammassa ja tietää sen :D).

        >Suomi24 on siinä mielessä huono foorumi, että täällä keskustellessa tulee vahvasti tunne, että on *jokaisen* alan asiantuntija. Ei siksi, että olisi oikeasti, vaan siksi että suurin osa keskustelukumppaneista on älykkyydeltään jossain ameeban tasolla... :)>>>

        Itse pyörin aikoinani paljonkin niillä ns. oikeilla pokerifoorumeilla. Siellä niitä asiantuntijoita vasta tuntuu riittävänkin. Vaikka varmasti tietotaito pokerista on paljon korkeampi kuin täällä Suomi24 foorumilla, niin se itseriittoisuuden ja omahyväsiyyden määrä on sitten monin kertainen.
        Sitä omaa erinomaisuutta pönkitetään vähättelemällä muita.

        Täällä Suomi24 foorumilla ollaan kaikki tasapuolisesti yhtä huonoja ja hyviä :D
        Ja se on hyvä juttu näin keskusteluiden mielekkyyde kannalta.


    • RidgeRigged

      Noin on minulla käynyt monella eri saitilla.
      Olen monta kertaa kasvattanut rollini depotin jälkeen 5-10 kertaiseksi. Tämän jälkeen rahat valuu takaisin pokerinpitäjälle mitä ihmeellisimmillä ohivedoilla.
      Paras tapaus oli kun perjantaina depotin 20e ja lauantaina rolli oli jo kasvanut 250e.Lauantai iltana alkoi alamäki ja sunnuntaina oli rolli taas tyhjä. Moni varmaan sanoo nyt että katso peiliin, siellä se syy häviämiseen löytyy.
      Katselin pelatut kädet ja oikeastaan en ollut muuttanut pelityyliäni mitenkään. Ainut mikä oli lisääntynyt oli omituiset ohivedot täysin tuntemattomilta pelaajilta.

      Kyllä se tuntuu ihmeelliseltä. Ja mikäs siinä olisi pokeritalojen vääntää tuollainen "voittojen kotiutus" koodin pätkä softaan. Tuskin sitä kukaan löytää, kun
      käsittääkseni mikään taho ei varsinaisesti valvo näitä pokerisoftien koodauksen luotettavuutta

      • > katso peiliin, siellä se syy häviämiseen löytyy.

        Jos nouset päivässä yli 10x rolliin, pelaat aivan satavarmasti liian isoa. Onnistuuhan tuo helposti, kun tuplaat 3-4 kertaa. Sitten kun tuplaus pari kertaa menee kiville, niin oletkin nollilla. Ja sitten itketään täällä, kun saitti on rigged... :)


      • voi ollakin..

        Mulla on muillakin sivuilla käynyt aivan sama...aluksi noustaan pirusti, sitten tulee näitä isoon reissuun vastaajia sun hyvää taskua vastaan (AA), joku, josta ei löydy statseja pokerratingista katsoo flopin j vaarattoman flopin jälkeen vetää potin..esim, T2 katto yks ja vei potin...2 paria...joo ton takia floppi katoaan jos haistaa kaverin monsterit, mutta kun näitä sitten tulee niin, että joka kerta osuu ihme vetoihin, niin aika erikoista. Itse katoin eilen yhden uuden pelurin statsit..helvetin kova eilen veti floppiin mm molemmille setin, sillä tietenkin parempi... kokoajan muitakin vastaan tuuria, tänään veti peluri sitten saman verran tappiolle, pelasin häntä vastaan, pelasi kyllä hölmösti. Itse sain samalle saitille ilmaiset rahat, jotka nyt moninkertaistanut, pieni alamäki eilen, tänään back in business...outoja nuo on ja olen saman havainnut.

        Osu samalla saitilla turnauksessa kaveri, ja veti mun triplan ohi runner runner värillä, jotenkin arvasin kun näin sen käden ja tietenkään ei kaverista mitään tietoja, vaikka sisäänostokin oli ihan kohtuullinen, ei mikään mikropöytä.

        Niin joku arveli RAYn olevan rigged..ainakin minä vetänyt yhdet parhaista nousuista siellä...taso heikkoa.. puolentoista kuukauden aikana 2 kertaa ollut vähemmän rahaa session lopussa kuin alkaessa... ja paljon on tullut pelattua.

        katotaan ny miten näitä tulee...omaa rahaa kun ei ole pelissä...


      • mä vaan
        voi ollakin.. kirjoitti:

        Mulla on muillakin sivuilla käynyt aivan sama...aluksi noustaan pirusti, sitten tulee näitä isoon reissuun vastaajia sun hyvää taskua vastaan (AA), joku, josta ei löydy statseja pokerratingista katsoo flopin j vaarattoman flopin jälkeen vetää potin..esim, T2 katto yks ja vei potin...2 paria...joo ton takia floppi katoaan jos haistaa kaverin monsterit, mutta kun näitä sitten tulee niin, että joka kerta osuu ihme vetoihin, niin aika erikoista. Itse katoin eilen yhden uuden pelurin statsit..helvetin kova eilen veti floppiin mm molemmille setin, sillä tietenkin parempi... kokoajan muitakin vastaan tuuria, tänään veti peluri sitten saman verran tappiolle, pelasin häntä vastaan, pelasi kyllä hölmösti. Itse sain samalle saitille ilmaiset rahat, jotka nyt moninkertaistanut, pieni alamäki eilen, tänään back in business...outoja nuo on ja olen saman havainnut.

        Osu samalla saitilla turnauksessa kaveri, ja veti mun triplan ohi runner runner värillä, jotenkin arvasin kun näin sen käden ja tietenkään ei kaverista mitään tietoja, vaikka sisäänostokin oli ihan kohtuullinen, ei mikään mikropöytä.

        Niin joku arveli RAYn olevan rigged..ainakin minä vetänyt yhdet parhaista nousuista siellä...taso heikkoa.. puolentoista kuukauden aikana 2 kertaa ollut vähemmän rahaa session lopussa kuin alkaessa... ja paljon on tullut pelattua.

        katotaan ny miten näitä tulee...omaa rahaa kun ei ole pelissä...

        ei oo rigged,ja jos osaa ei voi oikein ees hävitä,hetkellisesti vaan,onpa suomalaiset huonoja pokerissa, muuta ei voi sanoo, ja vaikka muuta sanotaankin, en tiedä varmaa vastausta, ovatko ulkomaiset huoneet rigged, ainoo jossa en oo voitolla jos bonukset ja rakebäkit lasketaan mukaan on microgaming pokeriverkko ja se on kai sit rigged,kun oon häviöllä niiden moneen huoneeseen, mut ei sekään oikeesti varmaan oo, hei oikeesti joko pelissä on vikaa, tai pelaatte liian suurilla panoksilla kassaan nähden tai sit kumpikin, näin se vaan on.


      • iutit
        mä vaan kirjoitti:

        ei oo rigged,ja jos osaa ei voi oikein ees hävitä,hetkellisesti vaan,onpa suomalaiset huonoja pokerissa, muuta ei voi sanoo, ja vaikka muuta sanotaankin, en tiedä varmaa vastausta, ovatko ulkomaiset huoneet rigged, ainoo jossa en oo voitolla jos bonukset ja rakebäkit lasketaan mukaan on microgaming pokeriverkko ja se on kai sit rigged,kun oon häviöllä niiden moneen huoneeseen, mut ei sekään oikeesti varmaan oo, hei oikeesti joko pelissä on vikaa, tai pelaatte liian suurilla panoksilla kassaan nähden tai sit kumpikin, näin se vaan on.

        Jos ei nillä tule turpaan ray:llä niin sitten puhutaan kyllä eriasiasta.


      • RidgeRigged
        The_Rat kirjoitti:

        > katso peiliin, siellä se syy häviämiseen löytyy.

        Jos nouset päivässä yli 10x rolliin, pelaat aivan satavarmasti liian isoa. Onnistuuhan tuo helposti, kun tuplaat 3-4 kertaa. Sitten kun tuplaus pari kertaa menee kiville, niin oletkin nollilla. Ja sitten itketään täällä, kun saitti on rigged... :)

        >Jos nouset päivässä yli 10x rolliin, pelaat aivan satavarmasti liian isoa. Onnistuuhan tuo helposti, kun tuplaat 3-4 kertaa. Sitten kun tuplaus pari kertaa menee kiville, niin oletkin nollilla. Ja sitten itketään täällä, kun saitti on rigged... :) >>

        Voi olla että pelaan jonkin yleisen neuvon mukaan liian isoissa pöydissä, mutta sellainen on pelityylini.
        Mielestäni jotkut 5% max rollista pöydän max biniin on liian varovaista pelaamista.
        Tai mikäli rolli on vaikka 500 taalaa ja pelaa vieläkin 10-25BB pöydissä on pelityylissäsi jotain vikaa.

        Toki sen ymmärrän että rollin 10 kertaistaminen parissa tunnissa on epänormaali tilanne ja erittäin vaarallista pelityyliä. Tietysti mitä isompi rolli sen harvinaisempaa tuollainen 10 kertaistaminen on.
        En itsekään usko, että voisin koskaan 10 kertaistaa vaikkapa 1000 taala rollini parissa tunnissa tai edes kuukaudessa.
        mutta kirjoitintkin lähinnä tuosta downswingistä isojen voittojen jälkeen.
        ne kun tuntuu tulevan yhtä varmasti kun aamu seuraa yötä.


      • RidgeRigged kirjoitti:

        >Jos nouset päivässä yli 10x rolliin, pelaat aivan satavarmasti liian isoa. Onnistuuhan tuo helposti, kun tuplaat 3-4 kertaa. Sitten kun tuplaus pari kertaa menee kiville, niin oletkin nollilla. Ja sitten itketään täällä, kun saitti on rigged... :) >>

        Voi olla että pelaan jonkin yleisen neuvon mukaan liian isoissa pöydissä, mutta sellainen on pelityylini.
        Mielestäni jotkut 5% max rollista pöydän max biniin on liian varovaista pelaamista.
        Tai mikäli rolli on vaikka 500 taalaa ja pelaa vieläkin 10-25BB pöydissä on pelityylissäsi jotain vikaa.

        Toki sen ymmärrän että rollin 10 kertaistaminen parissa tunnissa on epänormaali tilanne ja erittäin vaarallista pelityyliä. Tietysti mitä isompi rolli sen harvinaisempaa tuollainen 10 kertaistaminen on.
        En itsekään usko, että voisin koskaan 10 kertaistaa vaikkapa 1000 taala rollini parissa tunnissa tai edes kuukaudessa.
        mutta kirjoitintkin lähinnä tuosta downswingistä isojen voittojen jälkeen.
        ne kun tuntuu tulevan yhtä varmasti kun aamu seuraa yötä.

        On tilastollisesti ajatellen normaalia, lähes pakollista, että voittoputkea seuraa tappioputki, jota seuraa voittoputki. Olisi hyvin epänormaalia, että sanokaamme voittamalla 50% jaoista voittaisit joka toisen ja häviäisit joka toisen. Putkia tulee.

        Siksi siitä kassanhallinnasta puhutaan, että sillä estetään rollin loppuminen normaaliin downswingiin.

        Ajattele asiaa vaikka näin. Jos pelaisit rulettia, jossa olisikin punaisia hieman enemmän kuin mustia/nollia, jäisit teoriassa voitolle pelaamalla aina punaista. Jos kuitenkin pistäisit aina kaikki rahasi punaiselle (taktiikka, jolla paras voitto-olettama per kierros), häviäisit pakostakin pitkällä juoksulla (jos pöydässä ei ole kattoa - erikoinen ruletti muutenkin).

        Mainostetut 20 binin rollit eivät ole pelkästään jonkun hihasta ravistamia ohjeita, vaan niiden takana taitaa olla ihan pätevää analyysiä pokerin luonteesta. Toki pelityyli vaikuttaa jonkin verran... Yleensä valitettavasti niin päin, että pienellä rollilla pelaavat pelaavat myös tyylillä, joka aiheuttaa isompaa varianssia ja vaatisi siten isomman rollin.


      • jgöä
        The_Rat kirjoitti:

        On tilastollisesti ajatellen normaalia, lähes pakollista, että voittoputkea seuraa tappioputki, jota seuraa voittoputki. Olisi hyvin epänormaalia, että sanokaamme voittamalla 50% jaoista voittaisit joka toisen ja häviäisit joka toisen. Putkia tulee.

        Siksi siitä kassanhallinnasta puhutaan, että sillä estetään rollin loppuminen normaaliin downswingiin.

        Ajattele asiaa vaikka näin. Jos pelaisit rulettia, jossa olisikin punaisia hieman enemmän kuin mustia/nollia, jäisit teoriassa voitolle pelaamalla aina punaista. Jos kuitenkin pistäisit aina kaikki rahasi punaiselle (taktiikka, jolla paras voitto-olettama per kierros), häviäisit pakostakin pitkällä juoksulla (jos pöydässä ei ole kattoa - erikoinen ruletti muutenkin).

        Mainostetut 20 binin rollit eivät ole pelkästään jonkun hihasta ravistamia ohjeita, vaan niiden takana taitaa olla ihan pätevää analyysiä pokerin luonteesta. Toki pelityyli vaikuttaa jonkin verran... Yleensä valitettavasti niin päin, että pienellä rollilla pelaavat pelaavat myös tyylillä, joka aiheuttaa isompaa varianssia ja vaatisi siten isomman rollin.

        Siis mikä pakko on tulla tappioputki voittoputken jälkeen,ymmärrän kyllä sattuman,että riverillä joku vetää ohi ok näin kävi,mutta en ymmärrä näitä putkia kun aina vedetään ohi niin kauan kun rolli on tyhjä.Esim.jos pelataan livenä,tuuri muuttuu yleensä session aikana monta kertaa pelaajalta toiselle.Eikä se nyt mene niinkään,että voitat joka toisen ja häviät joka toisen,mutta sanotaanko muutama kymmenen jakoa siinä täytyy olla jo molempia.Ja nettipokerissa se on vielä niin,että tappioputkessa sulla osuu,mutta toisella osuu paremmin,että varmasti menee merkit keskelle,eihän siinä mitään,jos ei osuis ollenkaan,eihän se sitten paljon maksas.


      • jgöä kirjoitti:

        Siis mikä pakko on tulla tappioputki voittoputken jälkeen,ymmärrän kyllä sattuman,että riverillä joku vetää ohi ok näin kävi,mutta en ymmärrä näitä putkia kun aina vedetään ohi niin kauan kun rolli on tyhjä.Esim.jos pelataan livenä,tuuri muuttuu yleensä session aikana monta kertaa pelaajalta toiselle.Eikä se nyt mene niinkään,että voitat joka toisen ja häviät joka toisen,mutta sanotaanko muutama kymmenen jakoa siinä täytyy olla jo molempia.Ja nettipokerissa se on vielä niin,että tappioputkessa sulla osuu,mutta toisella osuu paremmin,että varmasti menee merkit keskelle,eihän siinä mitään,jos ei osuis ollenkaan,eihän se sitten paljon maksas.

        > en ymmärrä näitä putkia kun aina vedetään ohi niin kauan kun rolli on tyhjä

        Niin, näitä siis tulee, jos pelataan "liian isoa". Putkelle voidaan arvioida tietty maksimikesto-olettama, jonka alle jää esimerkiksi 99% tappiputkista. Tästä saadaan laskettua sitten se tarvittava rollin koko.

        Ja osaathan luonnollisesti siirtyä pelaamaan pienempään pöytään, kun isossa tulee pataan jonkin aikaa? Peli voi jopa olla helpompaa siellä, mutta se on loppujen lopuksi sivuseikka...


      • iutit kirjoitti:

        Jos ei nillä tule turpaan ray:llä niin sitten puhutaan kyllä eriasiasta.

        Raylla todellakin pelataan minun kokemukseni mukaan äärettömän löysästi. Tämä tietysti johtaa siihen, että isoilla pareilla tulee pataan useammin kuin muualla, mutta toisaalta silloin kun pataan ei tule, on voitto vastaavasti isompi.

        Vertaus: AA yhtä vihua vastaan all-in voittaa 80 prossaa tapauksista. Mutta rayllä tuleekin aina kaksi vihua mukaan, jolloin voitto-prossa on enää jotain 60% hujakoilla. AA voittaa siis harvemmin, kuin parempia pelaajia vastaan!
        Toisaalta, kun voitat kolminkertaistat pinkkasi, muualla vain tuplaisit.

        Eli löysemmät vihut: voitat hieman harvemmin, mutta osuessasi enemmän.

        Vaatii muutosta pelityyliin kylläkin. Välillä tuntuu että jopa slouvaaminen voisi kannattaa (paitsi että nuo vaikuttavat olevan myös täysin kyvyttömiä korottamaan itse).


      • dfasfasdfasd
        The_Rat kirjoitti:

        > en ymmärrä näitä putkia kun aina vedetään ohi niin kauan kun rolli on tyhjä

        Niin, näitä siis tulee, jos pelataan "liian isoa". Putkelle voidaan arvioida tietty maksimikesto-olettama, jonka alle jää esimerkiksi 99% tappiputkista. Tästä saadaan laskettua sitten se tarvittava rollin koko.

        Ja osaathan luonnollisesti siirtyä pelaamaan pienempään pöytään, kun isossa tulee pataan jonkin aikaa? Peli voi jopa olla helpompaa siellä, mutta se on loppujen lopuksi sivuseikka...

        Ei tarvitse arvioida yhtikäs mitään millään prosenteilla. Riittää, kun pelaa tasolla jossa pelikassassa on paukkuja 25:een sisäänostoon. Eli jos kassa alkaa kuivumaan, pudotatte tasoa heti kun tilanne niin vaatii. Älkää tehkö yksinkertaisista asioista vaikeita.


      • turnauskäteispeluri
        dfasfasdfasd kirjoitti:

        Ei tarvitse arvioida yhtikäs mitään millään prosenteilla. Riittää, kun pelaa tasolla jossa pelikassassa on paukkuja 25:een sisäänostoon. Eli jos kassa alkaa kuivumaan, pudotatte tasoa heti kun tilanne niin vaatii. Älkää tehkö yksinkertaisista asioista vaikeita.

        paitsi jos on liian itsepäinen laskemaan tasoja niin voi pitää ton isompana. Ite pelaan 50 - 100 bin kassalla yleensä 2 eri tasoa.

        Yhteen MTT sijoitan max 1% kassasta, mutta monesti näissäkin sijoitan itse 0,5% ja kyselen 50% steikkauksen. MTT:ssa kyl lasken tasoja tai hakkaan liput satelliiteista, oon liian scared money jos rollissa ei oo riittävästi binejä.


      • pojatpojatpojat
        The_Rat kirjoitti:

        > en ymmärrä näitä putkia kun aina vedetään ohi niin kauan kun rolli on tyhjä

        Niin, näitä siis tulee, jos pelataan "liian isoa". Putkelle voidaan arvioida tietty maksimikesto-olettama, jonka alle jää esimerkiksi 99% tappiputkista. Tästä saadaan laskettua sitten se tarvittava rollin koko.

        Ja osaathan luonnollisesti siirtyä pelaamaan pienempään pöytään, kun isossa tulee pataan jonkin aikaa? Peli voi jopa olla helpompaa siellä, mutta se on loppujen lopuksi sivuseikka...

        Itse kokeilin vasta äsken nettipokeria ja voin sanoa suoraan,että ei tälläisia tappioputkia ole olemassakaan,muuta kuin nettipokerissa,sen verran paljon olen pelannut livenä,että tiedän mistä puhun.Jos livepokerissa puhutaan tappioputkesta tarkoitetaan muutaman jaon mittaisia putkia,eikä viikkojen.Eikä mikään fysiikan laki tai muu sellainen sano,että voittoputken jälkeen tulee tappioputki.Ja tilastot sanoo mitä on tapahtunut,eikä sitä mitä tapahtuu.Täyttä humpuukia,jos sanot osaavasi pokeria nettipokerin perusteella niin terve.


      • ..
        mä vaan kirjoitti:

        ei oo rigged,ja jos osaa ei voi oikein ees hävitä,hetkellisesti vaan,onpa suomalaiset huonoja pokerissa, muuta ei voi sanoo, ja vaikka muuta sanotaankin, en tiedä varmaa vastausta, ovatko ulkomaiset huoneet rigged, ainoo jossa en oo voitolla jos bonukset ja rakebäkit lasketaan mukaan on microgaming pokeriverkko ja se on kai sit rigged,kun oon häviöllä niiden moneen huoneeseen, mut ei sekään oikeesti varmaan oo, hei oikeesti joko pelissä on vikaa, tai pelaatte liian suurilla panoksilla kassaan nähden tai sit kumpikin, näin se vaan on.

        AAAH AH AH AH! Nauran itseni tärviölle kaltaistesi kakaroiden jutuille, luulevat olevansa jotain pokerijumalia kun ovat lukeneet yhden kirjan ja pelaavat freerolleja tai 0,01/0,02 pöydissä.


      • pojatonpoikia
        pojatpojatpojat kirjoitti:

        Itse kokeilin vasta äsken nettipokeria ja voin sanoa suoraan,että ei tälläisia tappioputkia ole olemassakaan,muuta kuin nettipokerissa,sen verran paljon olen pelannut livenä,että tiedän mistä puhun.Jos livepokerissa puhutaan tappioputkesta tarkoitetaan muutaman jaon mittaisia putkia,eikä viikkojen.Eikä mikään fysiikan laki tai muu sellainen sano,että voittoputken jälkeen tulee tappioputki.Ja tilastot sanoo mitä on tapahtunut,eikä sitä mitä tapahtuu.Täyttä humpuukia,jos sanot osaavasi pokeria nettipokerin perusteella niin terve.

        pojatpojat puhuu asiaa .Jos näitä "putkia " tulee ,johtuu se joko osaamattomuudesta tasoon nähden ,Tai sitten saitti on ohjelmoitu
        tasoittamaan pelaajien taitoa.Helpoiten se selviää seuraamalla peliä ja
        pitämällä kirjaa kaikista käsistä .Jos ohivetoprosentti on suurempi kuin tilaston
        mukaan pitäisi olla ,niin epäilkää .Kun rahasta on kysymys Ei pokeria tosiaan
        netissä pelata .


      • short6maxTHNL
        dfasfasdfasd kirjoitti:

        Ei tarvitse arvioida yhtikäs mitään millään prosenteilla. Riittää, kun pelaa tasolla jossa pelikassassa on paukkuja 25:een sisäänostoon. Eli jos kassa alkaa kuivumaan, pudotatte tasoa heti kun tilanne niin vaatii. Älkää tehkö yksinkertaisista asioista vaikeita.

        Tässäpä se on pähkinänkuoressa..
        Suomeksi 100$ ja pelit on nl4 (Mahollisesti 2xnl4). Onnistunut peli ja session jälkeen tilanne n. /- 5-10$ hidasta tuottoa (tai tappiota), mutta turvallisella tavalla ja poikki meneminen on varmempaa. Ehkä varmin tapa hävitä kaikki on depota 100 ja alkaa kiluissaan naputella nl20, voittaa pari biniä ja sitten hävitä kaikki huimat 5-8biniä pelaajalle joka lukee sinua kuin avointa kirjaa..

        Tosin en valita, näiltä pelaajilta suurin tuotto yleensä tulee. Lue, paisti.

        Kiitos ja anteeksi, ugh.


    • kompuuteri

      RAY vaikuttaa rehelliseltä tähän asti.

      Pokeriteknologian sisäpiireissä tunnetaan yleisesti käytäntö,
      jossa aloittavalle pelaajalle tarjotaan paremmat kortit ja
      sitten asiakas tyhjennettään.

      Toki samanlaisen kuvion saa aikaan innostumalla liikaa
      satunnaisesta voitosta ja hölmöilemällä sen jälkeen,
      tämä onnistuu Ray:llakin

      Pokeria ohjelmoivat ja analysoivat nörtit kertovat, että lähes kaikki
      ulkomailla tekevät näin.
      Se on liian helppoa, jottei voittoja jätettäisi maksimoimatta.
      Eli suurin osa kansainvälisestä pokerista on kusetusta:
      http://www.fraudpoker.com/forum/viewforum.php?f=18

      Suurilla panoksilla saatetaan huijata enemmön kuin pienillä,
      asiakkaita totutetaan voittamaan ja sitten säännöt muuttuvat.

      • Anonyymi

        Mun mielipide on selkee, joko oot softan mielestä oikeella pallilla tai et! Jos oot, ihan sama millä lapuilla katot flopin, aina osuu. Ja jostain varianssista jauhaminen on ihan paskaa. Sulla joko käy säkä tai sit ei? Kun yks käsi loppuu, toinen alkaa ja siinä ei mikään vitun tilasto paina mitään. Koittakaa nyt tajuta semmonen yksinkertanen asia, pokeri on ja pysyy tuuripelinä, taidon osuus on pienempi, sanoo kuka vaan mitä muuta tahansa. PISTE


      • ujyfgfgähj
        kirjoitti:

        Mun mielipide on selkee, joko oot softan mielestä oikeella pallilla tai et! Jos oot, ihan sama millä lapuilla katot flopin, aina osuu. Ja jostain varianssista jauhaminen on ihan paskaa. Sulla joko käy säkä tai sit ei? Kun yks käsi loppuu, toinen alkaa ja siinä ei mikään vitun tilasto paina mitään. Koittakaa nyt tajuta semmonen yksinkertanen asia, pokeri on ja pysyy tuuripelinä, taidon osuus on pienempi, sanoo kuka vaan mitä muuta tahansa. PISTE

        Paitsi,että nettipokerissa ei ole kyse edes tuurista vaan kusetuksesta.Itsekin toivoin,että edes Ray olisi rehellistä,mutta paskat.Täysin ohjemoitua peliä,kuten aloittaja sanoi alkuun voittaa ja sitten häviää.RAY ON RIGGED!


    • Live taitopelaaja

      Esim. all-in tilanteissa missä johdan flopin ja turnin jälkeen, vihu saa 90% tapauksista riverillä tarvitsemansa kortin vaikka olisi 1-outtinen. Pokerstarilla ja ongamella sama meininki. Itse pelailen nykyään vain freerolleja eri sivustoilla ihan ajankuluksi, kusettavia pokerisivustoja en tue enään koskaan eurollakaan.

      • Live taitopelaaja

        Niin ja sellainen juttu vielä, että olen päässyt ongamella (betsson) useasti rahasijoille freerolleissa, mutta penniäkään en ole saanut. Asiakaspalvelusta tulee vain jotain ympäripyöreää paskaa, rahoja ei ole näkynyt. Ei ole suuri summa mutta kuitenkin joitain kymmeniä dollareita.


    • luygfögäh

      Rayllä eikä muuallakaan yksikään kortti ei tule sattumalta.PISTE

    • T

      Paistit keskustelee.. 2kk rolli 10€-1700€ tasoina nl10-nl50 (viimeinen 3pv 1700€ up) missään muualla en ole tavannut full pöytää joissa jokainen on puheidensa mukaan voittaja :) mutta pelityyli ja taito on täysin perseestä

      • ..

        Kauas haiseva omakehu ja hymiöiden käyttö paljastavat että olet yläasteikäinen, sinisilmäinen kusimuna ja tyhmä kuin saapas. Kasva muutama vuosi ja lopeta se paskanjauhaminen, siihen asti pysy niillä kaikkitietävien kakaroiden pokerifoorumeilla.


    • no limits

      Rayllä pelaajien taso nl50 asti on niin uskomattoman huono että ei sinne voi hävitä.. itse vedän äärimmäisen lag tyylillä seuraan ihmisten tyylejä.. sopeudun niihin..

      esim: erittäin tiukka ihminen korottaa 4bb tässä vaiheesa tiedän että siellä on AJ-AK AA KK QQ tai JJ

      flop vaikka 367 maksan jatkolyönnin turnilla yleensä potti luovutetaan tai sitten minireissataan.. jos ei ole osuttu.. näin ollen voitan useamman potin kun siihen aX ei tule apuja tai QQ JJ KK isompi pöytä saati sitten jos pöytään esim hertta väri pam reissua vaan ja potti mulle...

      PS: opetelkaa fisut pelaa tai älkää opetelko siihen asti mä elän pokerilla :)

      • Onko LAGia maksaa jatkolyönnit? Ei tuo pelisi minusta mitenkään äärimmäisen lagia ole.

        L lienee kohdallaan, siitä A:sta en olisi ihan niin varma. :)


      • gagasgasags

        Vähällä tulet toimeen, jos 50€ sisäänoston peleistä elantosi revit.


      • joopajooooo

        kerro miten päättelet sen jos toinen ei korota ollenkaan AA kädellä että tällä henkilöllä on AA pari?

        vaan lähtee normipanostuksella mukaan ja tekee toisille näin ansan, paljon on tämmösiä pelaajia itsekkin suosin tätä taktiikkaa

        voin sanoa että olen hyvä pelaajaa ja osaa lukea kortteja.

        ni mistä päättelet sen että toinen lähte AA kädellä normipanostuksella mukaan ja pöytään tulee

        10 3 5 kortit ja itellä on vaikka 10J niin on vahvin pari pöydässä jossei toisella ole kädessä tosiaan AA tai jne...?

        sitten tulee seuraaviksi korteiksi 1 ja 9 ja vieläkin pöydässä on itsellä vahvin pari.

        sitten toinen vetää all init ja lähtee katsomaan ni katsoppa vaan eikös siellä ole joku AA jne.. pari

        mistä tämän voi tietää?

        ainoa mistä voi sen päätellä on toisen panostuksesta jos rupeaa korottamaan enenmmän kuin itse 10 parilla korottaa.


      • korjaus
        joopajooooo kirjoitti:

        kerro miten päättelet sen jos toinen ei korota ollenkaan AA kädellä että tällä henkilöllä on AA pari?

        vaan lähtee normipanostuksella mukaan ja tekee toisille näin ansan, paljon on tämmösiä pelaajia itsekkin suosin tätä taktiikkaa

        voin sanoa että olen hyvä pelaajaa ja osaa lukea kortteja.

        ni mistä päättelet sen että toinen lähte AA kädellä normipanostuksella mukaan ja pöytään tulee

        10 3 5 kortit ja itellä on vaikka 10J niin on vahvin pari pöydässä jossei toisella ole kädessä tosiaan AA tai jne...?

        sitten tulee seuraaviksi korteiksi 1 ja 9 ja vieläkin pöydässä on itsellä vahvin pari.

        sitten toinen vetää all init ja lähtee katsomaan ni katsoppa vaan eikös siellä ole joku AA jne.. pari

        mistä tämän voi tietää?

        ainoa mistä voi sen päätellä on toisen panostuksesta jos rupeaa korottamaan enenmmän kuin itse 10 parilla korottaa.

        "sitten tulee seuraaviksi korteiksi 1"

        piti sanoa 2


      • joopajooo
        joopajooooo kirjoitti:

        kerro miten päättelet sen jos toinen ei korota ollenkaan AA kädellä että tällä henkilöllä on AA pari?

        vaan lähtee normipanostuksella mukaan ja tekee toisille näin ansan, paljon on tämmösiä pelaajia itsekkin suosin tätä taktiikkaa

        voin sanoa että olen hyvä pelaajaa ja osaa lukea kortteja.

        ni mistä päättelet sen että toinen lähte AA kädellä normipanostuksella mukaan ja pöytään tulee

        10 3 5 kortit ja itellä on vaikka 10J niin on vahvin pari pöydässä jossei toisella ole kädessä tosiaan AA tai jne...?

        sitten tulee seuraaviksi korteiksi 1 ja 9 ja vieläkin pöydässä on itsellä vahvin pari.

        sitten toinen vetää all init ja lähtee katsomaan ni katsoppa vaan eikös siellä ole joku AA jne.. pari

        mistä tämän voi tietää?

        ainoa mistä voi sen päätellä on toisen panostuksesta jos rupeaa korottamaan enenmmän kuin itse 10 parilla korottaa.

        "flop vaikka 367 maksan jatkolyönnin turnilla yleensä potti luovutetaan tai sitten minireissataan.. jos ei ole osuttu.. näin ollen voitan useamman potin kun siihen aX ei tule apuja tai QQ JJ KK isompi pöytä saati sitten jos pöytään esim hertta väri pam reissua vaan ja potti mulle..."

        tuli vielä mieleen että olen monta kertaa hävinnyt sinunlaiselle pelaajillesi silleen että ovat saaneet viimesellä kortilla jonkun värin tai suoran TUURILLA, EI TAIDOLLA

        monta kertaa olen tehnyt niin että kuvitellaan sinun tilanteesi vaikka noilla korteilla että tulee 367 ja itellä on 76 niin on vahvin pari sillä hetkellä pöydässä lyön all init niin eikös tämmönen pelaaja lähde katsomaan ja sitten voittaa viimesellä kortilla meikäläisen TUURILLA.


      • Sys132
        joopajooo kirjoitti:

        "flop vaikka 367 maksan jatkolyönnin turnilla yleensä potti luovutetaan tai sitten minireissataan.. jos ei ole osuttu.. näin ollen voitan useamman potin kun siihen aX ei tule apuja tai QQ JJ KK isompi pöytä saati sitten jos pöytään esim hertta väri pam reissua vaan ja potti mulle..."

        tuli vielä mieleen että olen monta kertaa hävinnyt sinunlaiselle pelaajillesi silleen että ovat saaneet viimesellä kortilla jonkun värin tai suoran TUURILLA, EI TAIDOLLA

        monta kertaa olen tehnyt niin että kuvitellaan sinun tilanteesi vaikka noilla korteilla että tulee 367 ja itellä on 76 niin on vahvin pari sillä hetkellä pöydässä lyön all init niin eikös tämmönen pelaaja lähde katsomaan ja sitten voittaa viimesellä kortilla meikäläisen TUURILLA.

        Oletko ajatellut koskaan että pelityylisi voi olla niin helppoa lukea, että on yksinkertaisesti EV maksaa millä vaan 2 kortilla sinun lyöntisi?

        Itse teen nimittäin juuri tätä erittäin paljon Rayn peleissä, löysinpähän uuden mukavan regunkin sieltä jonka pelissä on erittäin iso vuoto, jota kaveri ei ilmeisesti osaa korjata vaikka samasta syystä menettää minulle joka pv rahaa.


    • Asiaanl1000

      Juuri niinkuin no limits tuossa kirjoitti, Se on pojat sellainen asia että hyvä pelaaja ei tarvitse kortteja vaan huonoja vastustajia!!
      Ja niitähän riittää.

    • lopeta satuilu

      just joo varmaan on kannattavaa maksella paskoilla mukaan raylla, ja kun pöytään jotain hyvännäköistä, niin raise ja vastustaja kippaa, oon pelannu raylla todella hyvällä menestyksellä alusta alkaen, ja siellähän ei kipata mitään välillä, siinä oon samaa mieltä et taso on mailman huonoin, mut satua on toi sun juttus, raylla ei osumia kipata, sun kannattas mennä kokeileen tota hommaas johonkin tiukkaan verkkoon, mut raylla ei tuu kun selkään bluffailemalla, aivan täysin varma juttu, ja jos oot pari kertaa onnistunu, älä ny ihan vielä siitä ammattia ittelles tee, sielä tarttee olla peli ja maksuja tulee loppuun asti aivan marginaalisilla käsillä, mut tyhmä ja paistien äiti on se joka raylla bluffaa, mitäköhän jutullas yrität sanoo, ja ikävä kyllä pokerissa ei jatkuvalla bluffaamisella voita kun hetkellisessti ja sillonkin vähän törmää nutseihin aivan varmasti muutaman kerran ja siinä se sit oli ne voitot, lopeta hyvämies hyvän sään aikana ainkin raylla bluffailu.

      • lopeta satuilu

        kaikkia satuja täällä saa lukee, rigged hommia, raylla bluffaamista, oikeesti aika iltasatuja nää jutut, raylla bluffailu on yhtä paistin puhetta kun et nettipokeri on rigged enhän mä muuten häviäis, mut kun mua huijataan, haloo ja herätys, just teidänlaisianne nettipokeri tarvitsee, eikun pöytiin vaan bluffaileen, varsinkin paikassa jossa floppiprosentti nolimit 50 ja näyttöön mennä jatkuvasti ja koko stäkki maksellaan kärki kiinni T hailla kannattaa bluffata toki toki ja varmaa hommaa, onnee tarttet niin paljon, mut usko onnellakin on rajansa ja nettipokerissa se totuus paljastuu pelikassan loppumisena ja äkkiä.


      • lopeta satuilu
        lopeta satuilu kirjoitti:

        kaikkia satuja täällä saa lukee, rigged hommia, raylla bluffaamista, oikeesti aika iltasatuja nää jutut, raylla bluffailu on yhtä paistin puhetta kun et nettipokeri on rigged enhän mä muuten häviäis, mut kun mua huijataan, haloo ja herätys, just teidänlaisianne nettipokeri tarvitsee, eikun pöytiin vaan bluffaileen, varsinkin paikassa jossa floppiprosentti nolimit 50 ja näyttöön mennä jatkuvasti ja koko stäkki maksellaan kärki kiinni T hailla kannattaa bluffata toki toki ja varmaa hommaa, onnee tarttet niin paljon, mut usko onnellakin on rajansa ja nettipokerissa se totuus paljastuu pelikassan loppumisena ja äkkiä.

        mut sittenhän turvaudutaan huijaukseen ja sanotaan et rigged se on, näin aina selitys tappioihin ja oma surkea erinomaisuus saa jatkoa, seuraavax raylle bluffaileen......


      • bluffilla voittaa

        hyvin varsinkin silloin kun on voittanu hyvillä korteilla muutaman vedon.

        mutta totta se on että aina ei bluffi onnistu kun on aina niitä jotka silloin tällöin lähtevät katsomaan kortit.

        pitää tietää milloin bluffata ja milloin ei mutta aina se ei onnistu.


    • 768y8

      Voi jeesus mitä urpoja Katsokaas välillä niitä pelaajia ÄLKÄÄKÄ omia kortteja fisut..
      Rayllä on nl 100 tasollakin ihmisiä joilta voit viedä potin toisensa perään ilmalla kun urvelot pelkää aina olevansa tappiolla1

      • asdfasdfasdfsdfasdfa

        Rayn mikrotasoilla ei kannata bluffata, kun siellä on maksuautomaatit joka pöydässä valmiina menemään loppuun asti flopatulla pohjaparillaan.


    • kortottakaa kunnolla

      Sen verran vinkkiä annan kun korotatte niin tehkää se kunnoilla. Monesti näkee ray:lla noita mini korotuksia joilla jopa bluffataan. Jos yrittää bluffia se pitää tehdä kunnolla ja jos taas on hyvä käsi niin siitä voidaan heloposti vetää ohi jos lyö vaan 0,20€ Kai tiesitte, että nl pelissä ei ole korotuskattoa. Jos haluatte pelata aina samoila kortouksiklla niin pelatkaa FL limitti peliä. Joka on ehkä helpompi aloittelijoille.

    • Jamppalitsuijaa

      Ihan paska softa. Paikan vaihtaminen ei onnistu ja välillä maksaa blindeja vaikka olet tauolla. Suurin limiitti teksussa on 0,5 / 1 € eli aivan liian pieni. Softafirmalla ilmeisesti jotain kytköksiä Israelin mafiaan. Usein pienellä blindin pelaajalle ja ison blindin pelaajalle jaetaan hyvät laput että tulee helposti all in tilanne. Rake on tässä tapauksessa maksimissa ja samoin on rojaltit korruptoituneelle softantekijälle. Ei kiitos Ray:n nettipokerille. Rigged mikä rigged.

    • karju55

      Kyllä RAY voi sortua ihan samaan kuin muutkin saitit. Satee jälkeen tulee pouta, mutta raylla ehkä voiton jälkeen tappio....ehkä aina.... Minne rahat menee, jos peliyhtiö ottaa vain ja ainoastaan raken......Toisaalta tappion jälkeen pelissä pidetään pienellä, mutta niin pienellä voitolla...

      Miksi luulette että jenkeissä suljettiin monta peliyhtiötä?

      Ei me eletä pumpulimaassa, täällä oli hiihdossa doping, mistä tietää kuka
      kortteja kenelle jakaa? En väitä mitään, kysyn vaan?

    • Mielenkiintoista luettavaa. Itse aloitin Ray NL teksun 1.12.2010. Pelailen NL20 alkuun ja sitten pääasiassa NL50 ja NL100. Joskus NL200. Reilussa vuodessa 1.12.2010-31.12.2011 voitin rayn pokerissa noin 20ke. Kertyi melkotasaisesti 1.7k per kuukausi. Plasin keskimäärin 12h-14h per viikko.

      Alkuvuosi 2012 on ollut aika pitkälle /-0 tasolla (3kk) olen pelannut mielestäni samaa peliä. En tiedä onko jotain tapahtunut omassa pelissäni (ehkä), mutta nyt voittaminen rayllä on vaikeampaa. Ehkä pelaajat on parantuneet (osin totta, koska jopa typerin kala oppii foldaamaan TPWK kun häviää stakkinsä 30 kertaa.

      Kuitenkin jos vertaan peliympäristöä softan osalta, on minulla fiilis, että jokin on muuttunut? Tämä kuulostaa tietty paranoidilta ajattelulta, mutta jotain muutosta softassa on tapahtunut. Minusta nykyisellää softa tuottaa liikaa tilanteita, jossa usealla pelaajalla on todella vahva käsi. Ohivetoja tapahtuu toki paljon, mutta osin tämä selittyy sillä, että huonot pelaajat roikkuu mukana pitkään, ja kahta vastaan on oma equitisi aina haavoittuvaisempi verrattuna HU tilanteisiin.

      Kuitenkin yksi havainto, on mielestäni rayllä selkeä poikkeus muihin peliympäristöihin. Ainoastaan pokerstarilla olen joskus törmännyt vastaavaa, mutta pienemmässä mittakaavassa kun rayllä. Se on se putkeen osuvien voittojen määrä. Rayllä näkee superuseasti tilanteita, jossa täysin pässi joka käden pelaava kala voittaa putkeen, jopa 1 tunnin ajan nusealta ok pelaajalta stakin. Tästä seuraa, että ko pelaajalla on jopa 10binin stakki. Tuntuu mahdottomalta voittaa ko pelaajaa kyseisessä sessiossa, vaikka usein lähtötilanteessa jopa flopilla sulla saattaa olla johto 75-90% euitin osalta. Sulatan hyvin sen, että ajoittain tulee pataan bad beat kautta, mutta on hämmästyttävää, että tällaista sattuu ko pelaajalle useaa pelaajaa vastaan samassa pöydässä pitkän aikaa. Eli näkee selkeesti, että kalalla ei ole mitään tajuapelistä, mutta kokoajan vie.

      Miten tälläisessä tilanteessa sitten toimitaan:
      Oma voittava taktiikkani perustuu telleihi, joita mikään pokeriohjelman rigged luonne ei pysty peittämään. Eli kala surkeana pelaajana antaa kokoajan tellejä kädestään. Näitä kerään ja seuraan kokoajan. Olen kippaillut värejä, suoria, settejä ja usein oikeissa paikoissa. Mukavaa on se, että kala aika usein näyttää kippini jälkeen nutsit. Tämä telleihin perustuva peli on eriarvoisen tärkeää etenkin rayllä.

      Rayllä pelaajien passiivisuus asettaa kuitenkin telleille oman rajoitteisuutensa. Olen nähnyt pelaajia, jotka minbetsaa tai ei betsaa ollenkaan flopatuilla nutseilla ja sitten tulee itsensä pätkittyä TPTK tai 2p tyyppisillä käsillä.

      Rayllä pelaaminen voitollisesti vaatii valtavan hyvää käsitystä omasta equitista eritilanteissa. Etenkin multipoteissa on equitin arvioiminen haasteellista, mutta eriarvoisen tärkeää. Toinen tärkeä menestyksen salaisuus hyvän pokeriteorian hallinnan lisäksi on valveus ja tarkkaavaisuus pöydässä. Pitää kokoajan aistiam miten pelaajalla menee nyt ja millaisessa tilassa hän on.

      Tässä vuodatukseni. Olen samaa mieltä täällä monen ihmisen kanssa, että RAY pokerisofta on rigged. Se on aivan päivän selvää ja tarkoitus on nimenomaan pitää yllä pelaajakantaa ja elossa RAY pokeria, joka silti on kokoajan vaikeuksissa pelaajamäärien vähäisyyden takia. RAY softa on takuulla tehty huonoa pelaajaa suosivasti ja selkeesti olen huomannut myös reilun vuoden aikan, kuinka softaa on"päivitetty". Eli alkuun musta softa oli reilumpi, mutta sitä on tosiaan sittemmin päivitelty.

      RAY tarjoaa edelleen rigged ominaisuudestaan huolimatta paikan tienaamiseen. Kuitenkin se ei enää ole yhtä kaivos kuin esim viimevuonna. Parempia pelaajia on enemmän, mutta mielstäni softa on myös muuttunut.

      Pelionnea kaikille.

      Jarmo

      • pokka pitää huonosti

        itse olen pelannut paljon pienempiä käteispelejä ja kaikenlaisia turnauksia yli vuoden ajan ja en ole huomannut mitään erikoista muutosta tänä aikana softassa. Aluksi oli kyllä paljon aloittelijoita ja uusia pelaajia on tullut niukasti mukaan. Jos joku kaveri häviää kuukauden pari kyllä se pikkuhiljaa oppii pelin salat tai häipyy kuvioista. turnauksissa raylla on usein samat kaverit rahoilla ja se perustuu ainoastaan pelaajien hyvyyteen ei mihinkään muuhun. Ehkö ne muut on oppinut lukemaan sun peliä?


      • nettipokerin salat

        kala joka pommittaa joka kädellä aluksi voi olla ovela peluri eli pyrkii hinnalla millä hyvänsä hankkimaan itselleen ison stäkin. Ja sen jälkeen aina painostamalla viemään muilta potin. Isolla stäkillä voit hävitä muutaman potin ja sulla on vielä tarpeeksi merkkejä jatkaakseen painostamista. Samaan olen törmännyt myös alemmilla tasoilla 10 ja 20. Itse hävisin vastaaville tyypeille 100 euroa 2 tunnissa pl10 pöydässä, tappio tuli isoissa poteissa, aina johto suli riverillä tai turnilla. Jos suora niin kaveri saa täyden käden ja jos on täyskäsi flopilla tulee kaverille riverillä vielä suurempi ja jne. En tiedä onko se sana rigged oikea termi vai tappioputki parempi, joskus vaan niitä tulee. Onko normaalia voittaa 40 jaosta neljän pelaajan pöydässä 1 jako?


      • Samaa
        nettipokerin salat kirjoitti:

        kala joka pommittaa joka kädellä aluksi voi olla ovela peluri eli pyrkii hinnalla millä hyvänsä hankkimaan itselleen ison stäkin. Ja sen jälkeen aina painostamalla viemään muilta potin. Isolla stäkillä voit hävitä muutaman potin ja sulla on vielä tarpeeksi merkkejä jatkaakseen painostamista. Samaan olen törmännyt myös alemmilla tasoilla 10 ja 20. Itse hävisin vastaaville tyypeille 100 euroa 2 tunnissa pl10 pöydässä, tappio tuli isoissa poteissa, aina johto suli riverillä tai turnilla. Jos suora niin kaveri saa täyden käden ja jos on täyskäsi flopilla tulee kaverille riverillä vielä suurempi ja jne. En tiedä onko se sana rigged oikea termi vai tappioputki parempi, joskus vaan niitä tulee. Onko normaalia voittaa 40 jaosta neljän pelaajan pöydässä 1 jako?

        Juu tommosia itellekin käyny. Sairasta on se, että ei oikein tiedä, että pitäskö alkaa harkita päätöksen teossa yleistä fiilistä päivän runista eli onko kaikki osunut vai kaikista mennyt kaveri ohi ja siihen perustuen myös hieman ajatella päätöstä:-) . No tää oli leikkiä mut kummasti ryppäissä tulee nuo tuurit ja epätuurit.

        Harmi että rayltä ei dataa saa analysoitua järkevästi esim hm ohjelman avulla. Olisi kiva nähdä miten isoissa käsi määrissä todennäköisyydet toteutuu?

        Täytyy myös omaa peliä nyt tarkastella kriittisesti. Etenkin se psyykekontrolli on tärkeää. Jos noissa bad beat sumissa palaa käämi ni silloin vasta kalliiksi käy.

        Turnauksia olen hieman pelannut ja ihan ok mennyt ja siellä tosiaan taso myös alhainen. Strategiota pitää hieman miettiä, koska puskuranget ja maksu ei vihujen tiedossa paljoo jolloin jos puskee paljon alkavat koppaa laajasti.


    • pokerinero

      Käsittämätöntä, että tätä samaa asiaa jauhetaan täällä vuodesta toiseen.

      Jokainen, joka on oikeasti joskus pelannut vähänkään pitempään nettipokeria, tekee aloittajan kanssa täsmälleen saman johtopäätöksen - nettipokeri on täyttä kusetusta.

      Tottakai pelinjärjestäjä antaa uuden pelaajan ensin voittaa. Näinhän pelaajat on aina koukutettu rahapeleihin. Ja kun pelaaja on aikansa voittanut ja kuvittelee löytäneensä uuden tulolähteen, kääntyykin rahavirta yllättäen uudemmille pelaajille. Vanha, koukussa oleva pelaaja sitten lukee netin keskustelupalstoilta näiden helppoheikkien tarinoita siitä, että pokeriin kuuluu normaalisti mystisiä tappioputkia, mutta ne kyllä loppuvat aikanaan, kunhan vain jaksaa tallettaa uutta rahaa ja pelata :D

      Älkää nyt hyvät ihmiset uskoko näiden apinoiden höpinöitä kassanhallinnoista ja muista yli-ihmeellisistä pokeri-ilmiöistä. Ne ovat täyttää paskaa ja humpuukia. Oikeasti nettipokerissa voittaa vain raken kerääjä ja nämä palkkamannekiinit, joiden tehtävä on houkutella mukaan uusia pelaajia ja haukkua epäilijöitä huonoiksi pelaajiksi.

      Fiksu ihminen huomaa kun kustaan silmään. Pölkkypäät jatkavat rahojensa jakamista...

      • levynhävittäjä

        Fiksu normaali osaa lopettaa kun huomaa, että käyttää pirusti aikaa ja tulos on -0. Itse olen pelannut raylla alusta asti ja olen sieltä voitolla. Paskaa on tullut vastaan ja itselläkin on käynyt tuuri välillä. Mitäkäs nicit siellä on vetänyt koko ajan pullalla...
        en pelaa siellä ihan mikropöytiä ja vastassa on joskus kyllä oikeasti hyviä pelaajia ja ne on hyviä ja opettavasia tilanteita. Nämä parin voiton ihmeet putoavat kyllä pois. Tärkeintä on analysoida omaa peliä, oliko itse järkevällä liikenteessä. Kyllä siellä pokerin perusasiat pitää hallita ja siihen mm kuuluu se että pelaa sopivan kokoista pöytää. Tällöin pystyy pelaamaan omaa peliään eikä harmita jos joku vetää muutaman tuurikäden ohitse. Pitkällä juoksulla jos osaat pelata olet siellä varmasti voitolla. Tämä on kokemukseni sieltä aivan alusta asti...laittakaas nyt niitä niccejä, niin kommentoidaan ovatko pelimiehiä..kaikista pitäisi olla itsellä jokin merkintä...


    • raylta kans

      noh, kerropas näistä nacher,bukkake randelin, roottori,2sick4yuo, käsittääkseni eivät ainakaan tappiolla ole, ohan niitä reguja tuolla muitakin....mut nää pelaa kokoaika.

      • levynhävittäjä

        Nacher pelaa lähinnä NL 100 ja on varmaan yksi parhaista. Kake ja toosick samoin lähinnä NL 50 ja NL 100. Roottori pelailee alemmissakin. Jos topic on "ray on rigged ", ovat nämä kaikki pelimiehiä, jos näille häviää, häviää siksi että on vaan huonompi..siis pitkällä juoksulla. Niin enpäs muuta sitten paljasta.

        Hyviä löytyy myös pienemmistä pöydistä, joten se oman pelin analysointi ja oikea taso pitää oppia.

        Mutta ne pullalla vetäjät kiinnostaa...niitähän on oltava, koska rigged....


    • Puttosen Vesku
    • raykelpaamulle

      Viimeksi laitoin rahaa raypokeriin syyskuussa 2011. Sen jälkeen ei ole tarvinnut lisätä rahaa. Silloin tällöin nostelen sieltä joitakin satasia jos johonkin tarvitsen.
      Kotiutuskin on tullut parhaimmillaan 10:ssä minuutissa, joka on suuri etu verrattuna esimerkiksi unipettereihin ja muihin mulkkufirmoihin, jotka ottaa rahan vastaan kyllä heti, mutta kun voittoja pitäisi maksaa niin se kestää päiviä.

    • roottori raylla

      no ny löyty hauska ketju jossa jopa nimimerkkini mainittiin, kyllähän se homma niin on kaikille tulee ohivetoja ja kausia kun mikään ei onnistu nettipokerissa, mut edelleen, pitäis voittaa etenkin raylla, muualla lähinnä poonuksilla ja rakebägeiillä,jos osaa pelata, netti pokeri on taidetta, muttei se henkilökohtaisesti kenellekään rigged ole, jotain vikaa kassanhallinnassa tai yleensä pelissä, sit alkaa rigged jutut, kun ei muuta keksitä enää selitykses, oikeesti ohivetoja ja huonoja runeja tulee kun korttia pelaa, silti voittaminen pitemmällä ajanjaksolla on ainakin minulle jos ei nyt helppoa niin ainakin se tapahtuu, raylta esim voitolla ekasta päivästä alkaen pelannu 34000 euroa ja ohivetoja ja todella hirveitäkin sellasia tullu jos ny ei tuhansia niin useita satoja kumminkin ja tuntuu et ohi en pääse ite ollenkan, moni voi täst olla eri mieltä heh mut näin se vaan on jokainen saa olla asioista mitä mieltä haluu muttei nettipokeri kauheesti ainakan rigged oo, ei ketään ohjelmoida häviämään se ainaskin on varmaa, minä en ole talonpelaaja eikä ray ole eikä muutkaan saitit ole ainakaan käsittääkseni ohjelmoinut mua viemään rahoja nettipokerissa, en pärjää isommilla tasoilla enää ollenkan pokerissa,nl100 isoin taso mitä pelaan, enkä väitä että isommat tasot ois rigged muut vaan on siälä parempia, voiskohan olla tapahtunu nii et ette pärjää millään tasolla koska muut vaan ovat parempia ja rake vie koko aika pöydistä rahaa, ja ohi mustakin vedetään kokoaika tuntuu ainakin ja nikki on raylla roottori.

      • Toinen ray regu.

        Roottori tuossa kiteyttikin aika hyvin!
        Silti ajattelin antaa oman 5senttiseni tähän keskusteluun ja listata 5 yleisintä virhettä mitä mm Rayllä näkee.

        1. Pelataan aivan liikaa aloituskäsiä. Moni ajattelee ettei se ole paljon kun maksaa flopista 0.20s! Kerroppas se kuukauden ajalle vaikka 3000lla..

        2. Ei tunneta pokerimatematiikkaa.. Jatkuvasti näkee kun ihmiset eivät päästä irti vedoistaan, ETTE voi pitkän päälle voittaa jos maksatte vetokertoimia vastaan.

        3. Ei keskitytä, Osa jengistä höpöttää chätissä jatkuvasti ja samaan aikaa foldaillaan täyttä sekopäätä vastaan hyviä käsiä (peliä seuraamalla olisitte voineet huomata että kaveri painoi all inn 50x ennen teidän jakoanne)..
        Samoin kuin esim minä olen todella tiukka kaveri arsenaaliini ei kuulu bluffi juuri ikinä (eikä varsinkaan all inn bluffit) SILTI samassa pöydässä pelaa ihmisiä jotka ovat jo vuosia katkenneet TPTK koko stäckkinsä minulle?

        4. 1 tärkeimmistä tämä erottaa hyvät pelaajat ja huonot! PÄÄNHALLINTA raylläkin on USEITA ihmisiä ketkä pelaavat hyvää pokeria 6pv viikosta ja sitten kun tapahtuu se väistämätön eli tulee muutama ohiveto / Humala niin tuutataan voitot moninkerroin menemään jopa 1 sessiossa..

        5.Tavallaan kohta 3een liittyvä.. ei seurata sitä peliä ja ei osata mukautua peliin ja pelaajiin, Itse pelaan äärimmäisen tiukkaa pokeria, SILTI olen viimeisen 100 000 jaon aikana alkanut ottamaan enemmän huomioon kanssa pelaajat ja huomannut että esim 27lla maksaminen on joitakin ihmistä vastaan kannattavaa. (koska pelaavat aina samalla tavalla kuin kortit olisivat auki)

        Itse olen netonnut räyllä olo aikana keskimäärin 16 000€ vuodessa tasoina kaikki nl100 asti.

        Olkaa rehellisiä itsellenne ja analysoikaa peliänne, se ei ole riggediä jos pelaatte huonosti.


    • roottori raylla

      en väitä etteikö nettipokeri voisi olla rigged, tuntuu että generaattori poistaisi turhia kortteja pottiin osallistuvilta välillä todella tuntuu siltä, mutta ketään ei todellakaan ohjelmoidaa mitenkään häviämään, kyllä nettipokeri kaikille tasapuolista on oli se sitten hiukan viritetty tuottamaan enemmän rakee, tähänkän en henkilökohtaaisesti jaksa oikeesti uskoa, mutten tyrmää ajatusta, kyllä se mahdollista on ,mutta edelleen, ketään ei suosita mitenkään eikä ketään laiteta häviämään, kyllä peluri itse omalla toiminnallaan häviää tai voittaa, vaikeahan se on myöntää että häviää, kerta toisensa jälkeen. pokeri on muuten siitä hauska peli että kaikki kuvittelevat olevansa jonkinlaisia mestareita siinä, muttta ainoastaan pitkän ajanjakson tuloksilla on merkitystä, ja kun tappioputki vain jatkuu, ihmismieli luulee että kyllähän minä voittasin mut kun mua huijataan.

      • ray on rigged2222

        Ray on kyllä täysin rigged. Olen sen itsekin huomannut. Eli omituisia ohivetoja jotka toistuvat liian usein ollakseen sattumaa. Tyttöystäväni avasi pelitilin ja pääsin vertailemaan hänen käsiään. Ensimmäiset 50 kättä lähes pelkästään voitollisia käsiä. Samaan aikana minulla pitkään pelanneena lähes pelkästään tappiollisia. Tämä on jo tuttu tapa toimia raylle. Koukutetaan aloittajat.
        ps. pelasin tänään kahdeksan kättä ohjelmapäivityksen jälkeen. Neljässä kädessä jokaisessa pöydässä kolme ysikorttia...mitkä ovat todennäköisyydet tälle - kehoitan vakavasti pysymään poissa rayn rigged palvelusta. Näin teen minäkin


      • ray on rigged
        ray on rigged2222 kirjoitti:

        Ray on kyllä täysin rigged. Olen sen itsekin huomannut. Eli omituisia ohivetoja jotka toistuvat liian usein ollakseen sattumaa. Tyttöystäväni avasi pelitilin ja pääsin vertailemaan hänen käsiään. Ensimmäiset 50 kättä lähes pelkästään voitollisia käsiä. Samaan aikana minulla pitkään pelanneena lähes pelkästään tappiollisia. Tämä on jo tuttu tapa toimia raylle. Koukutetaan aloittajat.
        ps. pelasin tänään kahdeksan kättä ohjelmapäivityksen jälkeen. Neljässä kädessä jokaisessa pöydässä kolme ysikorttia...mitkä ovat todennäköisyydet tälle - kehoitan vakavasti pysymään poissa rayn rigged palvelusta. Näin teen minäkin

        Nyt riitti rayn buginen palvelu. Kolme pottia ohi suun käsittämättömän - luovuta panostukseen toiminnon vuoksi. Menee päälle itsestään - toimintoon ei voi vaikuttaa millään tavoin. Laitoin viestiä asiakaspalvelulle ja sain vain vastauksen, kädet luovutettu em toiminnon vuoksi. Arrgghh - selkeä bugi palvelussa, miksi käyttäisin tuota luovuta panostukseen paskatoimintoa jos mulla saletti käsi...värisuora! Irtisanoin pelitilini ja pitäköön ray bugisen palvelunsa.


    • Tomppeli693

      Jotain mätää Rayn eli Israelin "mafia" Playtechin satunnaissekoituksessa on. Voitin pari vuotta putkeen joka kuukausi helposti Rayn micropeleistä tasaiseen tahtiin ja yht'äkkiä en pärjää uusille pelin perusteita osaamattomille micropelaajille. Ohivedot ovat käsittämättömiä. Varmaan napsuisi itsellekin jos alkaisi kiskoa pari auttisia, MUTTA...

      Lopetin toistaiseksi pelamisen Rayllä. Samaa sontaa kun mm. PokesStarsilla on ollut vuosia. Saitit pitää paistit hengissä ja raken korkealla.

    • Ymmärtäkää VARIANSSI

      Kertokaa nyt minkälaisia käsimääriä pistätte sisään. Tai monta sataa/ tuhatta turnausta pelaatte kuukaudessa?

      Itse pelaan käteispeliä n. 50 000 kättä kuukaudessa ja siihen jaksoon mahtuu helposti 10 000 käden downswingejä. Tämä tarkoittaa käytännössä itselläni sitä, että pelaan joka päivä 6-8 tuntia pokeria ja häviän suht tasaisesti viikon putkeen. Ja kyllä, silloin tuntuu että vaikka mitä tekisi, ei voi voittaa. Yksi outtisia riverillä, runner runner värejä yms. Tämä kuuluu peliin, eikä siinä ole mitään poikkeuksellista.

      Joskus jopa koko kuukauden 50 000 (tämän pelaamiseen meni viime kuussa n. 160 tuntia, eli saman verran mitä normaalissa työelämässä kuukaudessa tulee tunteja) menee alamäessä, vaikka olen yli 700 000 käden otoksella selvästi voittava pelaaja (5bb/100).

      Nyt jos joku pelaa harrastus mielessä pokeria esim 10 000 kättä vuodessa (yhtä pöytää pelaten yli 100 tuntia), ei ole lainkaan poikkeuksellista että häviää "koko vuoden", koska otos on mitättömän pieni. Vaikka pelaisi kuinka hyvin, voi 10k käden jälkeen aivan hyvin olla tappiolla ja jos siinä on sankarin koko vuoden pelit, niin varmasti saa rigged teorioita aikaan..

      • hvihvoiv

        niin sekin mahdollisuus on etten vaan osaa, jolloin downswingiä on koko ajan....


    • Ymmärtäkää VARIANSSI

      Täysin totta. Jos on häviävä pelaaja, niin silloin "downswing" jatkuu tietysti loputtomiin. Pelailen omahaa ja 500k kättä on mielestäni riittävä otos kertomaan, onko yleensäkään voittava pelaaja. Toki jos voittaa vain oletusarvoisesti vaikka 2bb/100, niin voi puolen miljoonan käden jälkeen olla huonon runin takia vielä tappiolla, mutta se on sentään suht epätodennäköistä.

      • hvihvoih

        tuossa ettei osaa (joka minun kirjoittama), niin tilanteet olleet sellaisia, että itsellä flopattu setti, josta mennään ohi joko runner runner tai sitten vihulla ollut isompi pari taskussa ja sitten täydennetty flopilla. Käsiä itsellä mielestäni runsaasti...pelasin 2-4 pöytää auki noin 8-12 h/sessio 2-3 iltaa viikossa ja muutama vuosi tätä rayllä. Otin bännin viime vuoden toukokuussa seurattuani tilannetta 2012 vuoden lopulta. Oma mielipiteeni on että jotain rng:ssä oli tapahtunut. Kaikkein pahin badbeat oli itsellä AA taskussa, vihulla 99. Floppasin setin AAA ja vihulla flopilla 99, sitten kaveri löi ekana potin ja siihen itse ai, pöytään 9 ja 9. Vastaavia itsellä isoin setti pöydässä ja kaveri sitten runnerrunner värillä ohi....Näitä vaan tuli aivan liikaa ja en jäänyt odottelemaan rollin katkeamista vaan lopetin kun olin vielä voitolla, mutta viimeiseen puoleen vuoteen kamala kuoppa. Vastavaa muutosta siihen että omilla käsillä olisi tullut poikkeuksellista nousua ei tullut. Ei tuntunut enää kivalta pelata ja se mielestäni riitti bännin ottamiseen. Niin kuin kirjoitin, samanlaista huomasin...esim parhaina vihuina pitämäni pudottivat myös tasoja alemmas huomatessaan samaa.

        Niin ehkä ei ole hermoja katsoa milloin taas kelkka kääntyy ja paremmat lähtökädet pitävät flopilla...

        Enkä pidä pahana jos kaveri on flopannut paremman käden ja itse luen tilanteen väärin ja saan turpiini...ne kuuluu peliin, mutta ei jatkuva ohiveto altavastaajana....

        varianssilla voi aina selittää kaiken....silloinkin kun rolli on tyhjä....mutta tärkeämpää on olla rehellinen itselleen ja päättää ettei osaa pelata tai sitten jokin on jakojen rehellisyydessä pielessä....itse päädyin jälkimmäiseen eikä ole kaduttanut varsinkaan kun luen tätä ketjua..


      • Ymmärtäkää VARIANSSi
        hvihvoih kirjoitti:

        tuossa ettei osaa (joka minun kirjoittama), niin tilanteet olleet sellaisia, että itsellä flopattu setti, josta mennään ohi joko runner runner tai sitten vihulla ollut isompi pari taskussa ja sitten täydennetty flopilla. Käsiä itsellä mielestäni runsaasti...pelasin 2-4 pöytää auki noin 8-12 h/sessio 2-3 iltaa viikossa ja muutama vuosi tätä rayllä. Otin bännin viime vuoden toukokuussa seurattuani tilannetta 2012 vuoden lopulta. Oma mielipiteeni on että jotain rng:ssä oli tapahtunut. Kaikkein pahin badbeat oli itsellä AA taskussa, vihulla 99. Floppasin setin AAA ja vihulla flopilla 99, sitten kaveri löi ekana potin ja siihen itse ai, pöytään 9 ja 9. Vastaavia itsellä isoin setti pöydässä ja kaveri sitten runnerrunner värillä ohi....Näitä vaan tuli aivan liikaa ja en jäänyt odottelemaan rollin katkeamista vaan lopetin kun olin vielä voitolla, mutta viimeiseen puoleen vuoteen kamala kuoppa. Vastavaa muutosta siihen että omilla käsillä olisi tullut poikkeuksellista nousua ei tullut. Ei tuntunut enää kivalta pelata ja se mielestäni riitti bännin ottamiseen. Niin kuin kirjoitin, samanlaista huomasin...esim parhaina vihuina pitämäni pudottivat myös tasoja alemmas huomatessaan samaa.

        Niin ehkä ei ole hermoja katsoa milloin taas kelkka kääntyy ja paremmat lähtökädet pitävät flopilla...

        Enkä pidä pahana jos kaveri on flopannut paremman käden ja itse luen tilanteen väärin ja saan turpiini...ne kuuluu peliin, mutta ei jatkuva ohiveto altavastaajana....

        varianssilla voi aina selittää kaiken....silloinkin kun rolli on tyhjä....mutta tärkeämpää on olla rehellinen itselleen ja päättää ettei osaa pelata tai sitten jokin on jakojen rehellisyydessä pielessä....itse päädyin jälkimmäiseen eikä ole kaduttanut varsinkaan kun luen tätä ketjua..

        "pelasin 2-4 pöytää auki noin 8-12 h/sessio 2-3 iltaa viikossa".

        Tuo särähti hieman korvaan. Pystytkö pelaamaan yli 8 tunnin sessioita ja ylläpitämään A-pelin? Itse pelaan myös välillä jopa 8 tuntia päivässä, mutta jaksotan pelit suurinpiirtein tunnin-, ehkä kahden-, joskus harvoin kolmen tunnin pätkiin. Yhtään väsyneenä, alkoholin vaikutuksen alaisena, tai muuten mieleltään epätasapainossa ei voi pelata jakoakaan. Ellei sitten pelaa viihdemielessä ja on valmis käyttämään rahaa harrastukseensa.


    • Ymmärtäkää VARIANSSI

      Puhut ihan järkeviä ja jos pelaamisesta tulee yleensäkin syystä tai toisesta paha olo, niin eihän sitä kannata jatkaa, vaikka voittaisikin.

      Yksittäisistä käsistä on sen sijaan suhteellisen turhaa puhua. Mitä enemmän pelaa, sitä useammin tulee kohtaamaan myös ne olemattoman epätodennäköiset tapahtumat, joita ei uskoisi koskaan käyvän. Eivätkä nämäkään edes ole niin epätodennäköisiä, mitä luullaan.

      Esim lotossa neljä oikein tuloksen saamisen todennäköisyys yhdellä rivillä pelatessa on 1,13%.

      Pokerissa sen sijaan ässillä voittaa pienemmän parin n. 80% varmuudella, eli pienempi pari voittaa 20% kerroista. Siis kaksikymmentä kertaa sadasta! Ei kovinkaan epätodennäköistä, vaikka monet niin uskovat. Toki runner runner vetojen ja yksi outtisten napsuminen on epätodennäköisempää, muttei kuitenkaan niin epätodennäköistä kuin suurin osa kuvittelee.

      Yksi asia mikä täytyy aina pienillä tasoilla pelatessa ottaa huomioon on rake. Ei riitä että olet yhtä hyvä kuin muut, eikä edes että olet hieman parempi kuin muut, vaan raken takia pitää olla PALJON parempi kuin pöytien muut pelaajat keskimäärin. Muuten käy niin, että rolli kuihtuu pikkuhiljaa pois raken syömänä. Käytännössä itse toteutan tätä sillä tavalla, etten edes pelaa, jos en löydä pöydistä vähintään kahta paistia. Ja niihin on saatava positio. Tästä on hyvä alkaa rakentamaan voitokasta peliä.

      Pelaan omahaa ja olen viimeisen vuoden aikana maksanut n. 30 000 dollaria RAKENA! Kyllä, luit oikein. Samassa ajassa olen voittanut n. 12 000 dollaria. Peleinä kaikki microista midstakes peleihin. Käsiä vajaa 500k edellisten 12kk ajalta. Yritän nyt kovasti rämpiä tästä RAKEsuosta ylöspäin tasoissa. Oikeasti, sen raken imun voi melkein tuntea :D.

      Sitten siitä että ray olisi rigannut RNG:n. Eikö niiden kannattaisi rigata niin, että sinäkin -hvihvoih- pysyisit pidempään pöydissä, eikä niin, että tulee puolen vuoden tai jopa vuoden kuoppa rigatun softan ansiosta ja lopetat pelit kokonaan. Eihän tämä olisi rayn etujen mukaista.

      • hvihvoih

        Asialliset kommentoinnit täällä näyttää olevan vähissä...kiitos sellaisesta...Matemaattinen järki ja tunne ei aina pelitilanteissa kohtaa...Suurempia vitutuksia välttääkseni bännäsin pelini rayllä..


    • atuulo1

      Meni taas jälleen kerran usko RAY-pokeriin! Uskomattomia ohivetoja kokoilta no tai oikeastaan viime syksystä lähtien on muut menneet ohi. Jos joku ei vedä ohivedolla pottia niin tulee sellaiset kortit että ei edes viitsi pelata.Viimeisimmät kaksi jakoa oli itsellä kolmoset kunkkulla no kaveri vei potin samoilla kolmosilla ja ässällä. Heti perään jako jossa itsellä kolme nelosta ja kaveri vie potin ysi-kolmosilla. Aikamoista sattumaa!

      Eihän siinä mitään täytyy katsella toisia saitteja. Olisiko jollakin ideoita mikä ei olisi niin rigged? RAY-lla ilmeisesti enää minä en pysty voittoja kotiuttamaan, koska niitä ei enää tule! Kiitos kumminkin niistä parista tonnista!

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      107
      1825
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1417
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      6
      1396
    4. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1329
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      144
      1313
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1260
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1247
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      647
      1192
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1068
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      14
      1041
    Aihe