Missä K-H asuu ?

Tsibura

En nyt tarkoita katuosoitetta, mutta paikkakunta olisi kiva tietää, ja asuuko omakotitalossa vai ehkä kerrostalossa ?

23

6696

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joko tuli..?

      Hämeenkyrössä omakotitalossa.

      • eeroji

        Katri ei ole asunut aikoihin Hämeenkyrössä. Nykyisin Hän asuu Askolassa Itä-Uudellamalla.


    • poika ja kahvikuppi

      omakotitalossa.

    • Joku?

      Mun mielest se asuu omakotitalos

    • Ja....

      Missä muualla se on asunut esm 70luvulla?

      • Esim.

        lapsena Tohmajärvellä......
        Jokos lopetetaan ja keskitytään musiikkiin?


      • jklri

        Jyväskylässä, Palokassa 70-90 -luvulla.


    • Katri Helena..

      Miksi väliviiva nimien välissä? Ei saa olla. Katri vetää herneet nenäänsä kun tyhmät laittavat väliviivan jota ei saa olla. Muista se!

      • Metri Heluna

        Näin juuri!


      • jo 69v !
        Metri Heluna kirjoitti:

        Näin juuri!

        Katri täyttänyt 69v 17.8 ! Ensi vuonna viettää 70-v juhlaa. Ei kun onneksi olkoon, vanheneminen.


      • 70-vuotis päivä!
        jo 69v ! kirjoitti:

        Katri täyttänyt 69v 17.8 ! Ensi vuonna viettää 70-v juhlaa. Ei kun onneksi olkoon, vanheneminen.

        Ens vuonna varmaan iso juhla?


      • kansalainen 60v
        jo 69v ! kirjoitti:

        Katri täyttänyt 69v 17.8 ! Ensi vuonna viettää 70-v juhlaa. Ei kun onneksi olkoon, vanheneminen.

        Kiitos kun sivistit meitäkin! Luin kirjan "lavatähti ja kirjamies", suorastaan ahmin, panu rajalalla sana hallussa, varsinainen kynämies. Jotenkin jäi vaivaamaan kun kirjoitti timo kalaojasta puhui koko ajan "fisusta", niinkuin ei olisi ollut ihminen lollenkaan vaan kala, toki käytti armeija aikaista leminimeä, olivat samaan aikaan armeijassa.

        Erilaiset maailmankatsomukset erottivat kuitenkin heidät, k h söi kurinalaisesti erittäin niukkaa ruokavaliota, panu veteli kulanaarisia lounaita viinien kera, ilmeisesti myös runsaasti "kovaa viinaa", k h lähes raitis. Toinen täytti salit loppuunmyytynä, toinen tutki mika waltarin kirjoja. Noh aikansa kutakin, toivottavasti eivät jääneet katkeroituneeksi tästä suhteesta 1993-2004, kesti kestään 11v.

        Mielenkiintoinen kirja kuitenkin, sain kuvan jotta koko kansan kh elää lähes askeettisesti ja satsaa esiintymisiin 100%:sti, mikään ei saa mennä väärin.


      • kaksi erilaista
        kansalainen 60v kirjoitti:

        Kiitos kun sivistit meitäkin! Luin kirjan "lavatähti ja kirjamies", suorastaan ahmin, panu rajalalla sana hallussa, varsinainen kynämies. Jotenkin jäi vaivaamaan kun kirjoitti timo kalaojasta puhui koko ajan "fisusta", niinkuin ei olisi ollut ihminen lollenkaan vaan kala, toki käytti armeija aikaista leminimeä, olivat samaan aikaan armeijassa.

        Erilaiset maailmankatsomukset erottivat kuitenkin heidät, k h söi kurinalaisesti erittäin niukkaa ruokavaliota, panu veteli kulanaarisia lounaita viinien kera, ilmeisesti myös runsaasti "kovaa viinaa", k h lähes raitis. Toinen täytti salit loppuunmyytynä, toinen tutki mika waltarin kirjoja. Noh aikansa kutakin, toivottavasti eivät jääneet katkeroituneeksi tästä suhteesta 1993-2004, kesti kestään 11v.

        Mielenkiintoinen kirja kuitenkin, sain kuvan jotta koko kansan kh elää lähes askeettisesti ja satsaa esiintymisiin 100%:sti, mikään ei saa mennä väärin.

        Luin kirjan kahteen kertaan kun ekalla kerralla suorastaan ahmin. Rajala osaa kirjoittaa hyvin ja olen lukenut paljon hänen kirjojaan.
        Ei ollut kovia eikä pahoja paljastuksia, mutta "kuva" selkiintyi, se mitä oli jo jostain kautta tihkunut vuosien varrella. Niin erilaisia ihmisiä, joten ei ihme ettei Katrille sopinut pitemmän päälle. Rajala taitaa olla aika perinteinen kirjailija /taiteilija elämäntavoiltaan ja Katri toista maata. Yhteiselämä voi onnistuakin vaikka on kaksi erilaista jos on tarpeeksi samansuuntaista kiinnostusta. Mitä ilmeisemmin KH ei halua edes tavata exäänsä puhumattakaan että olisi lukenut kirjan.


    • katri koskettaa

      Näinhän se taitaa olla.Erilaisuus oli ensin rikkautta mutta kääntyikin sitten rasitteeksi,eikä keskinäistä ymmärrystäkään riittänyt.Professorista ei ollut iskelmäkuningattaren prinssipuolisoksi,jota rassasi kun toimittajat soittelivat ja kysyivät mielipidettä johonkin asiaan vain siksi että hän oli Katrin mies.Ja kun ystäväpiirit,harrastukset ja kiinnostuksen kohteet olivat nekin täysin erilaiset,niin ei mikään ihme että pipariksi meni.

    • koivunherrat

      70-vuotias, hienoa, kun hormoonit tai jotkut vielä hyrräävät.
      Mut laulut on laulettu. Kuulijaa saattu kurkkuun ja korvaan , jos joutuu raakkumista kuulemaan.

      • Oikea.ikä

        Mihin on tipahtanut vuosi Katrin iästä? Ihmettelin iltiksen uutisointia jossa sanotaan et on 72v? On kyllä täyttänyt 73v elokuussa.


    • Nero

      Suomessa pöljät!

    • Nero

      Stadissa asui Lehtisaaressa.

    • Metrikutrihellu

      Salainen asunto lisäksi Hampurin Reeperbahnilla.

    • Anonyymi

      Espoossa kauan sitten. Jossain vaiheessa. Ettäs tiedätte.

    • Anonyymi

      Asuu niin kaukana kuin pippruri kasvaa.

      JA Jos joku on sitä mieltä, että KutriHellu osaa laulaa niin kannattaa käydä tarkistuttamassa kuulonsa!

      Terv Vaitar

    • Anonyymi

      AINAKI JYVÄSKYLÄSSÄ JOSKUS
      JA HÄMEENKYRÖSSÄ. EN KYL MUISTA ETTÄ KATRI OIS ASUNU IKINÄ ESPOOSSA

    • Anonyymi

      Jossain salaisessa palvelutalossa muitten vanhusten kanssa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe