MJ on elämäni aarre!!

MJ BACK!!

http://www.youtube.com/watch?v=pAyKJAtDNCw&ob=av2em tässä on koskettava kappale joka saa minut aina itkemään. Michael ei tehnyt kellekkään mitään pahaa VARSINKAAN LAPSILLE Michael rakasti lapsia äärettömästi ja halusi ihmisille kaikkea hyvää. Itku tätä kirjottaessa tulee silmään nyyh... POPIN KUNINGAS ON POISSA!! OLET MICHAEL IKUISESTI SYDÄNMESSÄNI. HALUAISIN VAIN ANTAA SYDÄNMENI VAIN SINULLE, JOKA OLET ENKELINI!! HALUAN SINUT TAKAISIN JA IKÄVÄIN SINUA!! MIKSI LÄHDIT POIS?? KIITOS KAIKESTA JOHON OLET INNOITTANUT MINUA!!! TERVEISIN FANISI JOKA RAKASTAA SINUA!!!

7

455

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaurismiekkonen

Olen psyykelääkkeiden käyttäjä vuodesta 1997, jolloin ajauduin kriisiin. Turvaton koti ja huono itsetunto aiheuttivat sosiaalisten tilanteiden kammoa ja emotionaalista riippuvuutta populaarimusiikin esiintyjistä. Olen siitä lähtien käyttänyt jännitys- ja ahdistusoireiden lievittämiseen psykiatrin määräämänä alprazolamiinia annostuksella 1-3 krt 0,5 mg vrk ja myöhemmin toleranssin kehittyessä 1-3krt 1mg. Se on hyvä lääke jos näkee unta Jacksonista, mutta suuremmilla annostuksilla on tokkurainen vaikutus ja myöhemmin lääke nukuttaa sairaalloisesti. En ole edes Michael-fani vaan kuuntelen mieluummin Dolly Partonia. Nyky-yhteiskunta ajaa meidät niin omituisten paineiden keskelle että jo avun hakeminen helpottaa oloa kun saa jakaa ongelmansa ammatti-ihmisen kanssa. Luultavasti tapauksessasi täsmälääke on parempi. Myös sinulla on mahdollisuuksia parantua.

• sdfgthyjukhgfdsdfghj

Ainakin itselleen pahaa teki ku rääkkäsi itsensä hengiltä

http://mjjgallery.free.fr/2009/appearances/o2press/037.jpg

ja ja ei mitää kummempaa. piti vaan postata tuo kuva, kun nyt sellanen tuli vastaan. En kyllä tajunnut, että maikkeli ihan noin laiha on, mutta enään en yhtää ihmettele kuinka pumppu petti.

• laihempiakin

elää täysin tervettä elämää. Ylipaino vaarallisempaa.

• lakonisti
        laihempiakin kirjoitti:

elää täysin tervettä elämää. Ylipaino vaarallisempaa.

Paitsi että Jacko ahdisteli pikkupoikia joten terveestä elämästä ei kyllä voi puhua.

• huora ja
        lakonisti kirjoitti:

Paitsi että Jacko ahdisteli pikkupoikia joten terveestä elämästä ei kyllä voi puhua.

vittu äitisi kullin lutkuttaja kyrpämosehuoranpennun isännussija.

• *ammattiauttaja
        huora ja kirjoitti:

vittu äitisi kullin lutkuttaja kyrpämosehuoranpennun isännussija.

Olen samaa mieltä, ettei Jacksonin viettämä elämä ollut missään suhteessa terveellä pohjalla.

• MJ BEST

MICHAEL JACKSON TAKASIN!!!! MUN SYDÄN ON PUOLIKAS KU ET ENÄÄ OLEE MAAILMASSA!!!!! OLET MUN MAAILMA!!! OLET MEIDÄN MAAILMA!!! RAKASTAN SUA TOSI PALJON JA ME HALUAMME SINUT TAKAISIN!!! TERVEISIN FANISI JOKA RAKASTAA SINUA IKUISESTI!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      126
      1882
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1660
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      54
      1243
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      52
      1121
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      883
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      876
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      810
    9. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      807
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe