MJ on elämäni aarre!!

MJ BACK!!

http://www.youtube.com/watch?v=pAyKJAtDNCw&ob=av2em tässä on koskettava kappale joka saa minut aina itkemään. Michael ei tehnyt kellekkään mitään pahaa VARSINKAAN LAPSILLE Michael rakasti lapsia äärettömästi ja halusi ihmisille kaikkea hyvää. Itku tätä kirjottaessa tulee silmään nyyh... POPIN KUNINGAS ON POISSA!! OLET MICHAEL IKUISESTI SYDÄNMESSÄNI. HALUAISIN VAIN ANTAA SYDÄNMENI VAIN SINULLE, JOKA OLET ENKELINI!! HALUAN SINUT TAKAISIN JA IKÄVÄIN SINUA!! MIKSI LÄHDIT POIS?? KIITOS KAIKESTA JOHON OLET INNOITTANUT MINUA!!! TERVEISIN FANISI JOKA RAKASTAA SINUA!!!

7

426

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaurismiekkonen

Olen psyykelääkkeiden käyttäjä vuodesta 1997, jolloin ajauduin kriisiin. Turvaton koti ja huono itsetunto aiheuttivat sosiaalisten tilanteiden kammoa ja emotionaalista riippuvuutta populaarimusiikin esiintyjistä. Olen siitä lähtien käyttänyt jännitys- ja ahdistusoireiden lievittämiseen psykiatrin määräämänä alprazolamiinia annostuksella 1-3 krt 0,5 mg vrk ja myöhemmin toleranssin kehittyessä 1-3krt 1mg. Se on hyvä lääke jos näkee unta Jacksonista, mutta suuremmilla annostuksilla on tokkurainen vaikutus ja myöhemmin lääke nukuttaa sairaalloisesti. En ole edes Michael-fani vaan kuuntelen mieluummin Dolly Partonia. Nyky-yhteiskunta ajaa meidät niin omituisten paineiden keskelle että jo avun hakeminen helpottaa oloa kun saa jakaa ongelmansa ammatti-ihmisen kanssa. Luultavasti tapauksessasi täsmälääke on parempi. Myös sinulla on mahdollisuuksia parantua.

• sdfgthyjukhgfdsdfghj

Ainakin itselleen pahaa teki ku rääkkäsi itsensä hengiltä

http://mjjgallery.free.fr/2009/appearances/o2press/037.jpg

ja ja ei mitää kummempaa. piti vaan postata tuo kuva, kun nyt sellanen tuli vastaan. En kyllä tajunnut, että maikkeli ihan noin laiha on, mutta enään en yhtää ihmettele kuinka pumppu petti.

• laihempiakin

elää täysin tervettä elämää. Ylipaino vaarallisempaa.

• lakonisti
        laihempiakin kirjoitti:

elää täysin tervettä elämää. Ylipaino vaarallisempaa.

Paitsi että Jacko ahdisteli pikkupoikia joten terveestä elämästä ei kyllä voi puhua.

• huora ja
        lakonisti kirjoitti:

Paitsi että Jacko ahdisteli pikkupoikia joten terveestä elämästä ei kyllä voi puhua.

vittu äitisi kullin lutkuttaja kyrpämosehuoranpennun isännussija.

• *ammattiauttaja
        huora ja kirjoitti:

vittu äitisi kullin lutkuttaja kyrpämosehuoranpennun isännussija.

Olen samaa mieltä, ettei Jacksonin viettämä elämä ollut missään suhteessa terveellä pohjalla.

• MJ BEST

MICHAEL JACKSON TAKASIN!!!! MUN SYDÄN ON PUOLIKAS KU ET ENÄÄ OLEE MAAILMASSA!!!!! OLET MUN MAAILMA!!! OLET MEIDÄN MAAILMA!!! RAKASTAN SUA TOSI PALJON JA ME HALUAMME SINUT TAKAISIN!!! TERVEISIN FANISI JOKA RAKASTAA SINUA IKUISESTI!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      133
      7313
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      4430
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      55
      3473
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      507
      3192
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      297
      2134
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1783
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      20
      1731
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1583
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1495
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1436
    Aihe