Olen hankkimassa ensipyöräksi vm2007 intruderia 800 kuutioista nimenomaan. En ole löytänyt vastausta siihen mitä eroa on M ja C sarjalaisilla.
Mitä yleensä olette mieltä ko, pyörän hankkimisesta ensimmäiseksi pärräksi?
Intruder 800 M ja C sarjan erot
5
1040
Vastaukset
- lc
käy intruderclub finland sivuilla
- LPV-71
Moottori ja runko on samat. Ulkonäyllisesti c on "rötkö custom" ja M sportti custon. Eroina on c:ssä pinna vanteet, erilainen ohjaintanko, erilaiset penkit ja mittarit. Tangosta johtuen hiukan erilainen istuma asento. Itsellä on M800 ja ensipyöränä oli Crag Star 650. Tuo M800 on helpompi käsitellä kuin Drag Star, eli M800:n painavahkon näköinen ulkonäkö hämää. Minun mielestä se siis käy aloitelijalle ja myön naiselle mainiosti.
- PuSE
Mä olen omallani (2007) ehtinyt ajella 13000 km ja olen ollut tyytyväinen.
Hyvä ajettava niin maantiellä kuin kaupungissakin, kehuivat ominaisuuksia jenkkien testeissäkin.
Tekniikka on osoittautunut toimivaksi, ei ole ollut vikoja. Konehan on ruisku ja hyväksyy speksien mukaan nämä uudet bensiinilaadutkin mukisematta.
Vanhoihin verrattuna mukavaa on myös se että se mikä pakoputkesta tulee ei juuri haise, joten vaatteetkin pysyvät raikkaina eikä olo ole kuten vanhan Jawan jäljiltä.
Tosin ne vanhat kaasarimiehet väittää vanhojen pyörien savumerkkien perusteella tuntevansa kymmenenkin kilsan päästä kuka siitä on mennyt ja tietää mistä kaverin löytää....- jokumuusit
Jos ajelet konetiellä tai muuten vaan matkaa niin älä osta,itsellä ollut kans C-jaM-malli,noissa ruiskupeleissä
meinaa tuli pidempi tupakkitauko konetien jälkeen,ilmeisesti ominaisuus kun sama "vika" oli molemmissa malleissa. - PuSe
jokumuusit kirjoitti:
Jos ajelet konetiellä tai muuten vaan matkaa niin älä osta,itsellä ollut kans C-jaM-malli,noissa ruiskupeleissä
meinaa tuli pidempi tupakkitauko konetien jälkeen,ilmeisesti ominaisuus kun sama "vika" oli molemmissa malleissa.Muistan kanssa lukeneeni ilmeisesti jokumuusit -nimimerkin aikaisemmin kirjoittaman viestin tuosta asiasta joskus aikaisemmin.
Ihmettelin sitä kun omassani ei ole koskaan ollut mitään vikaa käynnistymisessä oli moottori sitten kylmä tai kuuma. Kaasutinvehkeillä varustetuilla prätkillä tuota ominaisuutta/vikaa ennen vanhaan oli munkin pyörissä mutta ruiskuvehkeissä pitäisin kyllä jonkinlaisena vuotovikana.
Itse en tosin kauheasti pyörääni ole rääkännyt ja motarillakin ajelen vain sitä lain sallimaa nopeutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä411743Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641637Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701378Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2381316Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2001214- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321127- 781076
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057