Kävin huoltoasemalla Orimattilassa viime viikolla.Hintatolpassa asema ilmoitti myyvänsä polttoainetta (DIESEL)hintaan 1.239.Tottakai minä käytin tilanteen hyväksi saadakseni halvimpaan hintaan tankin täyteen.Ensiksi kortti ei kelvannut,täytyi maksaa seteleillä,ja kun tankkasin huomasin itse mittarissa hinnan 1.269.Kuittiakaan tuo automaatti ei suostunut antamaan. Ajelin kotiin ja laskeskelin hintaa laskimella,ja toden totta maksoin tuon 1.269 litralta vaikka valomainos toista väitti.Kusetusta sanon minä Ei kuittia millä todistaa,mitä nyt.Toista kertaa ei kuseteta sen vannon. Aion käydä tulevalla viikolla tsekkaamassa tilanteen ja jos homma jatkuu soitan viranomaisille.Onko muilla kokemusta?
Bensaaseman kusetus
12
2641
Vastaukset
- olla varmaankin...
Taitaa olla alkaen hinta (kesälaatu) tolpassa...
- 95E
Kyseessä lienee Lahdentien varrella oleva bensiinisema, joka on aina ilmoittanut tolppahintansa keskellä talvekin DIK:lle eli kesädieselille ja myynyt kuitenkin mittarilta myös DIT:ä eli talvilaatua.
Tämän vuoksi Orimattilassa jopa Teboil joutui valtakunnallisena ketjuna tekemään samaa.
Yrittäjän vastaus tähän on se, että "kyllä tolpassa olevaa kesälaatuakin on myytävänä" ja asiakas saa valita kesä- ja talvilaadun väliltä.
Ainoa keino paljastaa peli on ottaa pulloon sitä kesälaatua ja todella mitata, onko tolpassa olevaa kesälaatua saatavilla. Ellei näin ole niin sitten valitus aluevirastoon niille, jotka valvovat polttoaineiden kauppaa.
Kyseessä ei ole mikään vahinko, vaan vuosia jatkunut paikallinen tapa. On varmempaa ostaa dieselöljynsä jostain muualta, esimerkiksi Teboililta.
http://www.polttoaine.net/ - funtsari
Joo,kyllähän sitä näillä pakkasilla kannattaa kesälaatuakin yrittää kaupata :)) voi jessus
- valssaajakonepajalla
älyttömältä kuulostaa.Vedätystä sanon minä asiakkaat tankille,ei ne huomaa taktiikalla.
- 60 t/vuosi tien pääl
Juu, samoin kävi minullekin ko. asemalla jo kolme vuotta sitten. Olen sen jälkeen ohittanut ko. aseman. Samoin lopetin asioinnin eräällä toisella Olan asemalla, kun huomasin, että renkaisiinkaan ei saa ilmaa kuin maksamalla...Missään muualla Suomessa en ole vastaavaan törmännyt....
- boikotis
Ajan vaik ihan piruuttani Lahteen ja otan siel ilmaa kun maksan täkäläiselle huoltamolle ilmasta!!
- lahdessa tankkaan
boikotis kirjoitti:
Ajan vaik ihan piruuttani Lahteen ja otan siel ilmaa kun maksan täkäläiselle huoltamolle ilmasta!!
En ole viitsinyt enää mennä minäkään,kerran voi halvemmalla kesä diesielillä talvipakkasilla houkutella,v.....aa tuollainen,miksi ei voi kertoa sitä oikeaa talvilaatu hintaa.
- Tarkkanen
lahdessa tankkaan kirjoitti:
En ole viitsinyt enää mennä minäkään,kerran voi halvemmalla kesä diesielillä talvipakkasilla houkutella,v.....aa tuollainen,miksi ei voi kertoa sitä oikeaa talvilaatu hintaa.
Olen vuosia sitten ottanut yhteyttä lääninhallitukseen silloin kun ne vielä olivat olemassa ennen 2011.
Tämä siksi, että myös Teboil aloitti hintojen ilmoittamisen keskitalvella kesälaadulle.
Voisi tietenkin tankata myös sitä kesälaatua ja ellei sitä ole myynnissä, tehdä esitutkintapyynnön petoksesta tai vilpillisestä kilpailusta elinkeinotoiminnassa.
On melko hauskaa se, että kyseisellä asemalla on samoja menettelyjä jatkettu ainakin viisi vuotta.
Antakaa asema ilmi Iltalehdelle tai Ilta-Sanomille niin saadaan hyvät lööpit.
- Syndrooma Lahti
Orimattilalaisen kannattaa tankata Lahdessa käydessään J. Kärkkäisellä Renkomäessä. On nimittäin yleensä halpaa.
- lahteen
Näin on,siellä käyn tankkaamassa. Täällä Orimattilassa on Hinnat olleet aina"kohillaan",yks nosti uudenvuoden yönä 12 aikaan tämän verokorotuksen pumppuhintoihin. Kärkkäisellä sai vielä seuraavana päivänä vanhaan hintaan. Arvaatte missä tankkasin.
- Anonyymi
Eikös dieseli maksa jo 2€/ litra?
- Anonyymi
Ysivitonen on dieseliä havempaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .894600Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403133Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032202Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2311348Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 671097
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että112999