Mistä ohjausta välivuoden viettäjälle?

apua tarvitsevalle

Paras suomalainen sivusto, josta saat tietoa koulutusvaihtoehdoista, on opintoluotsi.fi. Siellä on paljon tietoa eri vaihtoehdoista eri tilanteissa oleville ihmisille. Henkilökohtaista ohjausta on tarjolla TE-keskuksissa, joista voi varata ajan ammatinvalintapsykologille. Helsingissä on myös Lasipalatsissa infoa tarjolla Tulevaisuustiskillä. Helsinkiläinen yritys TutorHouse tarjoaa yksilöllistä ja ammattitaitoista henkilökohtaista opinto-ohjausta esim. välivuotta viettäville nuorille tai lukion päättäville abiturienteille. Ohjausta antavat kokeneet lukion opinto-ohjaajat.

14

2414

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Henriikka22

Mulla on kokemuksia TutorHousesta. Asiantuntevaa palvelua. Kotisivut löytyvät osoitteesta www.tutorhouse.fi.

• Anonyymi

Minulla on kojemusta Tutorhousesta, kun ala-asteen erityisopettaja esitellään kauppakorkeakoulun pääsykoevalmentajaksi.

Suhtautukaa kriittisesti tämän firman toimintaan. Pelkkää rahastusta.

• ###

Siitä tietää, että itseohjautuvuus on painunut nollaan kun välivuoteenkin tarvitsee ohjausta.

• xxxyyy

Kai sitä saa tukea ja ohjausta hakea ulkopuolisilta jos kokee sen tarpeellisena. Enemmän minua häiritsee, että nuo kaksi ensimmäistä viestiä vaikuttavat mainoksilta. Varmaan yksi ja sama hemmo päättänyt nokkelana kirjoittaa molemmat tekstit.

• Anonyymi

Tutorhouse on kyllä aivan käsittämättömän häikäilemätön yritys. Hankkinut palvelukseensa ylijäämäopettajia, joita ei sitten kiinnosta pätkääkään oppilaan menestyminen. Sitten mainostavat, että kerrasta oppii. No samalla summalla saa oikeasti opetukseen keskittyvästä yrityksestä ihan oikean opettajan tai pienryhmän.

Jonkun pitäisi perustaa joukkokuluttajansuojavalitus, ettei ko. yritys saa mainostaa asioita, mitkä eivät pidä paikkansa.

Vinkki, yhdellä Tutorhousen tunnilla saa koko kurssin tai kolme tuntia opetusta ammattitason opettajalta.

• Anonyymi

Miten määrittelit tuon "ammattitason"? Oletko itse opettaja, sillä muuten et pysty määrittelemään...

• Anonyymi

Välivuosi.net.
      Sieltä löytyy ilmaista ohjausta välivuoden viettäjille, kaksi kertaa viikossa chatin kautta tai muulloin jättämällä yhteydenottopyynnön.

• Anonyymi

Ovatko nämä välivuoden viettäjät ylioppilaita? Siis terveitä täysi-ikäisiä aikuisia?

Jos ei parempaa ja hyödyllisempää tekemistä keksi, niin töihin sitten!

• Anonyymi

Välivuodelle jäädään aika monista eri syistä. Moni on terve, täysi-ikäinen aikuinen, mutta jotka eivät saa haluamaansa opiskelupaikkaa, vaan yrittävät seuraavana vuonna uudestaan. Siinä välissä pitää sitten tehdä jotain. Monet tekevät juurikin töitä.

• Anonyymi

Kurssi maksettu TutorHouselle, mutta linkkiä kurssille ei lähetetty ollenkaan ja ainakin ensimmäinen opetuskerta meni hukkaan. Kun yrittää soittaa tai kirjoittaa sinne sähköpostia, niin ei vastausta ei kuulu. Suolainen hinta, toistaiseksi vastikkeena ainoastaan surkea palvelu.

• Anonyymi

Siis maksaako tuollainen ”palvelu” oikeasti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis maksaako tuollainen ”palvelu” oikeasti?

Onneksi sieltä vastattiin, viiveellä, mutta kuitenkin. Asiallisesti myönsivät tehneensä virheen, korvauksesta sovittiin ja nyt kurssille on päästy mukaan.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kannattaa tosiaan valita joku muu palveluntarjoaja kuin tämä. Surkea hinta/laatusuhde.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      314
      2861
    2. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      55
      2640
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      120
      1712
    4. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      118
      1430
    5. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      146
      1390
    6. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1275
    7. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      148
      1234
    8. Mitä ajattelet kun

Katsot kaivattuasi silmiin? Mitä näet silmissä?
      Ikävä
      69
      1090
    9. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      1079
    10. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70