Kivenlahden koirapuistossa kävijät!

AAMU!

Mitä mieltä olette kyseisestä koirapuistosta?
Kuinka usein kohtaatte koirapuistossa ns. vihaisia koiria?
Huomautatteko koirien omistajille jos he eivät korjaa koiran jätöksiä ja kuinka usein tälläistä tapahtuu ko. koirapuistossa?

Olisi kiva tietää jos olette törmänneet agressiivisiin koiriin/omistajiin ja kertoa koiran ulkonäöstä. En itse halua törmätä ko. koiriin/henkilöihin ja olen itse kuullut tutuilta, että koirapuistossa on muutama k-pää omistaja.
Minulla todella sosiaalinen koira ja en halua, että tämä joutuu koskaan kohtaamaan tahallaan koirapuistoon tuotua arvaamatonta koiraa. Olemme kuitenkin käyneet koirapuistossa paljon ja koira pitää toisista koirista todella paljon.

4

485

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ärsyttää!!

      Ainakin siellä on käynyt mies jolla on sellainen niin kutsuttu "taistelu/tappajakoira". En muista olisiko amstaffi, mutta kuitenkin jokin sellainen.

      Välttäkää miestä ja hänen koiraansa. Käskekää ne pois jos näette siellä. Koira käynyt muutaman koiran kimppuun niin että veri on lentänyt.

      Siis ihan Kivenlahden koirapuistossa. Mies ei välitä tippaakaan joten sanokaa sille suoraan että painuu ******* koiransa kanssa. Ei agressiivisia koiria puistoon!

      Siellä kun saa käydä niin pienet kuin isotkin koirat, eikä näin talvisin aidat eristä puolia kun lunta on niin paljon. Koirat pääsevät helposti aidan yli "agility-radan" puolelle.

      • Tyytyväinenkäyttäjä

        Itse käyn koirieni kanssa siellä muutaman kerran viikossa enkä ole itse (vielä) kohdannut siellä vihaisia koiria. Se on vain ajan kysymys.
        Sanon kyllä, jos jonkun koira tekee jätöksensä ja ihmiset eivät niitä korjaa. Siellä on lapioita joiden avulla sen kakan voi kerätä pois, jos ei pussia ole mukana ja onhan siellä lappuja joissa pyydetään omistajia siivoamaan koiriensa jätökset ja tupakoitsijoiden keräävän tupakan tumpit pois.

        Nyt talvella siellä on tyhjennetty TODELLA huonosti niitä kakka pönttöjä. Tulvivat yli ja samoin roskis.


    • nainen 30v

      Kivenlahden puistossa tietääkseni on yleisesti suht hyvä henki, ja suurin osa ihmisistä pitää huolen, ettei omat koirat härki ja nylkytä vieraita koiria.

      Joskus puistossa saattaa näkyä vihainen naisihminen kahden narttukoiransa kanssa, joka pitää todellakin huolen, ettei muiden koirat hypi omien koiriensa selkään (minä). Tämä naisihminen menee surutta nappaamaan niskasta kiinni ja repii vieraat koirat irti omistaan, jos ei joku mulkku koiran omistaja osaa sitä itse tehdä.
      Joskus joku alkaa napisemaan asiasta, että antaa koirien setviä välinsä, mutta kyllä se on ihmisen tehtävä pitää huoli, ettei oma koira ole muille häiriöksi, ja koiran ei tarvitse nylkyttää toista koiraa muuten, kuin uroksen astuessa kiimaista narttua tarkoituksenmukaisesti. Kaikki muu on häiriökäytöstä ja alistamista.

    • pettynyt3

      Kivenlahden koirapuisto on ....sanonko mistä ...... peestä.

      Tänä tasa-arvon aikana pitäisi pientenkin koirien saada olla ilman pelkoa koira-aitauksessa.
      Vaan kun paikalla on niitä agressiivia isäntiä ja kouluttamattomia koiria .niin pienet koirat ovat vaarassa , aina on joku iso rakki hyökkäämässä kimppuun .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      274
      2890
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1870
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1532
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1310
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1208
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      258
      1144
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1042
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      983
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      79
      930
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      142
      794
    Aihe