Hei
Olen ajatellut ekaa kertaa matkata perheeni kanssa omatoimisesti Samuihin ja olen niin urvelo, etten tiedä täytyykö Bangokissa konetta vaihdettaessa noutaa matkatavarat ja käydä sama ruljanssa lähtöselvityksineen uudestaan läpi? Kiitos jo etukäteen vastauksista.
Lennoista
8
742
Vastaukset
- näin on
ja millä lennätte. Jos yksi lippu perille asti niin ei tarvitse mutta jos 2 niin sitten kyllä itse siirrätte matkatavarat. Selviää siis kun matkaa varaatte...onko jatkolento millainen.
- utpo urvelo
Finnairilla Bangkokiin ja Bangkok airwaysilla jatko Samuille...
- KOhta reissuun!!!
Viestin aloittaja, mutta minulla on sama ongelma, etten tiedä tarviiko matkalaukkuja itse siirrellä.. Ensin ajattelin tiedustella asiaa vasta sitten lähtöselvityksessä, mutta jos näinkin voisin kysyä..
Olen lentämässä finnairilla Bangkokkiin ja sieltä sitten Bangkok airlilla samuille. Mulla on jonkunlainen e-lippu jossa on lentojen tiedot, mutta ei mainita matkatavaroista mitään (paitsi se kg määrä), että miten on? Osaatko sanoa? - 15+3
KOhta reissuun!!! kirjoitti:
Viestin aloittaja, mutta minulla on sama ongelma, etten tiedä tarviiko matkalaukkuja itse siirrellä.. Ensin ajattelin tiedustella asiaa vasta sitten lähtöselvityksessä, mutta jos näinkin voisin kysyä..
Olen lentämässä finnairilla Bangkokkiin ja sieltä sitten Bangkok airlilla samuille. Mulla on jonkunlainen e-lippu jossa on lentojen tiedot, mutta ei mainita matkatavaroista mitään (paitsi se kg määrä), että miten on? Osaatko sanoa?Ymmärsin että sulla siis yksi yhtenäinen lippu ostettu Helsinki-bangkok-samui? Tällöin kyllä pitäisi Helsingin lähtöselvityksessä pystyä tsekkaamaan laukut ihan perille asti. Me tehtiin tuo sama vuosi sitten ja ainakin silloin se sujui ongelmitta, en uskoisi että on siitä muuttunutkaan. Myös jatkolennon boarding passit saatiin jo Hesassa, mutta ne kyllä Bangkok airin virkailija taisi vaihtaa uusiin Bangkokin kentällä.
- Uuno Urvelo
15+3 kirjoitti:
Ymmärsin että sulla siis yksi yhtenäinen lippu ostettu Helsinki-bangkok-samui? Tällöin kyllä pitäisi Helsingin lähtöselvityksessä pystyä tsekkaamaan laukut ihan perille asti. Me tehtiin tuo sama vuosi sitten ja ainakin silloin se sujui ongelmitta, en uskoisi että on siitä muuttunutkaan. Myös jatkolennon boarding passit saatiin jo Hesassa, mutta ne kyllä Bangkok airin virkailija taisi vaihtaa uusiin Bangkokin kentällä.
Ei mulla ole vielä lippuja! Voiko tuollaisen yhtenäisen lipun sitten saada netistä varattaessa?
- ei niin urpelo
Uuno Urvelo kirjoitti:
Ei mulla ole vielä lippuja! Voiko tuollaisen yhtenäisen lipun sitten saada netistä varattaessa?
Kysymyksesi oli mitä todennäköisimmin trolli, mutta minä tykkään pikku peikoista ja olen valmis taas kerran vääntämään rautalankaa aikani kuluksi.
Juu, se yhtenäinen lippu tarkoittaa sitä, että kun varaat lentoa, niin kirjoitat varauskenttään Helsinki-Koh Samui. Tällöin lippu kirjoitetaan jatkolentoineen, yhtenä matkalippuna, vaikka se sisältääkin useamman lentopätkän.
Toinen vaihtoehto on tilata lippu Helsinki-bangkok-Helsinki ja sitten erikseen vaikka jostain toisesta firmasta (Thaimaassa usein joku halpalentoyhtiö) Bangkok-Samui-Bangkok. Tässä tilanteessa sulla on kaksi erillistä lippua ja tällöin ei myöskään tavaroita selvitetä perille asti vaan ainoastaan ensimmäiseen etappiin eli Bamgkokiin.
Toisinaan tämä jälkimmäinen vaihtoehto tulee halvemmaksi (halpalentoyhtiö) ja silloin voit vaikka stopata pariksi päiväksi Bangkokiin. Mutta jos on tarkoitus mennä suoraa päätä perille asti, niin paras on ostaa yhtenäinen lippu, koska se on myöhästymisten yms suhteen riskittömämpi. - aina omatoimisesti
Uuno Urvelo kirjoitti:
finnairin sivuilta lähtökaupunki Helsinki kohdepaikka Koh Samui sieltä löytyy, ja istumapaikkasi saat varattua samalla ja lipun tulostettua.
- Urvelo Untamoinen
aina omatoimisesti kirjoitti:
finnairin sivuilta lähtökaupunki Helsinki kohdepaikka Koh Samui sieltä löytyy, ja istumapaikkasi saat varattua samalla ja lipun tulostettua.
Kiitti kun vastasit! Nyt selkesi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1591394Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491205Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241159Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111090- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307957- 42929
- 72895
- 73879