S-päällikkö koulutus

Jennaa_

Heippa!
Löytyyköhän täältä keskustelupalstalta yhtään S-päällikkökoulutuksen käynyttä? Kannattiko, kokemuksia? Erityisesti olen kiinnostunut matkailu- ja ravitsemiskaupan S-päällikkö koulutusohjelmasta. Millaisiin tehtäviin olette sen myötä päätyneet? Haluaisin myös mielenkiinnosta kuulla palkkauksesta ;)

9

6064

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nykyinen yksit.yritt

      S-päällikkö on surkea koira, joka suunnasta potkittava orja.
      Ainoa mikä on S-päällikön alla, on S-duunari.
      Ja uskomattoman moni niistä jotka ovat syystä tai toisesta S-ryhmään jääneet, myös antavat paskan valua alaspäin. Eli pahimmillaan huutavat naama punaisena puoli päivää alaisilleen, ja vähät välittävät millainen fiilis duunipaikalla on.

      Omaa virkaansa pönkittääkseen S-esimiehet nuolevat konttorilla istuvia pikkujohtajia niin perseestä kuin jalkapohjista.
      Mikäli eivät nuole, ura päättyy siihen. Lopullisesti.

      Niin sekopäistä porukkaa kuin S-ryhmässä en ole nähnyt kuin Lidlissä.

    • Tuleva S-Päällikkö

      Moro!

      Olen tällä hetkellä itse S-päällikkö -koulutuksessa (MaRa-puolen koulutettava) ja voin sanoa, että se on parasta mitä mulle on tapahtunut työelämässä! Suosittelen ehdottomasti hakemaan ko. koulutukseen.

      Koulutus on todella monipuolinen. Omassa alueosuuskaupassa olen kiertänyt eri toimiyksiköitä (esim. hotellissa respaa, kerrokset, aamiainen, ravintola, yökerho jne.), jotta saisin kokonaisvaltaisen käsityksen siitä mitä kaikki tekevät ja miten. Oon mä jopa saanu olla Onni Oravana lapsia ilahduttamassa. :)

      Täytyy sanoa, että ymmärrys on kasvanut koulutuksen myötä sekä arvostus kaikkien työtä kohtaan.
      Koulutusta tukee jaksot Jollas-instituutissa. Ootkin varmaan jo käynyt S-päällikkö -sivuilla tutustumassa koulutusohjelmaan... Mun mielestä ne jaksot on aina olleet todella korkealaatuisia -hyvin mietitty ja toteutettu. Meillä on aina tosi hauskaa Jollaksessa!

      Ehkä paras juttu on kuitenkin meidän koulutettavien ryhmähenki. Meistä on kasvanu tosi tiivis porukka. :) Me jaksetaan tsempata ja kannustaa toisiamme eteenpäin.

      Kannattaa hakea!

      - Jasmin Räisänen

      • Jennaa_

        Kiva kuulla, että olet viihtynyt! Mikä sun tehtäväksi tulee, kun valmistut? Missä vaiheessa se niinkuin selviää, eli meneekö niin että omalla osaamisella/ kiinnostuksella "ylenet" vai voiko käytännössä käydä niin että koulutuksen päätyttyä työskentelet vastaanottovirkailijana tms.?

        Mulla on tällä hetkellä todella hyvä työpaikka, esimiesasemassa, joten täytyy harkita vaihtoa tarkkaan... :) Tosin eihän kukaan ole sanonut että koulutukseen edes pääsen! Kaipaisin vaan vähän uusia haasteita.


      • Tuleva S-Päällikkö
        Jennaa_ kirjoitti:

        Kiva kuulla, että olet viihtynyt! Mikä sun tehtäväksi tulee, kun valmistut? Missä vaiheessa se niinkuin selviää, eli meneekö niin että omalla osaamisella/ kiinnostuksella "ylenet" vai voiko käytännössä käydä niin että koulutuksen päätyttyä työskentelet vastaanottovirkailijana tms.?

        Mulla on tällä hetkellä todella hyvä työpaikka, esimiesasemassa, joten täytyy harkita vaihtoa tarkkaan... :) Tosin eihän kukaan ole sanonut että koulutukseen edes pääsen! Kaipaisin vaan vähän uusia haasteita.

        Moro!

        Koulutus on tällä hetkellä puolessa välissä, joten en vielä tiedä mikä mun polku tulee olemaan omassa alueosuuskaupassani.. Jännittävää!
        Sijoittuminen koulutuksen jälkeen on hyvin yksilöllistä/alueosuuskauppakohtaista, pari meistä toimii jo esimiesasemassa. Mutta sanoisin, että se on tosi paljon kiinni omasta asenteesta ja potentiaalista. Varmaa on se, että työpaikka mulla on koulutuksen jälkeen. :)

        Uusia haasteita mäkin kaipasin. Aina kannattaa hakea, siinä ei menetä mitään!

        -Jasmin


      • Realizmus

        Jasmin on aloittanut lipittämisen jo koulutusvaiheessa. PÄÄLLIKKÖMATERIAALIA.


      • Hanna.
        Jennaa_ kirjoitti:

        Kiva kuulla, että olet viihtynyt! Mikä sun tehtäväksi tulee, kun valmistut? Missä vaiheessa se niinkuin selviää, eli meneekö niin että omalla osaamisella/ kiinnostuksella "ylenet" vai voiko käytännössä käydä niin että koulutuksen päätyttyä työskentelet vastaanottovirkailijana tms.?

        Mulla on tällä hetkellä todella hyvä työpaikka, esimiesasemassa, joten täytyy harkita vaihtoa tarkkaan... :) Tosin eihän kukaan ole sanonut että koulutukseen edes pääsen! Kaipaisin vaan vähän uusia haasteita.

        Moikka! Aloitin S- päällikkö –koulutuksen toukokuussa ja valmistuminen häämöttää tämän vuoden elokuussa. Puolet on siis takana. Meitä on 15 opiskelijaa ympäri Suomen monesta eri osuuskaupasta. Puolet porukasta opiskelee market- puolella ja puolet matkailu- ja ravitsemis- puolella. Suurin osa opiskelusta tapahtuu kuitenkin yhdessä porukassa. Jollas – jaksoja on parin kuukauden välein 4 päivää putkeen ja on aina ihana nähdä muita koulutettavia pitkien jaksojen jälkeen :)

        Koulutus on erittäin kattava ja tähtää esimies- tehtäviin. Koulutuksen sisältö on tarkkaan suunniteltu ja omasta mielestäni mielenkiintoinen. Harvemmin Jollaksessa kyllästymään pääsee! Todellinen oppi ja käytäntöön soveltaminen tapahtuu kuitenkin työnkierrossa. Itse oon kiertänyt varmaan jo 15-20 eri ravintolaa omassa osuuskaupassa. Käynyt tutustumassa liikeideoihin, toimintatapoihin ja tietysti ihmisiin! Olen työskennellyt ravintoloiden lisäksi myös kahdessa hotellissa. Uusiin ihmisiin tutustuminen on ollut parasta työnkierrossa! Myös positiiviset haasteet motivoivat yhä parempiin suorituksiin!

        En kadu hetkeäkään, että hain koulutukseen! Tie on täynnä haasteita, mutta positiivisella asenteella ja avoimella mielellä pääsee jo pitkälle!! Hae ihmeessä koulutukseen jos kaipaat haasteita ja uusia ihmisiä elämääsi! Opit tosi paljon käytännön esimiestyöstä ja saat ikuisia ystäviä muista koulutuskavereista! Etkä sä respaan tämän koulutuksen jälkeen jää. ;) Osuuskaupat kuitenkin sitoutuu pitkäksi aikaa henkilön kouluttamiseen ja sillä tietotaidolla mitä jo omaat ja mitä opit koulutuksen aikana, pitäisi sulla olla valmiudet vaikka mihin. Ja oma asenne ja taidot/näytöthän sen loppupeleissä ratkaisee miten nopsaa ja mihin tehtäviin sitä tie vie!!
        -Hanna-


      • 44
        Realizmus kirjoitti:

        Jasmin on aloittanut lipittämisen jo koulutusvaiheessa. PÄÄLLIKKÖMATERIAALIA.

        Kertokaa joku nyt siitä palkkauksesta, muakin kiinnostaa! Hakuhan alkanut...


      • Tervees vaan
        Realizmus kirjoitti:

        Jasmin on aloittanut lipittämisen jo koulutusvaiheessa. PÄÄLLIKKÖMATERIAALIA.

        Eiköhän se ole ihan asenteesta kiinni ja Jasminilla nyt vaan kuulostaa olevan hemmetin hyvä, reipas ja positiivinen asenne, mitä tuosta kirjoituksesta kuultaa. Ettei mikään ihme, että hyvin menee.
        Että Realizmus, jos joskus näkisit säkin haasteet mahdollisuuksina ja irrottaisit katseesi omasta navastasi, niin ehkä joskus itsekin saisit jotain aikaan... Vähän jotain muuta, kuin toisten motivaatiosta ja positiivisesta asenteesta ruputtamista.


    • suosittelen

      1975€/kk lisät on palkka.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      118
      9465
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      46
      2780
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      156
      2536
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1786
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      13
      1590
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1537
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1474
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      9
      1396
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe