Kuinkahan moni suomesta uskoo Skientologiaan? Minulle se ei ainakaan aukene, tuntuu että se on vaan rahastusmenetelmä ja se sekoittaa ufoja vielä koko soppaan. Eiköhän se kerro jo aika paljon että suomessa se ei saanut hyväksyntää viralliseksi uskonnoksi.
Kuinkahan moni suomesta uskoo
4
470
Vastaukset
- Tom cures you
Arvelisin että se toimii samalla tavalla kuin Vatikaani ja valtionkirkko. Antaa mitä ihmiset haluavat kuulla ja rahat pois.
- SCI
Ei scientologiassa esitettyihin asioihin saa uskoa. Aiheessa esitetyt asiat (havaintoja ja löydöksiä käytännön tasolla) täytyy todeta itse toimiviksi tai ei toimiviksi, yksinkertaista.
- Huhahhhei
takia teitä onkin niin vähän pohjoismaissa? Omituista, että moninaisilla mittareilla mitattuina maailman sivistyneimmissä, koulutetuimmissa, rauhallisimmissa ja siisteimmissä maissa on niin vähän sceidoja. Vai onko se omituista? Enturbuloimisiin :)
- Minä uskon
Mutta uskon myös Joulupukkiin, rehelliseen poliitikkoon, sikapiikkiin, ilmaiseen lounaaseen ja Elviksen uuteen tulemiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 741014
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104868- 62863
- 45834
- 48771
- 49684
- 31639
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34577- 50570
- 38526