Hei.
En oikein käsitä Nikon D3000 valkotasapainon PRE-asetusta käsin. Ohjeissa ei kerrota mitään, enkä netistäkään löytänyt mitään miten se asetetaan se valkotasapaino PRE-asetuksella. Pääsen kyllä sinne Mittaa tai Käytä valokuvaa osioon, mutta sen jälkeen kun on painanut ok niin en tiedä mitä on niikön tapahtunut. Esim. Mittaa-kohta..jos yritän esim valkoisesta paperista mitata..mitään ei tapahdu. Pitääkö siinä zoomata paperiin, painaa laukaisin puoleenväliin ja silloin se on ottanut sen valkotasapainon on vai miten? Koska siinä ei näy mitään mistä sen ikäänkuin tietäisi...
Kiitos vastauksista.
Nikon D3000 valkotasapainon säätäminen PRE-asetuksella. Miten?
1
566
Vastaukset
- ahaqaqaey
Sen jälkeen kun tulee se niin pitäisi tulla kysymys, että korvataanko nykyiset asetukset, johon vastaat kyllä. Tämän jälkeen kamera pyytää sinua ottamaan kuvan valkoisesta koko kuvan täyttävästä asiasta. Itse olen ottanut kuvan A4-kokoisesta paperista siten että ensin etsin pisteen johon kamera helposti tarkentaa (paperin kulma) ja sitten sommittelen kuvan uudestaan siten, että se paperi kattaa koko kuvan. Kuvan ottamisen jälkeen kamera ilmoittaa, että mittaus on onnistunut, jos se on onnistunut.
Luonnollisimpiin väreihin olen päässyt kun olen käyttänyt valkoisen A4-paperin sijaan tulostimella printattua 17%:sta harmaata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs501364- 1631183
- 611037
- 8912
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli200899- 12832
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27786Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä52785- 347765
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti91752