Olen viimeistä vuottani opiskeleva tyttö ja opiskelen siis lähihoitajaksi. Opiskelujen puoivälissä huomasin, ettei tämä ala taidakkaan olla sittenkään ihan mun juttuni... Tykkään olla ihmisten parissa ja olen positiivinen ja iloinen, mutta alan hommat eivät silti niin kovasti kiinnosta.
Minua kiinnostaisi enemmänkin jonkinlainen toimistotyö :)
Mutta mitäs luulette, voiko lähihoitajan papereilla päästä koskaan toimistotyöhön?? Tai olisikohan palkka edes hyvä? En jaksaisi kouluttaa itseäni uudelleen kun olen jo nykyisessä koulussani joutunut kestämään kamalat 3 vuotta... :D
Lähihoitaja toimistotöihin??
4
4754
Vastaukset 4
- ÖFS4ÄG4S3DZFÄ3SÄG
Riippuu myös mihin olet suuntautunut, mutta monissa terveydenhuollon yrityksissä tarvitaan (tai se voi olla jopa vaatimus) esim. taloushallintoon, myyntiin tai asiakaspalveluun henkilöitä joilla on terveydenhuollon koulutus pohjana. Kaupallinen koulutus ei tosin olisi pahitteeksi.
- 1+11
Sitähän se toimistotyö on, että vastaillaan pirteästi puhelimeen, rupatellaan kollegoiden kanssa ja siirrellään papereita paikasta toiseen... ilman että tarvii osata tai tietää mitään. Ja juu, palkan tietysti pitää olla kohdallaan.
- Ura urkenee
Varmaan oppilaitoksessasi on joku joka neuvoo ammatinvalinta ongelmissa. Aikuisopistossa voit suorittaa tarvittavia opintoja merkonomiksi tms.. Jos onnistut saamaan oppisopimuspaikan jostain toimistosta sekin on hyvä vaihtoehto. Tai yritä johonkin sairaalaan oppisopimuksella potilas yms. toimistoon sinullahan on jo hoitotyön perusteet hallinnassa. Kyllä niitä vaihtoehtoja on, mutta joudut varmaan opiskelemaan lisää.
Käy työ -ja elinkeino toimistossa ja ota yhteyttä paikkakuntasi aikuiskoulutukseen..
Tsemppiä uravalinnoillesi! - 17346
Jos opiskelet lähihoitajaksi, sinun olisi pitänyt kuulla sellaisesta kuin asiakaspalvelun ja tietohallinnan koulutusohjelma. Siitä pääset sitten esim. terveyskeskukseen luukkutädiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei211371- 671315
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331261- 1081245
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671059- 109999
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94967Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182933- 89886
- 45871
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66801Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50696- 43666
- 58663
- 70646
- 98628
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087628Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123612- 67586
- 52574