Rafloissa on usein melkonen siivo illan päätteeks. Uudet mestat ovat parin vuoden jälkeen melko kuluneen näkösiä. Kännissä porukka kai juhlii aika rajusti. Tää koskee erityisesti nuorten suosimii mestoja.
Itsekin on tullu joskus paiskattua tyhjä tuoppi lattiaan tai seinään paskaks. Kaverit jätti joskus röökin kärtsäämään pöydälle niin että pintaan paloi jälki.
Pahimmat (tai parhaimmat) sikailu-, sotkemis- tai tuhoomismuistonne kapakkareissuilta? Omat, kavereiden tai muiden.
Raflassa sikailu
9
1402
Vastaukset
- jani34xyz
kymmenen vuotta sitte olin yhen puolitutun kanssa baarikierroksella. Tää tyyppi kerto tekevänsä purkuhommia yhessä remonttifirmassa. Sitten kun oltiin kuseella tyyppi päätti näyttää miten vessanpönttö irtoaa kun kylppäreitä puretaan. Kunnon potku maiharilla pytyn reunaan, pytty meni paskaks ja lähti paikoiltaan.
Mentiin kylmästi takas baarin puolelle vetämään kaljaa ja röökiä. Myöhemmin vaihdettiin paikkaa. Kaveri käveli kylmästi ulos enkä mäkään jääny selvittämään sen tuhotöitä- sdvsdfvdfsvfdsvdf
Mahdatte molemmat olla todella ylpeitä itsestänne. On siinä äitee kasvattanut oikeat kullanmurut.
Onneksi on sentään paikkoja, joissa kaltaisenne siat eivät käy. - rapapapapaa
sdvsdfvdfsvfdsvdf kirjoitti:
Mahdatte molemmat olla todella ylpeitä itsestänne. On siinä äitee kasvattanut oikeat kullanmurut.
Onneksi on sentään paikkoja, joissa kaltaisenne siat eivät käy.Tosi tylsä viesti :( Onneks jotkut sentään osaa ottaa rennosti ja olla joskus viihteellä
- Anonyymi
Mää vetäsin paskahuusin loosissa savut, vaikka se nimenomaan on kielletty. Nykyään on tupakkihuoneet. Kyllä vähän hävetti
- Ramses III
Kierrän ulkomailla kaukaa paikat, joissa on suomalaisia - etenkin nuorisoa. Kaikki ulkomaalaiset eivät ymmärrä suomalaisten alhaisen sivistystason mukanaan tuomia ilmiöitä, enkä minä halua olla niitä heille selittelemässä. Kotimaassa suomalaisia ei tietenkään voi välttää, mutta jonkin verran on apua siitä, että käy tarpeeksi kalliissa paikoissa.
- Anonyymi
Ruuskanen ja Pitkämäki sikailivat itselleen 23 000 E stipendit, vaikka tuloskunto oli jo vanhuksilla jo nollassa.
- Anonyymi
Homma on siistiytynyt kovasti tuosta.
Tappeleminen ja sikailu on nykyään harvinaista.- Anonyymi
Nykynuorisoo pitää opettaa sikailuun, jottei maine katua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykynuorisoo pitää opettaa sikailuun, jottei maine katua.
Oksensin yrjöt käsilavuaariin ja paskasin vielä tortut päälle Ale pupissa.
Tämä jekku nauratti pitkään!!! 😁😁😆😆
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831599- 111487
Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731415Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2341385Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311301Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121110Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341040- 91981
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973