Ikäraja?

Epävarma asiasta!

Moro!

Matkani suuntautuu kohti Thaimaan Bangkokia ensi viikolla ja ajattelin kysyä mikä tai pikemminkin kuka on Thaimaassa liian nuori saamaan alkoholia baarista tai kaupasta? Internetistä en tahdo löytää varmaa tietoa tästä aiheesta.
Olen vasta 17 ja mieltäni askarruttaa tämä kyseinen kysymys.
Kiitos vastauksista!

9

590

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bang Saen

      Ala kohella. Holhousvaltiosta tulo vapaaseen maailmaan aiheuttaa kulttuurishokin.

    • äläörvellä

      Liekö 18 ? Tosin turistina sinulta kukaan mitään kysy.

      • passikopio mukaan

        Kirjoita "BAR RAID THAILAND" googleen.

        Kun baari ratsataan, kaikilta kysytään paperit.

        Kun alaikäisyytesi tulee esiin, joudut myös verikokeeseen ja napparikokeeseen.

        Minor eli alaikäinen aiheuttaa ravintolanpitäjälle isot sakot.

        Thait eivät oikein osaa tulkita länkkärin ikää eivätkä yleensä kysy papereita, mutta tältä osin lainsäädäntö on omaamme vastaava.


    • Bangkokista

      Baarissa ei missään nimessä kannata käydä alaikäisenä, koska tosiaan voi tulla isomman luokan ongelmia, jos jäät kiinni. Et varmaan halua päätyä pakalliseen putkaan tai selvittelemään asioita poliisin kanssa. Thaimaassahan farangi on aina väärässä ja poliisille pitää maksaa jotta pääsee pois.

      Thait on itse yleensä aika pienikokoisia, joten he voivat luulla sinua aikuiseksi. Kioskista ja kaupasta alkoholin osto tuskin tuottaa ongelmia ;-) Alkoholia ei meille ainakaan myyty kaupasta keskipäivällä, koska myyjä saoi että alkoholi on kuumalla vaarallista. Luultiin ensin ettei ne halua ollenkaan myydä meille, mutta iIlalla ne kuitenkin möi meille.

      • Alko Tani

        Alkoholia ei meille ainakaan myyty kaupasta keskipäivällä, koska myyjä saoi että alkoholi on kuumalla vaarallista. Luultiin ensin ettei ne halua ollenkaan myydä meille, mutta iIlalla ne kuitenkin möi meille.

        Ei varmaan myyty. Olen minakin Suomessa kaynyt. Tule joskus Thaimaahan ja katsotaan myyvatko. Mika ihmeen ratsia. En ole koskaan nahnyt viimeisen kymmenen vuoden aikana. ALKO rypee rahassa ja kirjoittaa paskaa tanne. Aikuiset ihmiset joutuvat valehtelemaan tanne palkkansa tahden.
        Voi paskahousuressukoita.


      • Alko Tani
        Alko Tani kirjoitti:

        Alkoholia ei meille ainakaan myyty kaupasta keskipäivällä, koska myyjä saoi että alkoholi on kuumalla vaarallista. Luultiin ensin ettei ne halua ollenkaan myydä meille, mutta iIlalla ne kuitenkin möi meille.

        Ei varmaan myyty. Olen minakin Suomessa kaynyt. Tule joskus Thaimaahan ja katsotaan myyvatko. Mika ihmeen ratsia. En ole koskaan nahnyt viimeisen kymmenen vuoden aikana. ALKO rypee rahassa ja kirjoittaa paskaa tanne. Aikuiset ihmiset joutuvat valehtelemaan tanne palkkansa tahden.
        Voi paskahousuressukoita.

        Ei se helteesta johdu. Idea on kaiketi, etta loppupaiva tehdaan toita. Juoppoa ei mikaan laki pitele. Suomessa juopot joivat kaikkea mahdollista pulituurista tinneriin.
        Mikali ostos on yli 10 litraa, niin myydaan. Esim. koppa kaljaa ja muutama muu puteli. Samaan aikaan kaikki pienet yksityiset kaupat myyvat. Laki koskee heita, mutta heille kaikki on tukkukauppaa ja asiakas hakee loput myohemmin.
        Itse en kay koskaan kaupasta ostamassa alkoholia. Teen tilauksen perjantai aamuisin tai vaimoni taydentaa kaapit ja iltapaivalla toimitus tukusta on kotona. Vaimo tai taloudenhoitaja on kuitannut ja ottanut vastaan ja jarjestanyt paikoilleen.


    • Muut Lääni epäselvä

      Bangkokissa mä oon epävarma ,että pidetäänkö siellä .
      Mutta koillis-thaimaa (Isan) on ikärajaton alkoholia ja tupakka. esim mä oon käynyt Udon thani, Khon kaen ja Nong khai..

      • tiedoksi

        Thaimaassa ei ole läänejä !!!! Ne on provinsseja, Siinä on suuri ero.


      • mikä olikaan ero
        tiedoksi kirjoitti:

        Thaimaassa ei ole läänejä !!!! Ne on provinsseja, Siinä on suuri ero.

        mutta Naimaahan on koko lääni yhtä bordellia


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      170
      30502
    2. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      238
      19621
    3. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      405
      10225
    4. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      27
      6465
    5. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      26
      4438
    6. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      194
      3903
    7. Onko tekijän nimi tiedossa?

      Joko tiedetään?
      Valkeakoski
      63
      3462
    8. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      43
      1547
    9. Toivottavasti tekijää ei suojella

      Eikä mitään peitellä. Itselläni on 15-vuotias tytär myös ja voin hieman kuvitella tilannetta. Nämä tämmöiset tapaukset v
      Valkeakoski
      68
      1358
    10. Miten meidän käy

      Olen syvästi pahoillani puolestasi siitä, mitä kävi. En ehkä pysty sitä täysin kertomaankaan sinulle. Tuo on taustalla m
      Ikävä
      50
      1329
    Aihe