Onko kokemuksia Samanan Aligio Beach Hotellista?
Entä Samanasta yleensä? Varasin just matkan, joten onko rahan arvoinen kun on all inclusive?
Samanasta...
2
428
Vastaukset
- sama na
Samana on aika pieni paikka. En ollut all inclusivessa, vaan valaita katsomassa. Jos on menossa sinne, kannattaa mennä "valasaikaan", joka on kevättalvella.
- sisarhento
olin vuonna 1999. Olimme Aurinkomatkojen kautta reissussa ja muistaakseni tuolloin ei ollut kuin 2 hotellia Samanassa tarjolla. Täyshoitohotelleja oli molemmat; asuttiin n. 1,5 km rannasta, jossa taas sijaitsi toinen A-matkojen hotelli. Saatiin käyttää molempien hotellien täyshoito-paketteja. Siistit hyvät hotellit, hyvä palvelu, hyvää ruokaa seisovasta pöydästä aamusta iltaan ja juomat kuului samaan. Ohjelmaa oli hotelleilla iltaisin hyvin.
Paikkana se oli ainakin tuolloin pieni, yksi kylä-disko, jonne mentäessä ovimies tarkisti päällisin puolin kropan, ettei ole mitään "ylimääräistä" mukana esim. aseita tms. Paikalliset pääsi ko diskoon myös ja myös heidät tarkistettiin.
Paikallista elämää kylällä näkee ja kokee hyvin. Silloin kylä oli hieman likaisen oloinen, ainakin laitamalla.
Meri ja ranta aivan mahtavat. Rantaa riitti monta kilometriä, tuolloin rannat hyvin siistejä.
Samanassa all inclusive on paras ratkaisu, jos kylä on säilynyt yhtä pienenä kuin 1999.
Nautinnollista matkaa!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933451
- 1093146
- 562345
- 221912
Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61748Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201735Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111680Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein241526Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131411Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381404