"Attention E-mail Account Holder,
Dear Webmail Email User. All mailhub systems will undergo regularly
scheduled maintenance, and access to your mailbox via our mail portal will
be unavailable for some time during this maintenance period.
We shall be carrying out service maintenance/upgrade on our database and
e-mail account center for better online services. We are also deleting all
unused e-mail accounts to create more space for new accounts.In order to
ensure you do not experience service interruptions or possible
deactivation of your e-mail account, Please you must reply to this mail
immediately confirming your e-mail account details below for confirmation
and identification.
_____________________________________
1. First Name & Last:
2. Full Login Email:
3. Username:
4 Password:
5. Current Password:
_____________________________________
Failure to do this may automatically render your e-mail account
deactivated from our e-mail database/mail server. To enable us upgrade
your e-mail account, please do reply to this mail.
Webmaster Information Technical Services
Account Management."
Olen Welhon käyttäjä. Tuo tuli eilen. Miksi englanniksi? Kalastellaanko siinä s-postitietojani?
Huijariko lähetti tämän mailin?
5
363
Vastaukset
- pois pois
Pelkkä kusetus, deletoi
Etkö vielä ole näistä uunotuksista kuullut? Suomalainen operaattori tai muu vastaava toimija ei koskaan lähesty suomalaisia asiakkaitaan englanniksi...
Hyvä neuvo noissa myös, Palvelun tarjoaja ei koskaan kysy sähköpostin lisäksi salasanaa ja käyttäjänimeä.
Syy miksi: Noh se näkee ne itsekin kyselemättä omista tietokannoistaan. Eli huijausta kaikki tyyni roskiin.sfinski80 kirjoitti:
Hyvä neuvo noissa myös, Palvelun tarjoaja ei koskaan kysy sähköpostin lisäksi salasanaa ja käyttäjänimeä.
Syy miksi: Noh se näkee ne itsekin kyselemättä omista tietokannoistaan. Eli huijausta kaikki tyyni roskiin.on tietysti myös erittäin totta. Miksipä se niitä kyselisi.
Silti löytyy aina joitakin harvoja niin tolloja, että tällaiseen vastaavat ja tietonsa antavat... :(
- Epä Tietoinen
Laitoin tämän tänne lähinnä varoitukseksi, koska vahvasti epäilin asian aitoutta, vaikka olenkin tällainen tavallinen "tumpelo" tämän alan asioissa. En ole vastannut!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351412
- 1091150
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261013Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99813
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634