Huijariko lähetti tämän mailin?

Epä Tietoinen

"Attention E-mail Account Holder,

Dear Webmail Email User. All mailhub systems will undergo regularly
scheduled maintenance, and access to your mailbox via our mail portal will
be unavailable for some time during this maintenance period.

We shall be carrying out service maintenance/upgrade on our database and
e-mail account center for better online services. We are also deleting all
unused e-mail accounts to create more space for new accounts.In order to
ensure you do not experience service interruptions or possible
deactivation of your e-mail account, Please you must reply to this mail
immediately confirming your e-mail account details below for confirmation
and identification.
_____________________________________
1. First Name & Last:
2. Full Login Email:
3. Username:
4 Password:
5. Current Password:
_____________________________________
Failure to do this may automatically render your e-mail account
deactivated from our e-mail database/mail server. To enable us upgrade
your e-mail account, please do reply to this mail.

Webmaster Information Technical Services
Account Management."

Olen Welhon käyttäjä. Tuo tuli eilen. Miksi englanniksi? Kalastellaanko siinä s-postitietojani?

5

363

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pois pois

      Pelkkä kusetus, deletoi

    • Etkö vielä ole näistä uunotuksista kuullut? Suomalainen operaattori tai muu vastaava toimija ei koskaan lähesty suomalaisia asiakkaitaan englanniksi...

      • Hyvä neuvo noissa myös, Palvelun tarjoaja ei koskaan kysy sähköpostin lisäksi salasanaa ja käyttäjänimeä.
        Syy miksi: Noh se näkee ne itsekin kyselemättä omista tietokannoistaan. Eli huijausta kaikki tyyni roskiin.


      • sfinski80 kirjoitti:

        Hyvä neuvo noissa myös, Palvelun tarjoaja ei koskaan kysy sähköpostin lisäksi salasanaa ja käyttäjänimeä.
        Syy miksi: Noh se näkee ne itsekin kyselemättä omista tietokannoistaan. Eli huijausta kaikki tyyni roskiin.

        on tietysti myös erittäin totta. Miksipä se niitä kyselisi.

        Silti löytyy aina joitakin harvoja niin tolloja, että tällaiseen vastaavat ja tietonsa antavat... :(


    • Epä Tietoinen

      Laitoin tämän tänne lähinnä varoitukseksi, koska vahvasti epäilin asian aitoutta, vaikka olenkin tällainen tavallinen "tumpelo" tämän alan asioissa. En ole vastannut!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe