Mikä on mielestänne paras maa olla työttämänä pummina ja tissutella päivät pitkät kaljaa sosiaalirahoilla?
Itsellä on kokemusta Suomen lisäksi Ruotsista, Norjasta ja tällä hetkellä Tanskassa kolmatta vuotta "työttömänä työnhakijana". Omasta mielestä tää Tanska on ylivoimaisen paras. Tissuttelevalle pummille jää eniten rahaa käteen vuokran ja puhelimen jälkeen.. euroina noin 900 euroa. Sillä ryyppää jo kummasti halpaa tanskalaista 5,2 prosenttista olutta.
Toisaalta Saksan puolelle ei ole pitkä ajomatka ja siellä se olut sitten onkin työttömälle halpaa... kuukausi sitten 3 lavaa 4,7prossaista Slottia maksoi yht 13,50 euroa.
Eli vastaus on mun mielestä Tanska.
Mihin sosiaalipummiksi?
Työtön pummi
1
563
Vastaukset
- KONEHUONEROBA
mä oon luullu et suomi.jos oot somali se on suomi.vuokra,puhelin.sähkö,vaatteet,kodinkoneet ja ruotsinristeilyt maksetaan.käteen jää vielä n,500e.mut jos oot syntyperäinen suomalainen kannattaa varmaa pysyy tanskassa.SIUNAUSTA SINULLE
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad781303- 43931
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että360753- 127709
- 53683
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116656- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56584