Ripsienpidennykset

Be me

Hyviä paikkoja missä olette ottaneet ja millä hintaa?
Itse haluan tuoda huonot kokemukset ilmi.
Pretty Womanissa kesällä maksoin lähemmäs 90e ja ne tehtiin puolessa tunnissa sutaisten, sen näköistä oli kyllä jälkikin. Petyin hirveästi, koska kyseessä oli ensimmäiset pidennykset mitä kokeilin.
Toinen varoittava esimerkki on nyt joulukuussa avattu Kaunishius K&M Nummella. Tarjoushinnan perässä menin (70e) ja ripset on edelleen järkyttävää liimaklimppiä. Kauniista kaukana ja näiden kuntoon saaminen vie monta huoltokertaa.. :/

Paikat joita voi taas suositella lämpimästi;
- Pumpulisalonki
- B&H Wiwian

17

5770

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaikkee sitä onki

Voi herranjumala! Ripsien pidennykset!??! Kuka semmosia tarttee? Paloiko ripset ja tarttee uusia vai miks? Ei normi-ihminen tarvi mitään pidennyksiä. Naurettavaa touhua. Ei tommoset liikkeet menesty.

• RipsiRäpsy

Turhamaisuutta. Nuoret kauniit ihmiset tekevät itsensä naurettaviksi. Puoliavoimet silmät sitten lurpallaan ollaan olevinaan kauniita. Ja kaikki samaa massaa.
        Kenenkään en ole vielä niiden kanssa nähnyt olevan luonteva..

• ripsifriikki

Oon laittanut Pinjamissa, maksaa 121e. Hintavaa, mutta tulos on ammattimaista. Paras paikka!

• Veini

Ripsienpidennyksen ideahan on se, että omista ripsistä tehdään niin näyttävät, ettei ripsiväriä tarvitse käyttää ollenkaan! On eri asia jos joku haluaa itselleen kamalat harakansiivet silmiinsä, mutta normit ripsien pidennykset on todella kauniit. Kuulemma Pumpuli Salongissa tehdään nättejä. Itse en ole vielä Hämeenlinnassa ottanut kertaakaan, Pumpuliin olen menossa.

• fnyivbkmf

nuo "herranjumala mitä järkeä" kommentit voisi jätttää väliin. En minäkään ymmärrä kaikkien kanssasisarieni ulkonäköä. Tässä ketjussa vertaillaan yrityksiä. Jokainen päättää itse kuinka paljon ulkonäköönsä panostaa.

• mus

Marin kammarissa parhaat

• enttiinneenn

Pumpulisalonki oli järkyttävä kokemus. Olen todella pettynyt sekä tuotteisiin että ripsiin.

• Onko minulla ripset?

No jo on maailmankirjat sekaisin. Voi turhuuksien markkinat ja markkinoiden mielihyvän hyrinä. Ensimmäisen kerran kuulen tällaisesta humpuukista. Kyllä nuoret naiset ovat höynäytettäviä. Valittavat sitten, kun ei opintotuki tai työttömyyskorvaukset riitä mihinkään. Suosittelen ostamaan noilla ripsiin uhratuilla rahoilla ruokaa tai lahjoittamaan rahat nälkäisille.

Mitähän järjettömyyksiä vielä keksitäänkään: silmien pullistus, nenän poisto, sieraimien loveaminen, hampaiden teroitus, kielen katkaisu??? Kaikkeahan pitää kokeilla ja mitä kalliimpaa, sitä hienompaa. Siltä tuntuu.

• Mä vaan Hämäristä

Johanna Tukiaisella on tosi upeat ripset. Saisko sitä jostain kinni, et vois kysyä, missä se käy?

• Ai ripset vaan

Tukiaisella upeat r....t, ai jaa ripset.

• sitäjatätä

Voin suositella Helmi hiusmestaa. Siellä ainakin huollot olleet todella hyvät. Huonona puolena pidän vaan sitä että joskus laittaja haisee kamalalle röökille

• Turhamaisen kaunis ;)

Marin kammarissa saa semmoisia limalönttejä, että sinne ei ainakaan kannata mennä. Itse kävin ja toista kertaa en mene. Erittäin ammattitaidotonta työtä, mutta sen mukainen on kyllä hintakin. Valitettavasti halvalla ei saa hyvää! Pumpuliin olin itse erittäin tyytyväinen.

• Räpsytin

Yksi ystäväni sai sieltä silmätulehduksen viime keväänä..

• Suvisvillaan

Oletteko koskaan kuulleet Suvisvillasta? Mukava, nuori nainen tekee ripsiä kotonaan. Todella huolellista ja laadukasta jälkeä. Voin suositella lämpimästi :)

• sofia

Voitko antaa osoitteen ?? Ja paljonko maksaa??

• Ootte jäljessä

Miksi niitä ripsiä tarttis pidentää? Pariisissa leikataan jo pois ripset.

• M30hmlkeskusta

Missäniitä peppuimplantteja laitetaan nopeasti? Jokainen nainen saa perusmeikeillä näyttävät silmät jos haluaa mutta niitä peppuimplantteja tässä halutaan naisille kun on ihan eri asia kuin silmät...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      6
      4165
    2. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      95
      2293
    3. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      61
      989
    4. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      861
    5. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      854
    6. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      186
      850
    7. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      34
      821
    8. 36
      776
    9. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      119
      775
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      35
      772
    Aihe