Mulla oli 3 kovalevyä ja asensin Windows Vistan uuvestaan. Näkyy vaan se asema, jolle windows on asennettuna, vaikka kovalevyjä pitäs olla kolme. BIOS ei tunnista niitä, levynhallinta ei näe niitä ja kytkentöjen pitäisi olla oikein. Onko mahdollista edes kopioida niitä tietoja, vaikka kovot ei toimis? Eli 3 kovosta vain 1 toimii.
Kovalevyt hävisi.
5
462
Vastaukset
Eihän nyt kaksi fyysistä levyä tarkalleen yhtä aikaa hajoa...
Kannattaa varmaan ottaa live-Ubuntu avuksi ja katsoa alkaako levyt näkyä. Jossain on vikaa, mutta tuskin niissä levyissä. Ja Vistahan nyt voi temppuilla aivan kuinka tahansa, kuten varmaan tiedät.- Kovoonkelma
En tiiä saattaa olla vika ledi lampusta jossa oli magneetti ja jonka joku apina oli lyöny koneen kylkeen.
- El-Miäs
Kokeileppa sellaista temppua että otat viallisiksi kovalevyksi epäillemiesi asemain data pistokkeet irti ja käynnistä vista ja kun sen käynnistynyt niin sammuta ja asenna data johdot uudelleen ja käynnistä kone.Jos homma onnistui niin kerro se tällä palstalla
- kukku234wer
Sulla on koneessasi vain yksi "kovalevy" joka oli osioitu kolmeen osaan. Vistan asennuksen yhteydessä osioit levyn yhteen osioon.
Mystisesti kadonnut kysyjämme ilmoitti että levyjä on eikä osioita. Aina täällä valitetaan että vastataan asian vierestä, joten levyjä ne on 100 % varmasti jos asiassa pysytään.
Jos en tietäisi että kyse on levyistä olisin kanssasi samaa mieltä, että osioita ne oli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 66548
- 93535
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437