Skypeesä nuoli vain kiertää ja kiertää... Kun annan taas kerran salasanan, niin tulee ilmoitus: "Liittäminen Skypen tietokantaan epäonnistui. Ehkä joku toinen Skypen ominaisuus käyttää sitä".
Skypen uudelleenasennus ei muuta tilannetta.
Samaa vikaa on ollut pari kertaa aiemminkin. Eilen auttoi uudelleenasennus, nyt ei sekään.
Joko tämäkin on hakkeroitu pilalle?
Skype TAAS kaatunut?
7
1193
Vastaukset
- soitellen..
Kyllä minulla on skype pelittänny eilen sekä tänään, nyt sinulla on joku muu ongelma koneessa.
- skype on ....
Minulla on sama ongelma :(
- sitroen.
Skype käynnistyy todella hitaasti edelleen. Onko tiedossa mikä ohjelma mahdollisesti riitelee sen kanssa?
Gimp käynnistyy myös todella hitaasti. Sama kysymys siitä. - itku...
Mulla valittaa samaa! :(
- PitkästynyTähän
Jo sama ongelma ja en tiedä ratkaisua.Poistanu ja asentanu uudellee ja poistanu tiedostoja joiden piti auttaa kirjautumiseen mutta ei. Joku tietäs? Aina tulee " ei voitu liittää skypen tietokantaan plaplaa.."
- voikakkaskype
mulla on tää vieläki D:
- vihastunut
Sama ongelma täällä. Uudelleen asentamista yritetty tuloksetta. Se "nuoli" vain kiertää ja kiertää, sitten sen jälkeen tulee tuo sama lause kuin aloittajan tekstissä. Ei ole enää keinoja mitä tälle voisi tehdä. Tätä samaa jatkunut jo n. 4-5 päivää. En ole niiden aikana päässyt kertaakaan onnistuneesti skypeen. Alkaa jo todella ärsyttämään koko skype, varsinkin tämän kaiken temppuilun takia.
Ja kun pääsin joskus kirjautumaan sisälle, kaikki viestit eivät oikein menneet perille vastaanottajille..siinäkin oli ongelmaa. Saiskohan mesen ladattua takaisin..jos se edes toimisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445269Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243450Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992850Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui572672- 1722338
- 252137
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271889Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661855Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391