Hei!
Minulla on asunto Tel Avivissa. Olen itse lahdossa matkalle heinakuun lopulla ja palaan elokuun lopussa. Vuokraan asunnon osaksi aikaa tai vaikka koko reiluksi kuukaudeksi.
Itse asunnosta. Asunto on tel avivilainen perus-boksi - pieni mutta kaikki tarpeellinen loytyy :) Kyseessa on pieni yksio, joten kahta henkea enempaa sinne ei mahdu majoittumaan, mutta esim. kaveruksille tai nuorelle pariskunnalle oikein oiva ratkaisu, jos etsii lomalleen "tukikohtaa". Asunto on aivan keskustassa, ranta muutaman minuutin bussimatkan paassa ja kaikki palvelut loytyy aivan asunnon valittomasta laheisyydesta. Jos kiinnostusta loytyy, niin laitan kuvia ja lisaa infoa yksityisviestilla!
Jos siis joku haluaa lahtea Tel Aviviin helteisiin kesalla, nyt olisi loistava mahdollisuus kohtuullista korvausta vastaan! :) Lennot ajoissa varattuna saa noin 300 eurolla per paa, menopaluu. Minulle voi laittaa postia [email protected]
Asunto vuokrattavana Tel Avivissa
TelAvivit
0
536
Luetuimmat keskustelut
Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.134742Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois197700Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!27641Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su46634Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars99624- 61619
- 42554
Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29531Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä59525Kuinka hyvin kestäisit?
Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?102520