Minä ja mieheni ollaan seurusteltu 5 vuotta josta 4 vuotta kihloissa. Olemme joskus ohi mennen puhuneet häistä mutta lykänneet aina raha tilanteen vuoksi. Itse toivon kuitenkin salaa että mieheni tekisi aloitteen ja kysyisi että joko sitä ensi kesänä... Ongelmana onkin että olenko antanut sellaisen kuvan etten halua vähään aikaan mennä vaikka salaa katselen häämekkoja ja hääautoja jo valmiiksi. Kysymys kuuluukin että teenkö itse aloitteen (jonka tein myös kihlautumisen kanssa) vai alanko antaa päivä päivältä lisää vinkkejä vai odottelenko vielä kärsivällisesti....
haluan naimisiin....
2
735
Vastaukset
- ghkkkk
KESKUSTELKAA!!! Tee aloite ja ahdista mies kuskustelutasolle. ei noita asioita kannata pään sisällä kelata vaan ottaa asiat niin kuin ne on ja jättää mystisyys ja miehen pitää vihjeestä tajuta jutut sikseen.. keskustelkaa. voihan olla että se sun ukkos haaveilee samoista asioista. tai eri jutuista. meillä rahatilanne oli kans juttu kun mies ei halunnut jakaa velkojaan.. sanoi kumminkin että juhlan pitää olla ikimuistoinen päivä eli ei kelvannut mun ideoimat pikkuhäät :)
- hmm....
Eikö kihloihin mennä kun jompikumpi kosii ja sen jälkeen sitten suunnitellaan hääpäivää? Outoa olla vuosikaupalla kihloissa jos jo vuoden seurustelun jälkeen ollaan varmoja naimisiinmenosta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse864670Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1123870Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1903700Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.702113Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791298- 1301182
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1541131- 511034
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30924