Minä ja mieheni ollaan seurusteltu 5 vuotta josta 4 vuotta kihloissa. Olemme joskus ohi mennen puhuneet häistä mutta lykänneet aina raha tilanteen vuoksi. Itse toivon kuitenkin salaa että mieheni tekisi aloitteen ja kysyisi että joko sitä ensi kesänä... Ongelmana onkin että olenko antanut sellaisen kuvan etten halua vähään aikaan mennä vaikka salaa katselen häämekkoja ja hääautoja jo valmiiksi. Kysymys kuuluukin että teenkö itse aloitteen (jonka tein myös kihlautumisen kanssa) vai alanko antaa päivä päivältä lisää vinkkejä vai odottelenko vielä kärsivällisesti....
haluan naimisiin....
2
699
Vastaukset
- ghkkkk
KESKUSTELKAA!!! Tee aloite ja ahdista mies kuskustelutasolle. ei noita asioita kannata pään sisällä kelata vaan ottaa asiat niin kuin ne on ja jättää mystisyys ja miehen pitää vihjeestä tajuta jutut sikseen.. keskustelkaa. voihan olla että se sun ukkos haaveilee samoista asioista. tai eri jutuista. meillä rahatilanne oli kans juttu kun mies ei halunnut jakaa velkojaan.. sanoi kumminkin että juhlan pitää olla ikimuistoinen päivä eli ei kelvannut mun ideoimat pikkuhäät :)
- hmm....
Eikö kihloihin mennä kun jompikumpi kosii ja sen jälkeen sitten suunnitellaan hääpäivää? Outoa olla vuosikaupalla kihloissa jos jo vuoden seurustelun jälkeen ollaan varmoja naimisiinmenosta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265248
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1441549
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141250- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211054viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.177927En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61883- 37819