Olen 19-vuotias kuntosalin ja lenkkeilyn säännöllinen harrastaja. Kävin pari vuotta sitten jonkun aikaa harrastamassa erästä kamppailulajia kuukauden ajan pienessä porukassa. Olin tyytyväinen harrastukseen, vaikka jouduinkin lopettamaan sen noin aikaseen. Nyt olisi haussa vastaavanlainen, vähän rennompi harrastus. Olen pelannut kaikenlaisia lajeja kaveriporukassa ja kaikki ehdotukset olisi tervetulleita. Olisko kenelläkään heittää mitään lajia?
Urheilutoimintaa Kotka-Karhula alueella?
Zzzzzzzzzzzzzzzzz
1
305
Vastaukset
- Gu Do Ken Kai
Kokeile japanilaista miekkailua! Kotkan kendoseurassa harjoitellaan kendoa (täyskontakti miekkailua bambumiekoilla suojavarusteisiin pukeutuneena) ja iaidoa (katanan käsittelyä). Harjoitukset 2-3 kertaa viikossa Saaripirtillä Mussalossa (Saaripirtintie 21). Käy vaikka paikan päällä Saaripirtillä katsomassa, miltä lajit näyttävät. Yleensä aloittelijat tulevat kendoon mukaan peruskurssilla, joka järjestetään kerran vuodessa syys-joulukuussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek206036Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.233381Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1622781- 292680
- 821704
- 1471582
- 1481541
- 91373
- 121138
- 961118