Vapautuu erinomainen kaksio/Tampere

Juueilksh

Kävin tekemässä luopumisen omastani tänään,ja koska muutan jo ensi kuun alusta,joudun maksamaan päällekkäin 3 kk:tta,ellei joku halua muuttaa tähän sitä ennen.
Kyseessä on Pohtolassa länsi-Tampereella sijaitseva 53 neliöinen avara kaksio isolla (!) pihalla,omalla saunalla.Olen itse laitattanut tänne merbau-laminaatin,ja voin myydä edullisesti putkimiehen asentaman astianpesukoneen,joka on 2 v vanha,kuitit tallessa.
Taloyhtiö on ihana,naapurit mukavia ja ympäri vuoden talkoillaan,pihapiiri onkin erinomaisesti hoidettu.
Taloyhtiön kuivaushuone (puhaltimella) löytyy viereisen oven takaa,ja toisella puolella on samassa talossa varastokopit.Seinänaapureita ei siis ole.
Parkkipakka on 10 metrin päässä ulko-ovesta.
Tällä markkinointipuheella siis toivon että joku innostuisi tänne muuttamaan,itse en lähtisi pois jos tänne mahtuisimme,kahdelle ihmiselle tilaa nyt liian vähän.
Kohde on Asokodit,Ollinkatu 6. http://www.asokodit.fi/kaikkiasunnot/vapaatasunnot/Default.aspx

6

1073

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kikikikiki

Ei todellakaan kiinnosta ei totta tosiaan. Maklsa sinä vain aso paskat loppuun asti-

• maksan..

Vuoden sisäällä jo toistamiseen vaihdan aso asuntoa ja viimeksi maksoin 2,5 kk ylimääräiset (2400 euroa)vuokrat ja nyt onneksi vain kuukauden. Sairas systeemi täma aso asuminen. Remontteja eivät tee, seinät saavat olla 20 vuotta samassa kuosissa niin isännöitsijää ei kiinnosta ollenkaan. Erilaisia säästökohteita etsivät vaihtamalla hanoja ja suihkuja mistä tulee vähemmän vettä, vesimaksu silti nousee ja säästö menee asopomon taskuihin.
      Ja tämä kannattaa lukea jokaisen asossa asuvan niin tiedä totuuden vuokrien noususta:
      Vuokrien nousua perustellaan lähes aina huoltokustannusten ja lämmityksen nosulla kuten myös meidän yhtiössä mutta meillä ei ole huoltoyhtiötä eli nurmikot ja lumet hoidetaan itse ja lämmityksenä toimi sähköpatterit mistä itse maksamme kulut ja silti kehtaavat lähettää lappuja että huolto ja lämmityskustannusten nousun takia vuokra nousee. Jos olisin lakimies laittaisin asokodit ahtaalle!

• 55987

Tiedän nuo kämpät. Vastikkeet nousee väh. euron neliö/kk joka vuosi. Asunnon koko on muutes 50,5 eikä 53 m2. "Avaruutta" en kehuisi, pieni olohuone ja olematon keittokomero. Tien toisella puolen 50 metrin päässä kylän räkälä, jossa kaamea meno. Ihan puistattaa kun kulkee ohi. En todellakaan tuohon muuttaisi.

• khsehoikek

Juu,ei se auta kuin maksella kiltisti,vähän menee tiukalle muttei vararikkoon sentään:)On kyllä pitkä tämä irtisanomisaika,en tiedä miksei näissä voisi olla se "normaali" 1 kk.
        Ylläolevalle,sinun ei siis tarvitse muuttaa tähän,joten ota vain herne pois nenästä,itse olen viihtynyt täällä erinomaisesti,tarkoittamasi ravintola ei ole minulle aiheuttanut mitään häiriötä,kun se ei tänne näy eikä kuulu,enkä paikan menostakaan tiedä,kun en ko.ravintolan palveluita käytä-tiedät siitä varmasti enemmän.
        En ymmärrä tuota aggressiivisuutta noin muuten tähän asiaan,ajattelin tätä kautta yrittää hieman asuntoa markkinoida,joka on oikeasti tosi kiva.

Noin yleisesti aso-asumisesta,itselläni kipuraja on 500kk/vastike/kk,ja kun se ylittyi,päätin ostaa oman,ja näin tein.Harmi,että periaatteessa hyvä systeemi pilataan tällaisella,eroa vastaaviin vuokra-asuntoihin ei mielestäni enää hinnoittelulla ole,naapurusto on asoissa ollut yleisesti ottaen parempaa,siis työssäkäyvää väkeä ja pihpiirit paremmassa kunnossa,kuin vuokrataloilla.Toki varmasti riippuu kohteista.
        Mutta silti ne kaksi vuotta,mitkä olen tässä asunut,olen viihtynyt,samoin lapseni,tuossa vastikkeessa ei vain ole enää järkeä-eri asia,jos saisi asumistukea tms.yhteiskunnan apuja,mitä näihin käsittääkseni saa vuokra-asunnon tapaan jos on matalatuloinen.
        Toivottavasti näihin vastikekorotuksiin tulee muutos,minua se ei tietysti enää kosketa.

• aslkdjfiruutu
        khsehoikek kirjoitti:

Juu,ei se auta kuin maksella kiltisti,vähän menee tiukalle muttei vararikkoon sentään:)On kyllä pitkä tämä irtisanomisaika,en tiedä miksei näissä voisi olla se "normaali" 1 kk.
        Ylläolevalle,sinun ei siis tarvitse muuttaa tähän,joten ota vain herne pois nenästä,itse olen viihtynyt täällä erinomaisesti,tarkoittamasi ravintola ei ole minulle aiheuttanut mitään häiriötä,kun se ei tänne näy eikä kuulu,enkä paikan menostakaan tiedä,kun en ko.ravintolan palveluita käytä-tiedät siitä varmasti enemmän.
        En ymmärrä tuota aggressiivisuutta noin muuten tähän asiaan,ajattelin tätä kautta yrittää hieman asuntoa markkinoida,joka on oikeasti tosi kiva.

Noin yleisesti aso-asumisesta,itselläni kipuraja on 500kk/vastike/kk,ja kun se ylittyi,päätin ostaa oman,ja näin tein.Harmi,että periaatteessa hyvä systeemi pilataan tällaisella,eroa vastaaviin vuokra-asuntoihin ei mielestäni enää hinnoittelulla ole,naapurusto on asoissa ollut yleisesti ottaen parempaa,siis työssäkäyvää väkeä ja pihpiirit paremmassa kunnossa,kuin vuokrataloilla.Toki varmasti riippuu kohteista.
        Mutta silti ne kaksi vuotta,mitkä olen tässä asunut,olen viihtynyt,samoin lapseni,tuossa vastikkeessa ei vain ole enää järkeä-eri asia,jos saisi asumistukea tms.yhteiskunnan apuja,mitä näihin käsittääkseni saa vuokra-asunnon tapaan jos on matalatuloinen.
        Toivottavasti näihin vastikekorotuksiin tulee muutos,minua se ei tietysti enää kosketa.

Voi härregyyd tuota kielioppitaitoa. Ei onnistu kirjoittaminen eikä luetun ymmärtäminen. Rasittavaa tekstiä.

• Vasarajakirves
        aslkdjfiruutu kirjoitti:

Voi härregyyd tuota kielioppitaitoa. Ei onnistu kirjoittaminen eikä luetun ymmärtäminen. Rasittavaa tekstiä.

3 vuotta sitten rakennusajan,ok paikka ja meitä ei se ollinojankadun ravintola haitannut,vaikka asuimme siellä puolella,ts.takapiha sinne kadulle päin.Naapurissa oli lapsiperheitä ja eläkeläisiä.
        Silloin vastike oli vielä kohtuullinen,nyt katselemme asumisoikeusasuntoa vanhimmalle lapselle opiskeluajaksi,eli ihan hyvät kokemukset siitä on,kaikki käytännön asiat (huoltoyhtiö jne.)toimivat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      94
      1753
    2. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      358
      1169
    3. Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"

Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1168
    4. Mikä on horoskooppisi?

Entä tiedätkö kaivattusi?
      Ikävä
      94
      1019
    5. Onks se väärin jos

Tutustuttaisiin edes vähän enemmän?
      Ikävä
      62
      823
    6. Vanhemmalle naiselle

Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam
      Ikävä
      35
      797
    7. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      734
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan? Sinusta paljon kiinni
      Ikävä
      46
      706
    9. En vaan ymmärrä

Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla
      Ikävä
      42
      680
    10. Mitä saat naiselta mies kun

Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p
      Ikävä
      113
      676
    Aihe