Antakaa hyviä vinkkejä, mistä sa(puuseppä/yritys kokkolassa) halvimmat keittiön ovet ja pöytätasot erikoismitoin kokkolasta?
Kiitos tiedoista etukäteen!!
HALVIMMAT KEITTIÖN OVET?
20
2763
Vastaukset
- sdfg
Mitä niitä uusimaan.
- kiitollinen..
ei huono idea..kukahan maalaisi kokkolassa?
- Osta 2
kiitollinen.. kirjoitti:
ei huono idea..kukahan maalaisi kokkolassa?
lastulevyä ja käsisaha.Viikonloppuna otat pari olutta ja sahaa rysäytät itelles uudet ovet.
- Tosirealisti Kokkola
Osta 2 kirjoitti:
lastulevyä ja käsisaha.Viikonloppuna otat pari olutta ja sahaa rysäytät itelles uudet ovet.
Oletko joku pienpuuseppä.
Hölmöä tällainen mainostaminen.
Toivottavasti "sheriffi" poistaa tämän turhakkeen
näytöltä mahdollisimman pian.
Uskokaa nyt hyvät ihmiset!!!
Tämä palsta EI ole "ostetaan, myydään,
vuokrataan tai pikkufirmojen mainospalsta".
- Kympit likoon
Minimanin vastapäätä kadun toisella puolella on kaappi pänttäämö se on hankkijan entisessä kinteistössä.
- rrempppaajja
minimania vastapäätä olevaa liikettä.Itse otin sieltä keittiön kaapin ovet ja teetin vessaan mittatilauksena kaapin. Ja kaappien ovet tulivat halvemmaksi kuin maaluuttaminen/maalaaminen!
- Minä poika
rrempppaajja kirjoitti:
minimania vastapäätä olevaa liikettä.Itse otin sieltä keittiön kaapin ovet ja teetin vessaan mittatilauksena kaapin. Ja kaappien ovet tulivat halvemmaksi kuin maaluuttaminen/maalaaminen!
rakastelin,vanhan wessan kaapin kanssa.Työntelin siihen pohjalevyn reikään.mistä tuli jotain karvaista sisälle.
- sdfg
rrempppaajja kirjoitti:
Itse maalasin koko keittiön ovet. Kaikkineen tuli maksamaan 70 €.
Jos tuolla hinnalla saat uudet niin halpaa on. - Tsemppis
sdfg kirjoitti:
Itse maalasin koko keittiön ovet. Kaikkineen tuli maksamaan 70 €.
Jos tuolla hinnalla saat uudet niin halpaa on.me päädyimme ostamaan Kodin Keittiöltä ja kalusteelta keittiön-, vessan- ja eteisen kaapit. Tuli kaikista edullisimmaksi sieltä.
- 8878987
Tsemppis kirjoitti:
me päädyimme ostamaan Kodin Keittiöltä ja kalusteelta keittiön-, vessan- ja eteisen kaapit. Tuli kaikista edullisimmaksi sieltä.
Sekin on niin suhteellista.
Sen, kuinka edulliseksi tuli, selviää vuosien mittaan.
- tosi on
Vie Ruotsaloon Kasipuulle maalattavaksi tulee tosi hyvät, kuin uudet.Palvelu hyvää ja asiallista.
- Anna ovien olla
Ja juopottele nekin rahat viikonloppuna.
- Ilpo ,.-
Anna ovien olla kirjoitti:
Ja juopottele nekin rahat viikonloppuna.
Lastulevyä,tehtaankadulta kotin kalina ja saranasta ja osta minimanista spray maalia ja maalaa ite.
- Tosirealisti Kokkola
Viekää ne keittiökaappinne ja ovenne kaatopaikalle.
Ja ostakaa uudet mistä tahansa.
Turha niistä on näillä sivuilla kysellä.- Hasita vittu.
Mainostan missä haluan.
- oikeasti hyvä
Hasita vittu. kirjoitti:
Mainostan missä haluan.
lehti sanon minä
- ammattilainen
mikäli yli 20v vanhat niin kaikki pihalle ja uutta tilalle!
- keittiö remontti no
Kokemus on,kestää 4 tuntia ja keittiö on kuin uusi. Käyvät ensin kattomassa ja tekevät tuunauksen nopeesti.
- Sicabossu
keittiö remontti no kirjoitti:
Kokemus on,kestää 4 tuntia ja keittiö on kuin uusi. Käyvät ensin kattomassa ja tekevät tuunauksen nopeesti.
Hox!
Huusholli-keittiöt on iso vitsi ja palvelu on surkeeta ja kallista. - pirun syvältä
Sicabossu kirjoitti:
Hox!
Huusholli-keittiöt on iso vitsi ja palvelu on surkeeta ja kallista.haukkuvat muita yrittäjiä/kilpailijoita jopa tyhmyyksissään julkisesti,eivät ymmärrä sitä mitä vanhassa sanonnassakin sanotaan..mikähän mahtaa olla ks firman tilanne kun tollai käyttäytyvät...säälittäviä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645160Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti662347- 2622342
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362339Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191574Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191438Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai491028- 89996
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12929- 66927