Jeesiä vailla.

Kaitsu.

Mahtaisiko olla jollain photoshop-gurulla kiinnostusta muokata muuan kuva pientä korvausta vastaan?
Tarkoitus olisi saada käsin piirretty, koneelle skannattu kuva yhdistettyä toiseen kuvaan. Pitäis laittaa ääriviivat uusiks ja väriä kuvaan. Sellaiseen muotoon pitäis vielä saada että saa painofirmalle lähetettyä kuvan, ja he sitten painavat paidat. Itse olen tietokoneiden kanssa niin käsi, että ihme jos tämä viesti tulee edes näkyviin. ;D

4

490

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lk äjknm ämknäknm

      Paitoja tehdään useammallakin painomenetelmällä. Digiprinttipaidat on käytännössä tulosteita, niissä voi olla rasteri. Taikka sitten spottivärejä.Seripainossa painettavassa paidassa voi tokikin olla rasteri, mutta käytännössä aina mukana on spottivärejä. Siirtokuvapaidat voivat myös olla rasteripaitoja, mutta myös niissä voi käyttää spottivärejä.

      Piirroskuvia monenlaisia. Jos sävyjä, silloin rasteri, jos viivapiirros, sitten se voi olla joko rasterina, tai yleensä mieluummin vektorigrafiikkana.....

      Selvittele missä aiot paidan teettää. Kysy sieltä. Katsos kun paino originaaleja ei edes voi tehdä ilman specsejä, elikkäs painon aineistovaatimuksia. Printatttu tai siirtokuvapaidan voi tehdä tiedostosta, mutta siinäkin värimäärityksien pitää olla oikein. Ja usein, melkein aina jos tahtoo painatuksen tummalle paidalle, tarvitaan alle pohjavalkoinen....

      Lompsi painoo ja selitä mitä haluat, jos ne on kilttejä, ei montaa sataa maksa :DDDDD

      Ai niin, ääriviivojen muutttaminen tarkoittaa helpolla kuvan tekemistä vektorigrafiikaksi, kuvasta riippuen siinä menee muutamasta minuutista muutamaan päivään, riippuu kuvasta:DDD Niin ja fotari ei ole vektoriohjelma.

      • Kaitsu.

        Niin siis ongelmahan on siinä, että mulla on kaksi erillistä kuvaa, joista pitäis saada tehtyä yks.. Nopeesti selitettynä mulla on tausta erikseen, ja siihen pitäisi saada käsin piirretty kuva mukaan jotenkin.


      • yi hoi op iup 87 ++
        Kaitsu. kirjoitti:

        Niin siis ongelmahan on siinä, että mulla on kaksi erillistä kuvaa, joista pitäis saada tehtyä yks.. Nopeesti selitettynä mulla on tausta erikseen, ja siihen pitäisi saada käsin piirretty kuva mukaan jotenkin.

        Ongelma on se, että pitää tietää, miten kuva toteutetaan ja millainset kuvat. Kaikki riippuu noista parista pikkujutusta.


      • dorph
        Kaitsu. kirjoitti:

        Niin siis ongelmahan on siinä, että mulla on kaksi erillistä kuvaa, joista pitäis saada tehtyä yks.. Nopeesti selitettynä mulla on tausta erikseen, ja siihen pitäisi saada käsin piirretty kuva mukaan jotenkin.

        Kysele Kaitsu joltain kaverilta ku osaa noita hommia, ei se kuulosta vaikealta tehtävältä sille joka vähän photarista tietää..
        Toinen vastaaja tarkoittaa suomeksi sitä, että riittääkö painofirmalle tavallinen .jpg-tiedostomuoto kuvalle, mikä esim. tulee digikamerastakin siirrettäessä valmiiksi tietokoneelle katsottavaksi.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      133
      1363
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      101
      1054
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      947
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe