Varkkila saanut palkankorotuksen Kuopiolta

Ei voi muuta johtopäätöstä vetää kun katsoo noiden Varkauden mollaamis kirjoitusten määrää, ne on tuplaantunut. Hyviä uutisiahan on nyt vain tullut. Andritz on saamassa lisää töitä, akkutehtaan sijoitusanti tuotti sille miljoonia jne. Nyt ne joutuu sulta perimään takaisin kun ei mennytkään niin kuin piti.

10

627

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varkkila

      "Lisää töitä ja sijoitusannit tuottaa miljoonia, Kauppakatu on entistä vilkkaampi, asukasluku nousee räjähdysmäisesti, eläkeläiset ostaa kaikki luxus-asunnot, asuntojen hinnat nousee kohisten, asunnot viedään käsistä Kommilassa, 1/4 neliön laattojen vaihto riittää viemärin ympäriltä kh-rempassa... ostoskeskus rakennetaan ja kaikki yritykset oikein innolla odottavat muuttoa sinne".....Niin tässä näitä sinun mainitsemiasi juttuja, jotka sinun mielestäsi ovat toteutuneet tai toteutuvat kohta.
      On vain kummallista, että minun arvioimista tapahtumista on totetutunut suurempi määrä, kuin sinulla :)
      Oletko muuten jo ottanut selvää niistä asioista, joista olen kysellyt jo muutaman kerran tässä parin vuoden aikana :)

      • simoooosilmukka

        on palannut grillin karaokekisan palkintomatkalta. Olisit "hyvä" mies jäänyt sinne reissulles,
        tai olisn toivonut sinun edes vähän viisastuneen, mutta ei.


      • Pärevalakee

        Voe teitä poekija!


      • Varkkila
        Pärevalakee kirjoitti:

        Voe teitä poekija!

        Olisin oottanut aamuun ja sitten pistellyt tuulemaan. Totuus kuitenkin on kirkkaana kaikkien mielessä...Truunon väitteistä ei ole osunut kohdalleen oikeastaan mitään. Meikäläinen eikun porskuttaa. Lisäksi on selkeästi toteen näytettävissä, ettei Truuno halua/pysty vastaamaan esitettyihin väitteisiin mitään, vaikkakin hän on vaatimassa vastauksia muilta.


      • simoooosilmukka kirjoitti:

        on palannut grillin karaokekisan palkintomatkalta. Olisit "hyvä" mies jäänyt sinne reissulles,
        tai olisn toivonut sinun edes vähän viisastuneen, mutta ei.

        Missä grillillä tuommoisia palkintoja jaetaan tuun heti sinne ottaa osaa mitä kisoja ne sitten onkin. Aurinkoahan tässä jo tarvittais tuon Varkkilan juttujen jälkeen.


      • Varkkila
        bruno2 kirjoitti:

        Missä grillillä tuommoisia palkintoja jaetaan tuun heti sinne ottaa osaa mitä kisoja ne sitten onkin. Aurinkoahan tässä jo tarvittais tuon Varkkilan juttujen jälkeen.

        Jospa se totuuden aurinko nyt sitten lämmittäisi yltiöpositiivin aurinkolaseista sen valheellisen huurun pois ja alkaisi se totuus pilkottamaan pikkuhiljalleen sielläkin :)
        Totuus on..Väkiluku laskee koko ajan...Työttömien määrä nousee, kunnes alkaa väestön poistumisen myötä laskemaan=väki muuttaa töiden perässä pois.
        Varkauden matkailusysteemit on ihan peestä ja niitä ei yltiöpositiivien selitykset muuksi muuta.
        Varkaudessa on liikaa asuntoja tyhjillään, joten asuntojen hinnat laskee edelleen. Ongelmia Köpe, Kommila, Käpykangas jne...Eli vanhat kaupungin reuna-alueet. Palvelut kaikkoavat minimiin. Asuntoja ei todellakaan viedä käsistä, vaikka yltiöpositiivit niin yrittää selittää. Hyvä menee hyvältä paikalta oikealla hinnalla nopeastikin. Huonokuntoiset eivät liiku enää ollenkaan. Ei edes ne ns. sijoittajan unelmat Rellun varrelta ja Joutenlahdesta :)
        Ja vielä kerran Truuno hyvä...Missä on se eläkeläisten Tsunami, joka ostaa kaikki asunnot pois täältä Varkaudesta....Niin ja missä on ne luxusasunnot kanssa? Ostoskeskus ja 23-tien suurremontti???? Ja se Ikeakin meni Kuopioon ja Heureka 2 menee Mikkeliin...Aina menee ohi ja kovaa.


      • ZZZZZZZZZZZZZZZZZ
        Varkkila kirjoitti:

        Olisin oottanut aamuun ja sitten pistellyt tuulemaan. Totuus kuitenkin on kirkkaana kaikkien mielessä...Truunon väitteistä ei ole osunut kohdalleen oikeastaan mitään. Meikäläinen eikun porskuttaa. Lisäksi on selkeästi toteen näytettävissä, ettei Truuno halua/pysty vastaamaan esitettyihin väitteisiin mitään, vaikkakin hän on vaatimassa vastauksia muilta.

        Koittakaa nyt mennä jo eteenpäin, homma on yhtä jankkaamista. Minä olen oikeassa, ei kun minä, eipäs kun minä! Onko elämän sisältö siinä, että täällä väittelette kumpi on oikeassa??? Alkaa jo kiinnostaa että oletteko aikuisia ihmisiä vai keskenkasvuisia teinejä??? Tasosta päätellen voisi luulla, että ette ole edes teini-iässä!!!


      • Varkkila
        ZZZZZZZZZZZZZZZZZ kirjoitti:

        Koittakaa nyt mennä jo eteenpäin, homma on yhtä jankkaamista. Minä olen oikeassa, ei kun minä, eipäs kun minä! Onko elämän sisältö siinä, että täällä väittelette kumpi on oikeassa??? Alkaa jo kiinnostaa että oletteko aikuisia ihmisiä vai keskenkasvuisia teinejä??? Tasosta päätellen voisi luulla, että ette ole edes teini-iässä!!!

        Ei siitä ole mitään epäilystä edes lukijoilla, kumpi on oikeassa. Ihmettelen tuollaista sanavalintaa totaalisesti...Truunolla on unelmia, jotka ei toteudu. Meikäläisen teksti on oikeassa. Siinä se menee lyhyellä oppimäärällä sinullekkin, niin ei tarvitse sinun enää koskaan jankuttaa selvää asiaa :)


      • Pärevalakee
        Varkkila kirjoitti:

        Ei siitä ole mitään epäilystä edes lukijoilla, kumpi on oikeassa. Ihmettelen tuollaista sanavalintaa totaalisesti...Truunolla on unelmia, jotka ei toteudu. Meikäläisen teksti on oikeassa. Siinä se menee lyhyellä oppimäärällä sinullekkin, niin ei tarvitse sinun enää koskaan jankuttaa selvää asiaa :)

        Voe voe vielä uuvestaan teitä pojat!


      • Varkkila
        Pärevalakee kirjoitti:

        Voe voe vielä uuvestaan teitä pojat!

        Siellä se tekosavolainen voevottelee...Opettele ensin kunnolla murre ja tule sitten juttelemaan...Huahahahahaaaaa :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2342
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      140
      1507
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      155
      1214
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      937
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe