Olen ajatellut että lähtisi käymään esim. 2-4 päiväksi esim. Barcelonassa, Lissabonissa, Ateenassa, Prahassa, Roomassa tai Pariisissa. En tiedä onko järkeä mennä mihinkään noihin paikkoihin tähän aikaan vuodesta.
Jos olette käynyt talvella lomalla jossain Keski-Euroopassa niin kertokaa kokemuksia. Ehkä pitää odottaa sinne toukokuuhun ja mennä vaan sinne Kreikan saaristoon...
Keski- tai Etelä-Eurooppaan helmikuussa
2
1156
Vastaukset
Jokaisen matkalle aikovan on ensi syytä miettiä - vaikka panna ihan paperille - mitä matkalta haluaa. Helmikuu on sydäntalvea kaikkialla Euroopassa. Sää eteläisessä Euroopassa voi pohjoisessa Euroopassa asuvan mielesta olla talvellakin - hyvällä onnella - kaunista, mutta viisainta on varautua pahimpaan eli lumimrskyyn tai rankkasateeseen. Jos riskin sää suhteen ottaa, niin silloin ei ole syytä valittaa jälkeen päin. Kaikissa mainituissa kaupungeissa on runsaasti nähtävää sisätiloissa.
Matka Kreikan saaristoon painii omassa sarjassaan.- Ervo A
Olemme jo viitisentoista vuotta viettäneet tammi-helmivaihteessa pitkän hääpäiväviikonlopun Keski-Euroopassa, Prahassa, Budapestissa, Berliinissä, Bratislavassa, Wienissä, Varsovassa, Ljubljanassa, Krakovassa.......turisteja on vähän, konserttitarjonta parhaimmillaan, joskus jo kevät idullaan ja jos sää äityy huonoksi niin glögiä osataan tehdä lähes kaikkialla, sitä lumisadetta Prahan vanhalla torilla ei unohda koskaan........arvatkaa mihin olemme muutaman viikon päästä lähdössä - jälleen uusi kaupunki, niin ja onhan meillä se syy matkustaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683179
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753067Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682932On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662611Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442122- 601677
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181649Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251647- 351635
- 591566