Toivoisin saavani tietoa eri kylpylöistä kävijöiden oman kokemuksen pohjalta. Mitä suosittelisitte ja miksi? Suunnittelen kesällä viettäväni viikon Pärnussa nauttien kylpylähoidoista ja kaupungin nähtävyyksistä. Tarkoituksena myös pyöräillä lähiympäristössä.
Olen asiallisista neuvoista kiitollinen.
Kylpylä
2
448
Vastaukset
- Pärnun ystävä
Niin me olemme erilaisia, että minua ei sais Tervikseen millään, enkä ole Sõpruksenkaan ystävä.
Minä suosittelisin Estonian puistotaloa tai valkoista taloa. Puistotalossa todella hieno sauna- ja allasosasto.- kesaska
Puistotalo on sympaattinen ja allasosasto on kiva. Hierojalla olen käynyt myös siellä ja tyytyväinen siihen. En osaa sanoa miten toimii Puistotalossa ns.kylpyläloma, jossa tiettty määrä tiettyjä hoitoja. Me olemme olleet hotellilomalla ja sitten varanneet perillä esim. hierojan.Ranta on lähellä eikä kaupungillekaan pitkä matka eli sijainti on aika loistava.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017423
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?794964- 794839
- 1324248
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan93028- 522669
- 402561
- 482219
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102201Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211830