Jantra hotelli ja hintataso

sunnybunny

Onko joku yöpynyt Jantra hotellissa? millainen oli?
kannattaako rahat vaihtaa missä? saako niitä edes suomessa pankissa vaihdettua?
Millainen hintataso on? vaatteet? kengät? onko lainkaan laadukkaita?

Jos joku haluaa kertoa jotain mikä voisi olla hyödyksi siitä vaan!
olen lähdössä Finmatkojen reissulle 30.5.
Onkohan silloin minkälainen meno???

kiitos jos joku ehtisi vastata:)

7

814

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ensi kesänä taas!

      Hotelli on vaatimaton, mutta henkilökunta on ystävällistä.Paikassa 80% on 18-25 vuotiaita skandinaavi nuoria joten meno on sen mukainen eli jos olet yli 30-vuotias niin saatat tuntea itsesi "vanhaksi". Hotellilla on oma rahan vaihtopiste forex jossa kurssi suurinpiirtein sama kun suositussa crow-vaihtopisteissä.Hotellilla on myös minimarket jonka hinnat samat kun muuallakin joten ei tarvitse lähteä merta edemmäs kalaan.Hotellin allasbaarissa oli ainakin viime kesänä puolen litran olut 3 levaa eli .1.5€,vodka ja tequila 2 levaa eli 1 euron hinnat samaa tasoa yökerhoissakin joista sunny on kuuluisa.Hotellin baarista lähtee muutaman kerran viikossa baarikiertue jonne pitää ostaa erikseen liput, myyjät huomaat keltaisista tai sinisistä kaulanauhoista.Mutta ehdottomasti suosittelen jos ei hirveää laatua huoneitten suhteen vaadi ja arvostaa ystävällistä palvelua.Huoneissa on jääkaappi ja telkkari.Allasbaarista tuleva musiikki kuuluu osaan huoneista joten korvatulpat kannattaa varata matkaan jos on herkkä uninen.

      • wesada

        rahaa voi vaihtaa suomessa forexilla mutta paremman kurssin saat kun vaihdat vasta sunny beachilla.Pystyt sitä mukaan vaihtamaan mitä kuluu...


      • sunnybynny
        wesada kirjoitti:

        rahaa voi vaihtaa suomessa forexilla mutta paremman kurssin saat kun vaihdat vasta sunny beachilla.Pystyt sitä mukaan vaihtamaan mitä kuluu...

        käykö muuten finnmatkojen oppaat kyseisessä Jantra hotellissa kierroksilla?


      • ensi kesänä taas!
        sunnybynny kirjoitti:

        käykö muuten finnmatkojen oppaat kyseisessä Jantra hotellissa kierroksilla?

        En ole aivan varma, mutta finnmatkojen toimisto on 5 min. kävely matkan päässä. Sieltä voi sitten tilailla retkiä ja ainahan opas tulee jos on hätätapaus. Päivystys on 24h.


    • sunnybunny

      Onko muuten kyseisessä hotellissa tallelokero? huoneessa vai vastaanotossa ja mitä maksaa???

    • reissaaja 2011

      On tallekelokero, mutta respassa. Muistaakseni viikko oli 20e

      Mahtava paikka, mennään sinne 5 kertaa ja toinen kerta Jantrassa. Ihan siisti hotelli:)

      • rebeli

        Itsekki ollu Jantrassa kerran.. Kaikinpuolin hyvä hotelli oli. Aamupala oli yks parhainpia mitä reissuissa olen syönyt. Ainut negatiivinen asia oli se allasbaari silloin kun yritti selvinpäin nukahtaa. Bassot hakkas aamuun saakka täysillä niin se hieman häiritsi nukkumista. Mutta siihenki löytyy "lääkkeet" allasbaarista niin ei sit bassot häiritse yhtään ;)
        Elokuussa SB:lle uudestaan mutta tälläkertaa eri hotelli mutta toki Jantraakin voisin uudestaan mennä :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 109
      2118
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1986
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1915
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe