olen ihmetellyt motskuni alle ilmaantuvaa kirkkaan keltaista nestettä. näin on tapahtunut, kun ilmat ovat lämmenneet. lumeen on tullut noin 10cm x 10cm läiskä auton keskiosaan. siis ei moottorin alle. kaikki tarkistettu, mutta ei vuotoja. jä tuo läimiskä ilmaantunut, kun ilma mennyt plussan puolelle. näin myös viime talvena. ????
keltainen neste
000000098
5
2055
Vastaukset
- mbe320cdi
Katsele vähän ketä kuskailet. Jos vaikka daamin tena falskaa
- säikäytti
umpihangen jälkeen luulin että pensa vuotaa, mut tais olla lunta joka suli keskipöntön paaltä?
- Focus05
Tuolla on selitetty. se on kemiallinen reaktio. sinkki-tiesuola-ruosteinen pakoputki =keltaisia kiteitä
http://www.theglobeandmail.com/globe-drive/car-tips/maintenance-and-repairs/an-explanation-for-the-yellow-snow-under-your-car/article1886793/ - kklö-
jäähdytinneste vaalean vihreää, lumen kanssa voi muuttua keltaiseksi
- kökkelökee
Onko sinun katalysaattorissasi vesijäähdytys, vai mistä neste auton keskivaiheille?!?!?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1049314
- 474509
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021966Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421841- 241600
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131341Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,371270Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54907Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31892Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30883