olen ihmetellyt motskuni alle ilmaantuvaa kirkkaan keltaista nestettä. näin on tapahtunut, kun ilmat ovat lämmenneet. lumeen on tullut noin 10cm x 10cm läiskä auton keskiosaan. siis ei moottorin alle. kaikki tarkistettu, mutta ei vuotoja. jä tuo läimiskä ilmaantunut, kun ilma mennyt plussan puolelle. näin myös viime talvena. ????
keltainen neste
000000098
5
2120
Vastaukset
- mbe320cdi
Katsele vähän ketä kuskailet. Jos vaikka daamin tena falskaa
- säikäytti
umpihangen jälkeen luulin että pensa vuotaa, mut tais olla lunta joka suli keskipöntön paaltä?
- Focus05
Tuolla on selitetty. se on kemiallinen reaktio. sinkki-tiesuola-ruosteinen pakoputki =keltaisia kiteitä
http://www.theglobeandmail.com/globe-drive/car-tips/maintenance-and-repairs/an-explanation-for-the-yellow-snow-under-your-car/article1886793/ - kklö-
jäähdytinneste vaalean vihreää, lumen kanssa voi muuttua keltaiseksi
- kökkelökee
Onko sinun katalysaattorissasi vesijäähdytys, vai mistä neste auton keskivaiheille?!?!?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741