Seinäjoen uusi koirspuisto?

Haluaa jo koirapuist

Lehdestä syksyllä luin että ennen joulua pitäisi uusi koirapuisto valmistua, mutta eipä ole taidettu edes aloittaa. Tietääkö joku asiasta jotain?

11

365

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ?????

      mihin päin seinäjokea tällätistä ollaan lupailtu?

      • 45tyh4t

        Sahalammen joen toiselle puolelle.


    • sfsdf

      Toivottavasti tulee ja mieluiten saisi olla huomattavasti enemmän pinta-alaa kuin noissa nurmon keskustan ja hyllykallion koirapuistoissa.

    • sadies3

      Ja asumme ihan siinä lähellä että voisi ihan tavallisella lenkilläkin sielä pistäytyä. Harmittaa jos ne ei meinaa sitä rakentaa ollenkaan.
      Syksystä asti ollaan odotettu. Sen kuulemma piti valmistua marraskuun lopussa?
      Kiva ku lupailee tollasia.

    • 876546789

      odotan edelleen sitä puistoa. Onko kellään siitä tietoa?

    • hauvafani

      Näyttäisi siihen koirapuisto kohoavan, osa aidoista vielä puuttuu.

    • jaoooaaa

      onko jo valmis? onko pienten ja isojen puoli erikseen?

    • puistoileva

      on valmis, pienten ja isojen puolet erikseen. Näin kuulleena

    • Lisää vaan puistoja!

      Olen kyllä aika pettynyt. Ihan liian pieni, varsinkin pienten puoli. Ja muutenkin aika tylsä. Vanhat puistot ovat parempia, koska niissä on esim. puita ja erilaista maastoa, jossa juoksentelu kehittää koiraa paremmin. Mutta hyvä että saivat sen kuitenkin aikaiseksi :)

    • sadies3

      Olen kyllä itse käynyt tässä puistossa usein, ja pitää kyllä sanoa että on todella pieni. Varsinkin pienten puoli on todella alimitoitettu!
      Kuitenkin hyvällä paikalla ja ihan lenkillä on kiva kävellä ohi ja katsoa jos sielä olisi samankokoisia kavereita meidän neidille :)

    • huhhuh12

      Kiva paikka. Koirien kanssa ei mitään kummempia ongelmia ole siellä ollut, tänään oli kyllä semmoinen itseoppinut koirapsykologi paikalla että huh huh. Hermot meni ja piti paikalta poistua. Tarkoitushan on mennä sinne koiran vuoksi että saa tutustua toisiin koiriin, eikä arvostelemaan ja "neuvomaan". Jos toiste tätä suurehkoa naishenkilöä siellä näen ni enpä jää kuuntelemaan. kiitti ja kuitti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      936
    2. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      48
      821
    3. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      721
    4. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      76
      717
    5. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      46
      709
    6. Emme näe enää koskaan

      Näin ainakin uskon. Mutta ei hätää, et menetä yhtään mitään minussa. Sen kai jo tiesitkin. Hyvää vappua ja kesää. Toivon
      Ikävä
      34
      677
    7. Mitäs meinaatte vappuna

      ikävöivät ihmiset?
      Ikävä
      107
      673
    8. Vornanen alkaa olla kusessa

      Kaikki vanhat synnit on kaiveltu esiin ja niitä tosiaan näyttää olevan. Poliisin asussa esiintyminen vaaliteltalla, työt
      Joensuu
      82
      662
    9. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      653
    10. Pistetään panokset

      Vielä korkeammalle! Eli mitäs numeroa kaipaat? Kaikki mukaan! Itse kaipaan 5
      Ikävä
      35
      600
    Aihe