Seinäjoen uusi koirspuisto?

Haluaa jo koirapuist

Lehdestä syksyllä luin että ennen joulua pitäisi uusi koirapuisto valmistua, mutta eipä ole taidettu edes aloittaa. Tietääkö joku asiasta jotain?

11

419

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ?????

mihin päin seinäjokea tällätistä ollaan lupailtu?

• 45tyh4t

Sahalammen joen toiselle puolelle.

• sfsdf

Toivottavasti tulee ja mieluiten saisi olla huomattavasti enemmän pinta-alaa kuin noissa nurmon keskustan ja hyllykallion koirapuistoissa.

• sadies3

Ja asumme ihan siinä lähellä että voisi ihan tavallisella lenkilläkin sielä pistäytyä. Harmittaa jos ne ei meinaa sitä rakentaa ollenkaan.
      Syksystä asti ollaan odotettu. Sen kuulemma piti valmistua marraskuun lopussa?
      Kiva ku lupailee tollasia.

• 876546789

odotan edelleen sitä puistoa. Onko kellään siitä tietoa?

• hauvafani

Näyttäisi siihen koirapuisto kohoavan, osa aidoista vielä puuttuu.

• jaoooaaa

onko jo valmis? onko pienten ja isojen puoli erikseen?

• puistoileva

on valmis, pienten ja isojen puolet erikseen. Näin kuulleena

• Lisää vaan puistoja!

Olen kyllä aika pettynyt. Ihan liian pieni, varsinkin pienten puoli. Ja muutenkin aika tylsä. Vanhat puistot ovat parempia, koska niissä on esim. puita ja erilaista maastoa, jossa juoksentelu kehittää koiraa paremmin. Mutta hyvä että saivat sen kuitenkin aikaiseksi :)

• sadies3

Olen kyllä itse käynyt tässä puistossa usein, ja pitää kyllä sanoa että on todella pieni. Varsinkin pienten puoli on todella alimitoitettu!
      Kuitenkin hyvällä paikalla ja ihan lenkillä on kiva kävellä ohi ja katsoa jos sielä olisi samankokoisia kavereita meidän neidille :)

• huhhuh12

Kiva paikka. Koirien kanssa ei mitään kummempia ongelmia ole siellä ollut, tänään oli kyllä semmoinen itseoppinut koirapsykologi paikalla että huh huh. Hermot meni ja piti paikalta poistua. Tarkoitushan on mennä sinne koiran vuoksi että saa tutustua toisiin koiriin, eikä arvostelemaan ja "neuvomaan". Jos toiste tätä suurehkoa naishenkilöä siellä näen ni enpä jää kuuntelemaan. kiitti ja kuitti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1700
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1336
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1285
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      840
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe