Iltojen lämpötila ja auton vuokraus

hyrhyr

Missä asteissa PDC:ssa pyöritään illalla? Oppaiden mukaan voi olla viileää, mutta jostain olen taas kuullut, että t-paidalla tarkenee. Eli pitääkö ottaa useampi pitähihainen/neule mukaan?

Onko kokemuksia auton vuokrauksesta esim. yhdeksi päiväksi? Mitään ongelmia?

5

675

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei kestä

      ole aina samat lämpötilat. Tällä maapallolla on talvi ja kesä ajat ja myös tuolla....siis viileämpää ja sateista riippuen milloin siellä on....ymmärsitkö? Miksi niitä pitkähihaisia pitää ottaa usemapia? Yksi kyllä rittää...
      Kyllä auton voi vuokrata vaikka tunniksi...yleensä vrk on lyhin mutta....

      • matkailija000

        Mua kiinnostais kanssa tää helmikuun lämpötilat. Kovasti matkafirmojen sivuilla hehkutetaan hyvää säätä ja aurinkoa. Nyt kuitenkin oon lueskellu sää tietoja ja näyttäs vettä tulevan niskaan koko ajan ja olevan pilvistä.
        Mutta niinhän ne sanoo että Meksiko on hyyvä paikka suomalaisille. On samanmoiset ilmat kun suomessä kesällä.
        Ehkä siitä ois pitäny ymmrätää.
        Eikös sitten malarian ja dengue kuumeen riskikin ole suurempi kun tuota vettä tulee ja on pilvistä.
        Vaikkei nyt sadekausi olekkaan.


      • jaakkopetteri saads
        matkailija000 kirjoitti:

        Mua kiinnostais kanssa tää helmikuun lämpötilat. Kovasti matkafirmojen sivuilla hehkutetaan hyvää säätä ja aurinkoa. Nyt kuitenkin oon lueskellu sää tietoja ja näyttäs vettä tulevan niskaan koko ajan ja olevan pilvistä.
        Mutta niinhän ne sanoo että Meksiko on hyyvä paikka suomalaisille. On samanmoiset ilmat kun suomessä kesällä.
        Ehkä siitä ois pitäny ymmrätää.
        Eikös sitten malarian ja dengue kuumeen riskikin ole suurempi kun tuota vettä tulee ja on pilvistä.
        Vaikkei nyt sadekausi olekkaan.

        Tulimme playa del carmenista 2 viikkoa sitten kelit olivat erinomaiset ja sääennustuksia ei kannata uskoa sillä ne ennustavat vähän mitä sun sattuu sinne. lämmintä oli ja kärventyneenä tulin takaisin. iltoja oli viileitä kuin myös lämpimiä mutta itse tarkenin joka ilta oikein hyvin t paidalla


    • pdccc

      Illalla Playassa pärjäsi hyvin t-paidalla.. Tulin itse juuri takaisin, viimeinen viikko tosiaan oli suht pilvistä ja sateistakin. Parina päivänä aurinkoa.. Lämmin oli kuitenkin, ja tämä on siis epätavallista, sateet johtuivat Nykin lumimyrskystä, ne säät vaikuttavat myös Meksikoon.
      Kyllä se yksi pitkähihainen jonka otat koneeseen, riittää!
      Autoa vuokratessa ajokortti ja luottokortti mukaan.. Voi itse miettiä kannattaako,busseilla liikkuminen helpompaa, verkostot laajat ja ennenkaikkea halpaa!
      Mukavaa matkaa.

    • Villapusero

      Viime vuonna tähän aikaan Playa del Carmenissa oli viileää aamulla ja illalla. Oli harvinaisen kylmää koko ajan, pitkähihaista piti olla päällä päivälläkin. Mutta tänä vuonna sää on sitten kai sellainen kuin matkaesitteissä luvataan. Mutta ottakaa silti sitä pitkähihaista mukaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1807
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1667
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1303
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1131
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      789
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      775
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      757
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      725
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      702
    Aihe