Näin viime yönä unta: "Olin jossain pääkaupunkiseudulla alueella, jossa oli otettu hiekkaa ja oli jyrkkiä mäkiä. Kaikki oli rauhallista ja yksi poika kysyi, mitä siellä teen ja saako hän ottaa kuvan. Hän lähti hakemaan kameraa. Yht' äkkiä maan hiekan alta nousi jättimäinen mutta ketterä panssarivaunu telaketjuineen ja piippuineen ja se oli maastonvärinen ja se pyöri ketterästi ikäänkuin etsien minua. Pakenin välittömästi jyrkänteen reunalle olevaan onkaloon, joka oli pieni syvennys siinä. Panssarivaunu ei voinut mennä ihan jyrkänteen reunalle putomatta itse alas. Olin siis turvassa siellä ja ihan liikumaton kuin kettu kolossaan. Sitten panssarivaunu hurjasti pyöri ja harjoitteli ilmeisesti scud-ohjusten alasampumista. Siihen heräsin. Olen tainnut liikaa katsoa JIM TV:n Tulevaisuuden ase-ohjelmia. Hyvää päivänjatkoa.
Uni panssarivaunutykistä
Virtuaaliharjoitusta
1
327
Vastaukset
- .Salomon
Olimme keimolan maastossa, koska näin ihan saman vaunun. Vaunu oli todella ketterä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.958816- 1743822
- 533319
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2582631- 492237
- 422055
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?302044- 481932
- 191803
- 601788