Näin viime yönä unta: "Olin jossain pääkaupunkiseudulla alueella, jossa oli otettu hiekkaa ja oli jyrkkiä mäkiä. Kaikki oli rauhallista ja yksi poika kysyi, mitä siellä teen ja saako hän ottaa kuvan. Hän lähti hakemaan kameraa. Yht' äkkiä maan hiekan alta nousi jättimäinen mutta ketterä panssarivaunu telaketjuineen ja piippuineen ja se oli maastonvärinen ja se pyöri ketterästi ikäänkuin etsien minua. Pakenin välittömästi jyrkänteen reunalle olevaan onkaloon, joka oli pieni syvennys siinä. Panssarivaunu ei voinut mennä ihan jyrkänteen reunalle putomatta itse alas. Olin siis turvassa siellä ja ihan liikumaton kuin kettu kolossaan. Sitten panssarivaunu hurjasti pyöri ja harjoitteli ilmeisesti scud-ohjusten alasampumista. Siihen heräsin. Olen tainnut liikaa katsoa JIM TV:n Tulevaisuuden ase-ohjelmia. Hyvää päivänjatkoa.
Uni panssarivaunutykistä
Virtuaaliharjoitusta
1
362
Vastaukset
- .Salomon
Olimme keimolan maastossa, koska näin ihan saman vaunun. Vaunu oli todella ketterä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892548Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2011622- 1161560
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411441Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641182Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻73963- 56949
- 45837
- 63829
- 61815