Vähän mallia ausseista

öhöhöh..

8

1004

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei 6 tuuman paska ma

hyvä idea vaan ei ehkä meidän teille sovi, etenkään talvisin...

• 19-345

nnstuishan tuo quattrona.

• leipuri hiiva

Täällä sovjet Suomessa liikenneviranomaiset kiipeis perseedeltä puuhun ja repisi siellä pelihousunsa, jos näkisivät vastaavia kulkuneuvoja.

• kapitalishti-ishäntä

jos pääsisit tollasella ajaa?

• vanajascania

B-juna, jota he kutsuvat nimellä B-double ei juuri poikkea meikäläisistä mitoista; kok. pituus 26m ja kok. paino 62.500kg ja täällä 25,25m/60t 3t. Akselimassat näyttävät olevan pienemmät, esim. trippeli 20t, tandem 16.5t.
      Kovin suuria mäkiä ei taida olla, kun vain yhdessä 140t road train Volvossa (tankkeri) näkyi napatandem (page 3) ja hieman pidemmässä kuvatekstissä Freighlinerissa oli 16 litran/600hv Cat -moottorin jatkona tekstin mukaan 18 vaihteinen Eaton Fuller, eli todennäköisesti Road Ranger, jonka vahvempi vaihtoehto kestää 3050Nm, (Sisu käytti jostain syystä vain 2800Nm sietävää versiota 18 litraisessa Catissa, moottorista olisi saanut ulos jopa 3200Nm).
      Australiassa ja Uudessa Seelannissa myytävät autot kasataan Australiassa ja jos vaaditaan akseleita, joiden tulee kestää kunnon painoja, silloin tandem- ja trippelivetoiset akselit valmistaa Sisu Axles Inc. Hämeenlinnassa.

• vanajascania

Jäi Rahtilinjurista kirjain pois; t

• ei n.m.

Kyllähän nuo pitempiä on kuin 26m.

• eneksi, jos haluat k

mietinkin että kui suatanasti pitää olla voimaa kun jotai maa ainestaki on 7-8 vaunussa. Tietty jos on tasa maata mut ei se iha helpolla lähe tasasellakaan hiekkalta. luulis meinaan tuntuvan jos tehot jää tohon 700 paikkeille mikä euroopassakin on suurimpia

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      89
      3544
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      25
      3093
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      56
      3034
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      61
      2855
    5. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      54
      2687
    6. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      59
      2663
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      60
      2413
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2271
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2128
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2122
    Aihe