Mercure Samui Buri Resort

Mae nam

Kokemuksia ko.hotellista tältä talvelta? Erityisesti kiinnostaa bungalowissa asuneiden mietteet - onko hintansa arvoinen?

2

373

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aurinkoa rakastava

      Moikka!

      Olimme ko.hotellissa jolukuun ja tammikuun tienoilla. Meillä oli Pool Acces room, johon olimme tyytyväisiä. Huoneistosta pääsi suoraan pitkään uima-altaaseen, jossa oli mukava polskia esim. illalla myöhään. Olin itse myös kiinnostunut noista Villoista, mutta järjen ääni onneksi voitti. En nähnyt villoja sisältä, mutta altaat olivat surkean pieniä. En nähnyt kenenkään asukin niitä käyttävän. Villat ovat lähellä isoja yleisiä altaita ja meren rantaa, joten villojen altaat näyttivät l'hinnä jalkoje kastelualtailta. Tietenkin, jos hinnalla ei ole väliä, niin onhan oma villa aina mukava. Pool Acces roomissa oli oma terassi, josta meni uimaportaat altaaseen.
      Mitä tuohon sijaintiin tulee, niin meidän mielestä Mercure sijaitsi liian etäällä kaikesta muusta. Maenamin alue ei ole todellakaan mitään paratiiisia, vaikka sellaisen käsityksen sain monesta lukemastani. Meidän silmissä näkyi kurjuutta ja likaisia kadunvarsia. Kehätie, joka kulkee Samuin ympäri, oli todella vilkasliikenteinen ja pakokaasua oli runasaasti ilmassa. Aina kun lähti hotellialueelta jonnekin esim. Chawengille, Lamaille , Big Budhalle, Bo Phutiin Fisherman Villageen jne. joutui menemään kehätietä pitkin. Matkan teko oli melko hidasta ja hintaakin kertyi, koska meitä oli neljä matkustajaa. Maenamissa ei ollut juuri mitään ostettavaa (apteekkeja lukuunottamatta) ja ruokapaikatkaan eivät olleet järin houkuttelevan näköisiä. Mercuren vieressä oli pari hyvää ruokapaikkaa (Harrys ja joku "Huut"). Mercuren rannassa ei ole mitään snorklattavaa, niinkuin ei ole muuallakaan samuin rannoista. Mercuren rantaa pidettiin siistinä, mutta naapuri tontilla oli "hylätty" hotelli, joten sen ranta oli siivottomassa kunnossa. Vedessä lillui paljon lasipulloja ja kaikenlaista roskaa. Myös viereinen Bo Phutin ranta oli törkyinen. Emme ole missään muualla Thaimaassa törmänneet näin roskaisiin rantoihin. Olimme Samuin jälkeen Koh Taolla, jota voikin sitten jo kutsua paratiisiksi. Jos menisin uudestaan Samuille, (mitä ei varmaankaan enään tapahdu), ottaisin hotellin pohjois Chavengilta. Mutta jos aikoo ja haluaa viettää lomaansa pääasiassa hotellilla, on Mercure viihtyisä ja siisti hotelli.

    • Mercuresta

      Me olimme tyytyväisiä Mercureen. Halusimme viettää loman rauhallisella alueella, kun meillä on pieniä lapsia. Chawengin ja Bo Phutin ihmisvilinään ja ostoksille pääsi näppästi taksilla eikä hinta mielestäni ollut paha (300- 400 bath/suunta). Hotellista oli lisäksi ilmainen kuljetus Fisherman Villageen ja Chawengille kerran päivässä.

      Mercuren lähellä on Maenamin satama, josta pääsee helposti katamaraanilla esim. Koh Phanganille ja Koh Taolle.

      Meillä oli Pool Villa. Huoneisto oli ihan perussiisti (pieni "eteinen", iso makuuhuone kahdella parisängyllä, iso kylpyhuone poreammeella). Oma uima-allas oli pieni ja lapset uivat siellä muutaman kerran illalla, kun ei enää jaksettu lähteä isolle altaalle/rannalle.

      Hotellin ravintolassa oli hyvä ruoka ja ihan kohtainen se oli myös hotellin lähistöllä olevissa ravintoloissa. Bo Phutissa oli parempi ravintolatarjonta ja sinnekin ajeli kohtuu nopeasti taksilla.

      Lähin minimarket oli 400-500 metrin päässä ja hiukan isompi/parempi vajaan kilometrin päässä. Big C ja Tesco tavaratalot olivat kehätien varrella taksimatkan päässä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2663
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2440
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2081
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1737
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1429
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe