Kyssäri voitollisille pelureille

rtyr6yr

Jos pelaat kymmenen päivää putkeen,niin monenako päivänä keskimäärin jäät voitolle ja monenako tappiolle?

Itellä peli pyöriny jonkun viikon plusmiinus nollaa ja ehkä 65% on voitollisia päiviä.

13

654

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • outooooo

      Mutta ihanko oikeasti sulla on noin päin tuo voitollisten päivien prosentti,kun itselläni menee niin,että alku taletuksen jälkeen viimeksi ray:llä on siis todella hyviä päiviä noin viikko jolloin kassani n.5 kertaistuu sen jälkeen oli n.4 semmoista,että voittaa ei voinut ja kaikki all in tilanteet hävisin korkeentaan sain blindit silloin tällöin.Pudotin tasoakin,mutta kaikki meni viimein.Tuntuu vaan uskomattomalta,että jollain tuo suhde on noin päin.Ja muuttuuko sinulla jokin,niin että huomaisit sen,itse nimittäin kyllä huomasin kun tappioputki alkoi kun kaikki alkoi mennä vituiksi,en tarkoita sitä,että häviät sen kyllä huomaa,mutta esim. sulla on AA niin silloin alkoi tulla agressioita jollain 66 parilla,vaikka olisit 3 betannut ässilläsi jonkun korotuksen jälkeen,ja sitten setti kutosille.

      • outooooo

        4 viikkoa tappioo


      • jos meinaa pelata
        outooooo kirjoitti:

        4 viikkoa tappioo

        Kassan 5-kertaistaminen viikossa kertoo, että rolli on liian pieni. Itse pelaan voitollista, enkä KOSKAAN 5-kertaista rollia viikossa (siis käteispöydissä)...laskes nyt itsekin kuinka paljon pitää voittaa, jotta oikeankokoisen rollin 5-kertaistat...

        Pelaat liian isoissa pöydissä ja itket täällä. No se tason tiputtaminen oli oikea päätös. Itse sain tänään mm. turpiin AA vastaan 72 ja siinäkin meni sisäänosto (siis tämä on totta, tosin kaveri katto kaikki ja veti nolliin hetken päästä)...lopulta kuitenkin jäin reilusti voitolle.

        Oppirahani olen maksanut, että voitolliseksi olen päässyt.

        Sitten se varoituksen sana...jos ei osaa pelata, häviää isonkin kassan sujuvasti...sitten pitää vain katsoa peiliin...


      • rtyhutyh

        Kyllä mullakin noita tappiopäiviä on tullu peräkkäin,mutta useammin olen jäänyt voitolle.Tosin nakutan limiittiä,joten bad beatit ei sulata kassaa pahasti.

        Hetkittäin tulee käsiä floppiin todella kovilla outeilla ja hyvillä poteilla,mutta ei vaan osu.Paljon on noita löysiä ohivetäjiä tullu kohalle.


    • sadfsfadfasd

      Ei ole mitään järkeä laskea voitollisia päiviä, voittoputkia tms. Aino luku jolla on merkitystä on BB/100.

      • PLoo

        Kuten tapoihin kuuluu: 1


      • statsiton

        ""Ei ole mitään järkeä laskea voitollisia päiviä, voittoputkia tms. Aino luku jolla on merkitystä on BB/100.""

        Selitätkö hiukan miten tämä homma toimii?

        Mitä tuo statsi laskee ja miten se muodostuu? Mitä se tarkoittaa?


      • BB/100
        statsiton kirjoitti:

        ""Ei ole mitään järkeä laskea voitollisia päiviä, voittoputkia tms. Aino luku jolla on merkitystä on BB/100.""

        Selitätkö hiukan miten tämä homma toimii?

        Mitä tuo statsi laskee ja miten se muodostuu? Mitä se tarkoittaa?

        Jos olen ymmärtänyt oikein, niin poker trackerissa ja holdem managerissa on perusolettamuksena BB/100 winratena. Eli tarkoittaa Big Bets / 100 hands = 2 X big blindin suuruus. Jos siis winratesi (voittosi) on esim 5BB/100, se tarkoittaa sitä, että teet voittoa keskimäärin 5 Big Betsiä jokaista sataa kättä kohden (voitat siis 10 isoa blindia sataa kättä kohden).

        Mielestäni tämä on ainoa järkevä mittari "voittoputkille", koska sillähän ei ole loppupeleissä mitään väliä, jos voitat maanantaista perjantaihin ja häviät lauantaina ja sunnuntaina. Ei se vielä mitään kerro. Edellisen olettaman mukaan voit silti olla häviävä pelaaja, vaikka sinulla olisi kyseinen "voittoputki" viikossa viitenä päivänä, mutta otat pahasti pataan kahtena päivänä sen jälkeen. Ainoa arvo näillä voitollisten päivien, viikkojen ja kuukausien laskemisella on lähinnä psykologinen, muuhun niistä ei ole.


    • turnauskäteispeluri

      "Ei ole mitään järkeä laskea voitollisia päiviä, voittoputkia tms. Aino luku jolla on merkitystä on BB/100."

      Tuo riippuu lähinnä siitä paljonko pelaat ja pelaatko voitollisesti yms. Rush pokerilla saa hirveen määrän käsiä viikkoon, mut varianssi on isompaa koska BB/100 on pienempi. Mitä pienempi tää arvo on sitä isompia on swingit.

    • lollerzzz

      Varmaan aika lähelle 60% voitollisia päiviä, 40% tappiollisia. Aika hatusta heitetty arvio. En jaksa trackerista tarkistaa. Voitollisia kuukausia oli viime vuonna 9/12.

      • ongame peluri

        mulla oli viime vuonna voitollisia kuukausia 13/12

        rigged.


      • eienääkoskaan
        ongame peluri kirjoitti:

        mulla oli viime vuonna voitollisia kuukausia 13/12

        rigged.

        Aivan täyttä kusetusta kaikki nettipokeri saitit!!!!!!!


    • T

      2KK aikana 5 tappiopäivää, johtuu että pelaan tosi pientä peliä edgeeni nähden 16 tablaten (varianssi pienenee) ja n 8h päivä..

      20-500 päiviä n 45 loput 1-20

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      5022
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      16
      2332
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1857
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      42
      1553
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      3
      1185
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe