Hah hah. Jos tuo suuruudenhullu hanke joskus toteutuu, niin todella toivon, että sen suunnitteluun eikä valmistukseen osallistu yksikään suomalainen ihminen. Näen jo sieluni silmin ne käytävillä lojuvat sadat ämpärit joihin vuotavat rakenteet tiputtavat vetensä. Näen myös hypridiseksuaalit "seli seli" arkkitehdit ja rakentajat jotka löytävät vuotamisen syyn maapallon keskilämpötilan kohoamisesta ja planeettojen keskinäisistä suhteista mutta ei tietenkään itsestään. Kyllä kusipäisyys maksaa mutta väliäkö tuolla kun varma rahoittaja on tiedossa,, eli veronmaksajat.
Guggenheim taidemuseo
Kansalainen no:62367
3
445
Vastaukset
- Irak 44
Emme tarvitse Suomeen Guggenheim museota,koska se on yleistynyt liiasti.Tarvitsee vain matkustaa Israeliin
ihailemaan monimuotisia,arkkitehtoonisia muotoja,joita löytyy etenkin Länsirannan ja Gazan alueelta.
Itse taideteokset asuvat muurien takana,jossa taistelevat jokapäiväisestä elannosta. - 19
Kiasmassa ainakin siirreltiin niitä ämpäreitä ja se ei ole suomalisten suunnittelema.
- ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Mutta se on suomalaisten "ammattimiesten" rakentama. Rakentamisen aikainen työnvalvontakin on Suomalaista laatua. Että silleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup675710Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1344264Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.971886- 631435
- 2611137
- 471122
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E126979Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim45802Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31753Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39715