Hah hah. Jos tuo suuruudenhullu hanke joskus toteutuu, niin todella toivon, että sen suunnitteluun eikä valmistukseen osallistu yksikään suomalainen ihminen. Näen jo sieluni silmin ne käytävillä lojuvat sadat ämpärit joihin vuotavat rakenteet tiputtavat vetensä. Näen myös hypridiseksuaalit "seli seli" arkkitehdit ja rakentajat jotka löytävät vuotamisen syyn maapallon keskilämpötilan kohoamisesta ja planeettojen keskinäisistä suhteista mutta ei tietenkään itsestään. Kyllä kusipäisyys maksaa mutta väliäkö tuolla kun varma rahoittaja on tiedossa,, eli veronmaksajat.
Guggenheim taidemuseo
Kansalainen no:62367
3
462
Vastaukset
- Irak 44
Emme tarvitse Suomeen Guggenheim museota,koska se on yleistynyt liiasti.Tarvitsee vain matkustaa Israeliin
ihailemaan monimuotisia,arkkitehtoonisia muotoja,joita löytyy etenkin Länsirannan ja Gazan alueelta.
Itse taideteokset asuvat muurien takana,jossa taistelevat jokapäiväisestä elannosta. - 19
Kiasmassa ainakin siirreltiin niitä ämpäreitä ja se ei ole suomalisten suunnittelema.
- ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Mutta se on suomalaisten "ammattimiesten" rakentama. Rakentamisen aikainen työnvalvontakin on Suomalaista laatua. Että silleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?486078Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki653846Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t162947- 1902845
- 232423
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132389- 362389
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/192260- 1491438
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2991413