Moro. Itse siis olen nyt pitänyt vuoden välivuotta, ja haluaisin syksyllä aloittaa opinnot. Kysymys kuuluukin, että miten haen näihin jatko-opintoihin. Luultavasti kohteena ammattikoulu, mutta pystynkö välivuoden jälkeen hakemaan samassa yhteishaussa, jossa kaikki peruskoulujen ysitkin hakevat? En löytänyt googlettamalla mitään tietoa. Vai pitääkö jotain tehdä eri tavalla?
Välivuoden jälkeinen opintojen haku.
3
634
Vastaukset
- 3+8
http://www.koulutusnetti.fi/index.php?path=hakuajat_ammatilliset_lukiot hakuajat amikseen/lukioon. Voit hakea nettilomakkeella haun auettua www.haenyt.fi. Sivuilta löytyy myös paljon hyvää infoa ylipäätään hakemisesta kouluihin (amis, lukio, AMK, yliopisto jne).
- topicin aloittaja
Juuri tuota meinasin, että pystynkö normaalisti haenyt sivustolta hakemaan samoihin aikoihin peruskoulujen kanssa yhteishaussa. Asia onkin niinkuin oletin.
Osaako joku vielä vastata minulle, kun haenyt kysyy ainakin demossa "Saatko päättötodistuksen vuonna 2011" mitä tuohon kuuluu vastata kun sain päättiksen jo 2009? - Aoaoaoaoa
topicin aloittaja kirjoitti:
Juuri tuota meinasin, että pystynkö normaalisti haenyt sivustolta hakemaan samoihin aikoihin peruskoulujen kanssa yhteishaussa. Asia onkin niinkuin oletin.
Osaako joku vielä vastata minulle, kun haenyt kysyy ainakin demossa "Saatko päättötodistuksen vuonna 2011" mitä tuohon kuuluu vastata kun sain päättiksen jo 2009?Sillon vastaat siihen tietysti ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 835979
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj473995- 1313993
- 693733
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262958Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72527Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332249- 272234
- 2042131
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4471838