Mitä tehdään kun koira haluaa jatkuvasti karata. 6v seropi(labbis,collie,karhukoira,saksanseisoja,dalmatialainen) uros. Ei auta vaikka suljetaan karkumatkan jälkeen tarhaan ilman puhumista päiväksi. Yleensä tarhassa kun ei ole ketään kotona. Lenkit ja juoksuttaminen naapurin koiran kanssa ei auta. Naapurin koiran kanssa ovat siellä isommassa tarhassa. Omasta tarhasta näkyy koko pihapiiri. Suljetulla alueella toimii eli antaa kiinni.
Vastaukset 3
- Lue koirista.
"Ei auta vaikka suljetaan karkumatkan jälkeen tarhaan ilman puhumista päiväksi."
Koira ei ajattele kuten ihminen. Kun karkureissun päätteeksi viet ja suljet sen yksinään tarhaan, niin se ei pysty yhdistämään ko. rankaisua karkaamiseen. Koiran näkökulmasta sinä olet epätoivottu ja epämieluisa henkilö, joka kohtelet sitä väärin.
Lue koirakirjoja niin ehkä opit, että koira ei ajattele ihmisen tavoin.
Tottakai se haluaa paeta, kun se tekjetään tuollatavoin ja se ei voi käsittää miksi.
Koirassa on monta tekeväistä ja paljon liikuntaa ja aktivointia tarvitsevaa rotua. Harrastatteko siis sen kanssa ja saako se ritävästi liikuntaa? Taitaa olla erittäin turhautunut.Tää on ensimmäinen koira joka toimii näin. Koira saa kyllä liikuntaa tarpeeksi ja se karkaaminen tapahtuu myös silloin jos mahdollista. Olen käyttänyt linnustukseen koiraa ja siellä se saa varmasti liikuntaa ja edelleen ongelma jatkuu. Edeliset koirat ovat oppineet muutamasta kerrasta , kun karkaamisen jälkeen ovat joutuneet tarhaaan.
- lue koirista.
juntti99 kirjoitti:
Tää on ensimmäinen koira joka toimii näin. Koira saa kyllä liikuntaa tarpeeksi ja se karkaaminen tapahtuu myös silloin jos mahdollista. Olen käyttänyt linnustukseen koiraa ja siellä se saa varmasti liikuntaa ja edelleen ongelma jatkuu. Edeliset koirat ovat oppineet muutamasta kerrasta , kun karkaamisen jälkeen ovat joutuneet tarhaaan.
Maailman idioottimaisin veruke : edelliset koirat ovat oppineet kerrasta.
Tuskinpa. Varsinkaan tuolla tavalla. Koirat ovat yksilöitä, äly hoi! Ei ihmisetkään opi samoja asioita samalla tavalla, samalla nopeudella.
Koira ei voi hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 80993
- 73852
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut101576- 43575
- 45543
- 29523
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4516Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.164513Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136498Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61495