EAZYFUN? HUIJAUSTA!

snicket

Mulle tuli jouluaattona iloinen tekstiviestitervehdys, joka alkoikin oikein nätisti, "hyvää joulua!" Viesti jatkui, "numerollasi on nyt mahdollisuus voittaa uusi iPhone 4 .............." ja sitten oli ohjeet miten lähettää viesti. No, parin minuutin päästä tuli uusi viesti, jossa muistutettiin, että heiltä voi myös tilata soittoääniä jne.

Mä en TIETENKÄÄN vastannut ko. viesteihin, koska kerran _yritin lopettaa_ samanlaiset viestit lähettämällä tyylin "STOP" (miten ohjeissa nyt määrättiinkään), niin jokaiseen 'stoppiin' vastattiin aina uudella viestillä. Varmaan viisi kertaa stoppasin, ennen kuin lopetin. Parin viikon päästä laskussa sitten näkyi stoppailun hinta, 30 euroa about.

No, takaisin nykytilanteeseen, tänään tuli lasku, jossa oli, että olin lähettänyt kaksi palveluviestiä, 5e/kpl. Tietysti tuli vähän yllätyksenä, koska olin sivuuttanut jouluiset viestin olankohautuksella, koska vastaaminen niihin maksaa, ei niiden vastaanotto. Tosin ilmeisesti mä nyt sitten olen näihin vastannut, koska laskutettu on, ja erittelyssä on SELKEÄSTI, että mihin aikaan olen vastannut jne. HUH HUH! Niin varmaan!

Onneksi kyseessä on nyt vain kuitekin kymmenen euron lisälasku (ainakin tässä vaiheessa), mutta kuitenkin v*tuttaa suunnattomasti! Onko kenellekään muulle tuttu tapaus? Miten toimitte?
Viimeksi kun tälläinen tilanne sattui, otin yhteyttä Saunalahteen, mutta mitään ei kuulemma voitu tehdä, koska olin vastannut viesteihin. Mitähän tällä kertaa, kun EN ole, mutta lasku antaa ymmärtää muuta? Numeroani en ole koskaan minnekään erikoiseen paikkaan laittanut, koska olen kuitekin tosi kriittinen näiden kanssa.

8

591

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • urkki2m

Itellä samanlainen juttu ton palvelun kanssa. Tein IQ testin ja unohdin sulkea sen kun en tajunnut laskutuksen jatkuvat vaikka kuinka kauan. Pitää laittaa EF STOP ja EF PROFF viestit niin loppuu noi maksulliset viestit.

• TYHMÄ MAKSAA

Jep näyttää siltä että tuo palvelin laskuttaa vaikka poistain viestit, niin ainakin mule on käynyt!
        Soitin tänään operaattorille ja he lupasivat että laittavat palvelunumeroeston päälle jolloin pitäs tuo rahastus loppua.
        Itselläni menin halpaan n.2v. sitten osallistuin kilpailuun sieltä jäi numero ja laitoin ohjeen mukaiset lopetusviestit ja nyt ne taas tuli jostakin käyttöön vaikka en tietääkseni ole tilannut mitään palveluita. Taitaa olla että näille ei mahda mitään eli vahinko on jo tapahtunut kun huomaa, itsellä tuli lasku ja ihmettelin että ompas reilusti puheltu. En osannut noteerata että tuo on se sama jonka oon kerran lopettanut....Hohhoijjaa.
        Pystysköhän tekemään jotain reklamaatiota tai huijjaus ilmoitusta kun tuntuu olevan myös muita kusetettuja.

• Ryöstetty

Minulla on Prepaid liittymä ja numeroon tuli neljä viestiä peräperään ja jokaisesta napattiin 5 euroa kipale. Viesti sisälsi jonkun kilpailun osallistumiskoodin ja koodi oli sama kaikissa viesteissä. En ole osallistunut mihinkään eazyfun kampanjaan ennen tai jälkeen, enkä vastannut. Blockerasin vain numeron jälkeenpäin. Onneksi saldo loppui silloin kun viestejä tuli, tiedä miten paljon niitä olisi tullut!

• ärsyyntynyt

minulle tuli neljä viestiä eazyfunista, jotka tajusin vasta olevan maksullisia kun lasku tuli ja siinä 20euroa ylimäärästä...ja operaattorini saunalahti ei voi kuulemma tehdä asialle mitään, laitoin paalvelunumeroeston päälle että ei kyseisiä pitäisi pystyä enää tulemaan.... tosi inhottavaa kun joutuu maksamaan 20euroa aivan turhaan...koska en ole koskaan eazyfuniin laittanut minkään näköistä viestiä, mutta sieltä tuli minulle 4 viestiä.... inhottaa niin suunnattomasti...kyllä sille 20eurolle olisi ollut muutakin käyttöä!!!!!!

• robin hood

Mulle tuli kolmen kuukauden ajan 4 viestiä kuussa á 5€/kpl... yhteensä 60€ siis. Saunalahtea ei kiinnosta, asiakaspalvelu on paskaa. Väittivät että mä en ole itse huomannut jonkun palveluntarjoajan "pienellä präntättyä" tai että joku kaverini on vitsipäissään ottanut puhelimeni ja tilannut jotain. Joopajoo. Mä en letkauta mainoksille ja palveluntarjoajille korvaa/silmäänikään, mä olen 25 vuotias aikuinen jonka kaverit eivät ole epärehellisiä 13 vuotiaita.

En ole koskaan, siis koskaan vastannut yhteenkään mainosviestiin, enkä kirjoittanut millekään nettisivulle puhelinnumeroani. En missään tapauksessa. Puheluerittelyn mukaan mun kännykästä oli muka tilattu mm. jouluaattona klo 14:25 kaks kertaa peräkkäin jotain paskaa. Mulla oli koko aaton puhelin kiinni.

Mä luin kuluttajansuojalautakunnan sivuilta joiatin ohjeita, soitinkin sinne. Siellä oli tosi hyvä ja ystävällinen palvelu, ja sain jotain neuvoja. Mä otin selvää asioista ja mietin et miten mun kannattais reklamoida tälle "easyfun" -rikollisfirmalle. mähän olin siis jo ensikädessä lähettänyt niille yhden sähköpostiviestin johon eivät viitsineet vastata. vittu.

no toisen sähköpostin mä kirjotin ihan tosissani. latelin tosiasiat ja vaadin fyrkat käteen ja et miten homma menee jos massit ei tipu. viestiin vastattiin ja 60 euroa tuli kuin tulikin tilille n. viikon sisällä.

VITTU POTKU MUNILLE SITÄ PASKAFIRMAA!

Jos sulla on ongelmia ja tiedät (varmasti) ettet oo oikeasti tilannut mitään, vaan sulle tulee laskua ilman syytä, niin voit lähettää mulle mailia. Lähetän sulle vastauksessa viestin jolla reklamointini meni läpi. Vaatii tietysti tilannekohtaista soveltamista ja sulla pitää olla liitteinä puhelinlaskut ja puheluerittely. Kädestä pitäen mä en auta sitä pidemmälle koska en sun tapausta tunne, mut toivottavasti musta on jotain apua.

Ihmisiltä ei saa varastaa.

• robin hood

• vituttaa toi eazyfun

terve!!mulla ny sama ongelma ja jatkunu varmaan tosi pitkään ja ny huomasin kun aloin kiinnittämään puhelinlaskuihin huomiota ja tarkastin niin saatana tämä samainen eazyfun rahastanu mua 40e kuussa vaikka mitään en ole tilannu enkä vastannu niiden tai muidenkaan mihinkään epämääräisiin viesteihin vaan olen poistanu ne välittömästi!!joten olisin avusta kiitollinen miten menettelen....laita vastaus meili [email protected] kiitos paljon etukäteen

• köyhä muutenkin

Minäkin jouduin ajanvietepalvelu- tekstiviestihuijauksen kohteeksi. Vuoden verran meni tapellessa ja kuluttajariitalautakunnan suositus päätös piti saada että sain viimein rahani takaisin, tosin viivästyskorkoja eivät suostuneet maksamaan vaikka kuluttajariitalautakunnan päätöksessä oli että pitää maksaa. Olen nyt ilmoittanut heille miten asiassa on käynyt ja odotan että ottavatko vielä yhteyttä..tuo minunkin tapaus oli selvää huijausta, olin muka osallistunut johonkin i-phone- kilpailuun ja vastannut heidän lähettämäänsä mainosviestiin jolloin palvelu olisi alkanut. Näin ei kuitenkaan käynyt todellisuudessa, olin jo vaihtanut toiseen liittymään ja tämä liittymä oli mulla enää muutaman kuukauden käytössä vain sen takia että siinä oli määräaikainen euron sunnuntai- sopimus. Siksi huomasinkin heti oudot veloitukset! Miten tämä maailma on voinut mennä tällaiseksi että mitään suojaa ei ole tuollaisilta huijareilta. Nyt on kaikki estot puhelimessa mutta tv: ssä oli jo juttu jossa oli tullut estoista huolimatta samanlaisia ongelmia. Minä otan seuraavaksi prepaidin niin eipähän tule ainakaan tuhannen euron laskua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1488
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1401
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1149
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      994
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      255
      961
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      195
      948
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      16
      830
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe