Suunnittelen omatoimimatkaa Pekingiin, huhtikuun viimeinen viikko. Onko Pekingin kenttä selkeä? Kuinka helposti päsee lentokentältä keskustan hotelliin? Ajattelin Schitec-hotellia. Mitä maksaa taksilla? Muut vaihtoehdot?
Yksin matkustava nainen.
Lentokentältä hotelliin
3
850
Vastaukset 3
- Peking...
Ei tuota vaikeuksia löytää taksijonoa Pekingin kentältä, saavut sitten uuteen T3 (AY, LH, SK, CA...) tai sitten vanhempaan T2 (KL, AF, CZ...). Taksi maksaa kentältä hotelliin noin 100 yuan. Taksamittarin summaan lisätään tietullimaksu 10 yuan.
Voit toki lähteä säätämään airport express junalla (25 yuan) metrolla (2 yuan) vaihto metrolinja 2 Dongzhimen asemalla. - Pekingissä matkannut
Tuo Finskin käyttämä T3:nen on varmaan yksi maailman suurimmista, mutta todella selkeä. palatessa kannattaa vain tulla aikanaan kentälle, sillä aikaa tuhraantuu kummasti. Yleensä Finkin tiskin edessä on kilomerin jono, lisäksi pitää ajella junalla ja tietenkin passintarkastus ja turvatarkastus päälle...
- Juuso Juusto
Lentoyhtiö suosittelee 3 tuntia ennen lennon lähtöä että olisi kentällä. Ei huono idea, nimittäin ennen T3:sta Beijingin kenttä oli ihan tukossa ja muistan kerrankin että jäi huimat puoli tuntia aikaa odottaa portilla kun turva- yms. tarkastukset veivät tuhottomasti aikaa. Viimeksi T3 oli jouheva, Finnairin tiski täysin tyhjä (2,5 tuntia lennon lähtöön), mutta siirtyminen portille junalla ottaa oman aikansa, plus niiden käytävien tallaaminen.
Beijingin kentältä pääsee myös edukkaasti lentokenttäbussilla eri puolille Beijingiä. Lippuja myydään juuri ennen ulosmenoa. Hinta oli parisen vuotta sitten 20 yuanin nurkilla. Matka Dongzhimenille kesti ruuhkasta riippuen noin 45 minuuttia. Linjoja oli silloin muistaakseni 6, melkein joka puolelle pääsi. Matkatavaroille ei välttämättä ole aina tilaa, joten voit joutua odottamaan seuraavaa bussia. Nykyinen metro voi olla myös kätevä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää66799- 158784
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa25770Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.103750Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27708Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93677Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒193647- 22592
- 61582
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40539Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks35534On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78480- 39465
- 57455
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75447Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25437- 70433
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9429- 54418
- 40407