Lentokentältä hotelliin

miten?

Suunnittelen omatoimimatkaa Pekingiin, huhtikuun viimeinen viikko. Onko Pekingin kenttä selkeä? Kuinka helposti päsee lentokentältä keskustan hotelliin? Ajattelin Schitec-hotellia. Mitä maksaa taksilla? Muut vaihtoehdot?
Yksin matkustava nainen.

3

660

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Peking...

Ei tuota vaikeuksia löytää taksijonoa Pekingin kentältä, saavut sitten uuteen T3 (AY, LH, SK, CA...) tai sitten vanhempaan T2 (KL, AF, CZ...). Taksi maksaa kentältä hotelliin noin 100 yuan. Taksamittarin summaan lisätään tietullimaksu 10 yuan.
      Voit toki lähteä säätämään airport express junalla (25 yuan) metrolla (2 yuan) vaihto metrolinja 2 Dongzhimen asemalla.

• Pekingissä matkannut

Tuo Finskin käyttämä T3:nen on varmaan yksi maailman suurimmista, mutta todella selkeä. palatessa kannattaa vain tulla aikanaan kentälle, sillä aikaa tuhraantuu kummasti. Yleensä Finkin tiskin edessä on kilomerin jono, lisäksi pitää ajella junalla ja tietenkin passintarkastus ja turvatarkastus päälle...

• Juuso Juusto

Lentoyhtiö suosittelee 3 tuntia ennen lennon lähtöä että olisi kentällä. Ei huono idea, nimittäin ennen T3:sta Beijingin kenttä oli ihan tukossa ja muistan kerrankin että jäi huimat puoli tuntia aikaa odottaa portilla kun turva- yms. tarkastukset veivät tuhottomasti aikaa. Viimeksi T3 oli jouheva, Finnairin tiski täysin tyhjä (2,5 tuntia lennon lähtöön), mutta siirtyminen portille junalla ottaa oman aikansa, plus niiden käytävien tallaaminen.
        Beijingin kentältä pääsee myös edukkaasti lentokenttäbussilla eri puolille Beijingiä. Lippuja myydään juuri ennen ulosmenoa. Hinta oli parisen vuotta sitten 20 yuanin nurkilla. Matka Dongzhimenille kesti ruuhkasta riippuen noin 45 minuuttia. Linjoja oli silloin muistaakseni 6, melkein joka puolelle pääsi. Matkatavaroille ei välttämättä ole aina tilaa, joten voit joutua odottamaan seuraavaa bussia. Nykyinen metro voi olla myös kätevä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      112
      5855
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      3977
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3332
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2956
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      250
      2007
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1974
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      141
      1758
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      39
      1705
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1539
    Aihe