Nopeasti apuja (live msn)!

Kyllästynyt&kiire

Okei elikkästä ku yritin kirjautua live meseen (vanhempi versio) niin tämä rupes sitte valittamaan että mul olis uudempi versio olemassa ja se pitää asentaa. Noh sitte ku huomasin että sitä kohtaa ei saa edes ohitettua niin kokeilin asentaa, mutta kappas asennuksen jälkeen ne palkit sieltä 100% rupes tippumaan takas päin 0% ja lopulta tuli että ei voitu asentaa.

No tämän jälkeen sitte yritin mennä poistamaan live meseä, aluksi ihan pelkästään kansiota; silloin valitti että |s ja kohdetta ei ole käytettävissä ja se ei välttämättä ole kovalevyllä tai verkossa tai jotain. Sitten ku yritin poistaa koko kansiota niin valitti että ei voi poistaa lähdetiedostosta tai -levyltä ei voi lukea.

Noh siitä sitten menin ohjauspaneeliin yrittämään poistamista, silloin ei tapahtunut yhtikäs mitään koko asialle vaikka kuinka napsutteli poista -nappia.

Sitten viimeiseksi latasin jonkun mese uninstallerin ja koitin sen avulla poistaa, mutta "unsuccesfully uninstalled".

Tämmöstä probleemaa olis, ja jos joku osais neuvoa että saako ton päivityspaskan ohitettua jotenki ja käytettyä vanhaa meseä tai kuinka saisin edes sen uusimman asennettua ja ton vanhan mesen poistettua kokonaan. Ja muutenki pitäis meseen päästä juttelemaan kavereiden kanssa jo..

Suuret kiitokset etukäteen.

7

264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cvbvbnbnmn

      windows lienee 7 versio?
      Vai vista?
      Vai XP? (jos tämä niin onko SP4 asennettu)

      • ----

        Käyttiksenä on XP SP3.


      • gfyiefoefiohoi
        ---- kirjoitti:

        Käyttiksenä on XP SP3.

        Jos muuttelee sen mesen exe-tiedoston versiotietoja niin sillä tavalla saa huijattua että on uus versio vaikka todellisuudes ei oliskaan :) (toimii mulla ja kaikilla joille oon sen tehny)

        Voin hoitaa sen. Lähetä se vaikka tänne http://www.megaupload.com/ja laita linkki tänne niin saan ladattua ja muuteltua sitä :)

        Se kyseinen tiedosto löytyy täältä
        C:\Program Files\Windows Live\Messenger
        ja tiedoston nimi on msnmsgr


      • gfyiefoefiohoi
        gfyiefoefiohoi kirjoitti:

        Jos muuttelee sen mesen exe-tiedoston versiotietoja niin sillä tavalla saa huijattua että on uus versio vaikka todellisuudes ei oliskaan :) (toimii mulla ja kaikilla joille oon sen tehny)

        Voin hoitaa sen. Lähetä se vaikka tänne http://www.megaupload.com/ja laita linkki tänne niin saan ladattua ja muuteltua sitä :)

        Se kyseinen tiedosto löytyy täältä
        C:\Program Files\Windows Live\Messenger
        ja tiedoston nimi on msnmsgr

        Siis osoite on http://www.megaupload.com


      • jhsfswg

        SP4 ei Windows Xp:stä ole olemassakaan.


      • kumenee
        jhsfswg kirjoitti:

        SP4 ei Windows Xp:stä ole olemassakaan.

        en tajuu näist mitää :D


    • IHHKUUPISSIS

      en osaa auttaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4499
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe